Jump to content
IGNORERAD

Android rules


acarls

Recommended Posts

Nu har jag testat min LG G2 en dag och måste säga att vilken fantastisk mobil det är.Super snabb, fantastisk skärm, bra batteri tid och grymt snygg. 

Jämförde utseendet med Ifån 5 idag och plötsligt tyckte alla att ifånen ser så gammal och omodern ut, riktigt plastig utseende med all tjock plast runt den löjligt lilla skärmen   :)

 

 

LG-G2-vs-Apple-iPhone-5-001.jpg

 

Koppla in anti-särskrivningsfunktionen så blir det perfekt ;)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 2,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    272

  • andrejsdenruskige

    140

  • Tallviking

    123

  • Sid

    100

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

andrejsdenruskige

Koppla in anti-särskrivningsfunktionen så blir det perfekt ;)

Ja, annars kan det bli pumpa gubbe

OCH lägg upp egen bild på jämförelsen och inte någon bild från nätet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, annars kan det bli pumpa gubbe

OCH lägg upp egen bild på jämförelsen och inte någon bild från nätet.

 

På dig och mig då menar du? Men du sade ju att den bilden var personlig och bara för oss. ;)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

OCH lägg upp egen bild på jämförelsen och inte någon bild från nätet.

 

Varför är det viktigt för dig, alla vet ju hur fula ifånarna är ändå ?

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför är det viktigt för dig, alla vet ju hur fula ifånarna är ändå ?

 

Tja... finns redan liknade bilder.

Tror inte du riktigt fattade vad Andrej menade men whatever...

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Så här, den senaste månaden endast för mobila enheter.

 

attachicon.gifScreen Shot 2013-11-03 at 10.39.15.png

 

 

Tja, det där säger inte så mycket...

Antar att du och HC kollar mer än normalanvändaren, hur ser det ut om ni tar bort moderatorerna från statistiken?

 

Och varför gick det inte att visa användandet av Dator operativsystem? (eller blev det för pinsamt för Apple-iBaner?)

 

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Vissa gillar att leva i det förgångna. :)

En bra sammanfattning på android användare som inte klarar av ett "breaking edge" operativ som os till iPhone ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Jaha, då är man väl lika korkad om man tror att en UA-shirt är äkta på nån marknad ock kostar en bråkdel.

 

Detta säger väl allt om iphoneanvändare som vill vara lite häftiga men inte ha råd med det.

 

FAIL!!

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, det där säger inte så mycket...

Antar att du och HC kollar mer än normalanvändaren, hur ser det ut om ni tar bort moderatorerna från statistiken?

 

Och varför gick det inte att visa användandet av Dator operativsystem? (eller blev det för pinsamt för Apple-iBaner?)

 

 

MVH Tommy

 

Menar du att jag försöker frisera dessa siffror? :)

Om jag är ärlig så är jag totalt (99+% i alla fall) ointresserad av vem som surfar med vilken produkt på MPR.

 

Här är top 10 OS.

 

post-3076-0-05842500-1383699968.png

Link to comment
Dela på andra sajter

Antar att du och HC kollar mer än normalanvändaren, hur ser det ut om ni tar bort moderatorerna från statistiken?
 

 

Då antar du nog fel.

Jag är här pyttelite mer än HC, men båda ligger ungefär på medelvärdet.

 

Du själv surfar ca 75% på MPR jämfört med mig.

 

Plus att statistiken jag visade är baserat på besök. Det betyder att vi kan max uppta ca 0.4% av statistiken.

Link to comment
Dela på andra sajter

hasseigöteborg

Menar du att jag försöker frisera dessa siffror? :)

Om jag är ärlig så är jag totalt (99+% i alla fall) ointresserad av vem som surfar med vilken produkt på MPR.

 

Här är top 10 OS.

 

attachicon.gifScreen Shot 2013-11-06 at 07.34.08.png

Det roliga när man läser dessa grafer är att dom troligen är ganska fel. 

 

När man installerar en webbläsare på android så kan man dessutom tala om vilken enhet den skall visas som i statestiken. 

Varför gör man då detta. Jo för att många hemsidor bestämmer vem som skall se mobilsidan och vem som skall se den riktiga sidan. 

När man kör en Androidwebbläsare bestämmer man enkelt vad man själv vill se. 

 

Så alla mina enheter som kör Android ligger nog under windows eller tom. Ipad i denna lista. Ja så är det i frihetens värld.

 

hf 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det roliga när man läser dessa grafer är att dom troligen är ganska fel. 

 

När man installerar en webbläsare på android så kan man dessutom tala om vilken enhet den skall visas som i statestiken. 

Varför gör man då detta. Jo för att många hemsidor bestämmer vem som skall se mobilsidan och vem som skall se den riktiga sidan. 

När man kör en Androidwebbläsare bestämmer man enkelt vad man själv vill se. 

 

Så alla mina enheter som kör Android ligger nog under windows eller tom. Ipad i denna lista. Ja så är det i frihetens värld.

 

hf 

 

Inte visar de helt rätt, inte.

Men det är ju bara statistik på MPR vi pratar om och då räcker det med "nästan" rätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Så alla mina enheter som kör Android ligger nog under windows eller tom. Ipad i denna lista. Ja så är det i frihetens värld.

 

Ja, iPad.

 

Du gör allt för att slippa skämmas. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, då är man väl lika korkad om man tror att en UA-shirt är äkta på nån marknad ock kostar en bråkdel.

Detta säger väl allt om iphoneanvändare som vill vara lite häftiga men inte ha råd med det.

FAIL!!

Jag har en äkta :)

Den som länken visar är för sådana som Wuttis och andra wannabies som är snåla ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur menar du nu? Är det inte skribenterna som tjänar pengar här?

 

 

Du skriver försöker, har de inte lyckats då alltså?

Newsflash!! Även i Sverige får man betala för reparationer.

 

Om skribenterna lyckas övertyga läsarna om att köpa en Samsung istället för en HTC, vem tjänar pengar då?

 

Man betalar väl inte i Sverige för sådant som går på garanti? Vore ju tråkigt om du gjort det ;)

 

Samsung hade en defekt komponent i sina mobiler som de vägrade byta om kunden inte betalade för detta. Inte förrän kinesisk TV uppmärksammade detta kröp Samsung till korset...

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om skribenterna lyckas övertyga läsarna om att köpa en Samsung istället för en HTC, vem tjänar pengar då?

Man betalar väl inte i Sverige för sådant som går på garanti? Vore ju tråkigt om du gjort det ;)

Samsung hade en defekt komponent i sina mobiler som de vägrade byta om kunden inte betalade för detta. Inte förrän kinesisk TV uppmärksammade detta kröp Samsung till korset...

Herr Chang har talat.

Apple har väl inskrivet i sina garantivillkor att garanti inte gäller under viss temperatur.

Vad är skillnaden.

Apple har väl dessutom blivit kritiserad i svensk TV av försäkringsbolaget IF. För sina dåliga garantier. Så det där är nog verkligen att kasta sten i glashus.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Jag har en äkta :)

Den som länken visar är för sådana som Wuttis och andra wannabies som är snåla ;)

 

Hallelujah  :av-109998:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en äkta :)

Den som länken visar är för sådana som Wuttis och andra wannabies som är snåla ;)

Gå och lägg dig i hörnet nu Siv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gå och lägg dig i hörnet nu Siv.

Nej, jag har iPhone så jag får sitta med i vardagsrummet. Jag förstår att du är lite avvis på att vara tvungen att sitta ensam ute i hallen ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag testat min LG G2 en dag och måste säga att vilken fantastisk mobil det är, supersnabb, fantastisk skärm, bra batteritid och grymt snygg. 

Jämförde utseendet mot Ifån 5 idag och plötsligt tyckte alla att ifånen ser så gammal och omodern ut, ifånen ser riktigt plastig ut med all tjock ramt runt den löjligt lilla skärmen   :)

 

LG-G2-vs-Apple-iPhone-5-001.jpg

 

Nu har jag använt LG G2 flera dagar och är fortfarande grymt nöjd, inga konstigheter utan allt flyter på grymt. Batteritiden blir bara längre och längre :)

Ni som funderar på ny smartphone så är det bara att slå till, säljs för löjligt billiga 4500 kr http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2114508

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Kört LG G2 flera dagar och är fortfarande grymt nöjd, inga konstigheter utan allt flyter på grymt. Batteritiden blir bara längre och längre :)

Ni som funderar på ny smartphone så är det bara att slå till, säljs för löjligt billiga 4500 kr http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2114508

Suck.Ännu en människa som inte vet bättre.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Suck.Ännu en människa som inte vet bättre.

...än vad   :not_i:

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...