Jump to content
IGNORERAD

Android rules


acarls

Recommended Posts

Ja, för de som har pengarna, de köper sig ju faktist en iPhone ;)

Nej, man köper en iphone om man är tekniskt handikappad och kan leva med vad andra säger till en vad man ska tycka. Då köper man sig en sektlur. Vill man däremot ha en innovativ telefon så köper man en Android.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 2,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    272

  • andrejsdenruskige

    140

  • Tallviking

    123

  • Sid

    100

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Vi vet ju hur Samsung tjänar sina pengar. Bland annat betalar man folk för att skriva skit om konkurrenten HTC, något man nu fått böter för. Och så försöker man få kunder i Kina att betala för reparationer av mobiler som var undermåliga vid försäljning.

 

http://www.bbc.co.uk/news/business-24634589

 

Det är för mig obegripligt att någon köper produkter av ett sådant härmande, ljugande och korrupt skitföretag.

 

Herr Chang har talat.

Ja, och vi vet ju hur apple också tillverkar sina telefoner genom barnarbete.. men det är väl klart, finns väl inget värre än att nån pratar illa om apple. :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Man måste i alla fall ge en eloge till Samsunganvändarna som kräver pengar innan de tar sig tid att smutskasta konkurenterna.

I alla fall om man jämfört med dig som gör samma sak fast utan att få ersättning för jobbet du gör.

Antar att du har tittat till dina aktier igen och insett hur mycket pengar du förlorat det senast året :)

Och trenden håller i sig med Samsungs öka vinst ifrån tidigare år.

Hur kommer det gå för Apple?

Antar att trenden håller i sig där med och att vinsten forstätter attt minskas och värdet på aktierna på har samma trend :)

 

Det är snarare så att Samsung måste betala folk för att någon ska skriva något positivt om dom...

 

Förlorat pengar? Du verkar ganska okunnig vad gäller aktier... man varken vinner eller förlorar något förrän man säljer.

 

Har du hört talas om utdelning? Apple delar ut $3.05 per aktie och kvartal oavsett aktiekurs.

 

Nedåtgående kurs? Vad svamlar du om? Ta nu en titt på senaste kurvorna och kryp sedan tillbaka under din sten.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Det är snarare så att Samsung måste betala folk för att någon ska skriva något positivt om dom...

 

Förlorat pengar? Du verkar ganska okunnig vad gäller aktier... man varken vinner eller förlorar något förrän man säljer.

 

Har du hört talas om utdelning? Apple delar ut $3.05 per aktie och kvartal oavsett aktiekurs.

 

Nedåtgående kurs? Vad svamlar du om? Ta nu en titt på senaste kurvorna och kryp sedan tillbaka under din sten.

 

Herr Chang har talat.

 

Jag får väl för helvete inget betalt, tänk vad rik jag skulle vara om dina lögner stämde :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är snarare så att Samsung måste betala folk för att någon ska skriva något positivt om dom...

 

Förlorat pengar? Du verkar ganska okunnig vad gäller aktier... man varken vinner eller förlorar något förrän man säljer.

 

Har du hört talas om utdelning? Apple delar ut $3.05 per aktie och kvartal oavsett aktiekurs.

 

Nedåtgående kurs? Vad svamlar du om? Ta nu en titt på senaste kurvorna och kryp sedan tillbaka under din sten.

 

Herr Chang har talat.

Trist att någon ska ha såna sneda uppfattningar om teknologi.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag får väl för helvete inget betalt, tänk vad rik jag skulle vara om dina lögner stämde :crazy:

Jobbar du gratis åt dem?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Jobbar du gratis åt dem?

Jobbar väl inte åt någon bara för att man skriver sanningen ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jobbar väl inte åt någon bara för att man skriver sanningen ;)

Sanningen, du är ett offer Knasen, ett offer för deras irrläror! Elakt att utnyttja dig å det grövsta på detta viset och sedan ge de andra betalt ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Sanningen, du är ett offer Knasen, ett offer för deras irrläror! Elakt att utnyttja dig å det grövsta på detta viset och sedan ge de andra betalt ;)

 

Du glömde lägga till Halleluja och Amen på slutet i din predikan !!

 

Snacka om frälst lärljunge ! :whistle:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Du glömde lägga till Halleluja och Amen på slutet i din predikan !!

Snacka om frälst lärljunge ! :whistle:

Hos oss säker vi inte halleluja utan Jobs ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hos oss säker vi inte halleluja utan Jobs ;)

 

Ja. Sen översteprästen dog har er kyrka fallerat betydligt och anhängarna söker ofta sig till andra religioner numera..

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja. Sen översteprästen dog har er kyrka fallerat betydligt och anhängarna söker ofta sig till andra religioner numera..

De är offer för irrläror, stackars människor!

Link to comment
Dela på andra sajter

Trist att någon ska ha såna sneda uppfattningar om teknologi.

 

Ja, det är trist när fandroider inbillar sig att deras antika 32-bitars mobiler är något att ha.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Ja, det är trist när fandroider inbillar sig att deras antika 32-bitars mobiler är något att ha.

 

Herr Chang har talat.

Och själv har du 64-bitars då förstår jag?

Ändrades av knasen
Link to comment
Dela på andra sajter

Och själv har du 64-bitars då förstår jag?

 

Inte än... begrundar mest om jag ska vänta på iPhone 6.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte än... begrundar mest om jag ska vänta på iPhone 6.

 

Herr Chang har talat.

 

Så du kör alltså en gammal antik 32-bitars mobil samtidigt som du gnäller på andra för att dom gör samma som du ? :whistle:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle vara kul att se statistik på vilka mobila OS som används på MPR igen. Med Cobran som förstärkning för Android måste det ju nästan vara tal om utskåpning :crazy:

 

iOS: 11.78%

Android: 6.68%

 

Senaste månadens siffror.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Inte än... begrundar mest om jag ska vänta på iPhone 6.

 

Herr Chang har talat.

 

Jaså du är en sån där patetisk 32-bitars användare som inbillar dig att din mobil är något att ha :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

iOS: 11.78%

Android: 6.68%

 

Senaste månadens siffror.

 

Det var ju ingen skräll att fåntrattarna var i majoritet på MPR :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en av varje och båda går utmärkt att ringa med  :thumbsup:

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Jag har en av varje och båda går utmärkt att ringa med  :thumbsup:

 

Jag har också en av varje men den ena ligger i byrålådan och samlar damm eftersom den inte duger till annat ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har också en av alla 3. Jobbar, surfar etc med en Nokia 925 WP, tar emot och ringer privat med en iPhone och androiden ligger och samlar damm i byrålådan

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har också en av varje men den ena ligger i byrålådan och samlar damm eftersom den inte duger till annat ;)

Åh, du menar du har en android och en iPhone. iPhone använder du och androiden ligger och samlar damm eftersom det är som alla vet, den duger inte till mer ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Åh, du menar du har en android och en iPhone. iPhone använder du och androiden ligger och samlar damm eftersom det är som alla vet, den duger inte till mer ;)

 

Nästa köp kommer med största sannolikhet bli en Windowsphone och först då kommer Samsungen få en hedersplats i byrån. iphonen räknar jag med ska ha exploderat vid det laget :) 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nästa köp kommer med största sannolikhet bli en Windowsphone och först då kommer Samsungen få en hedersplats i byrån. iphonen räknar jag med ska ha exploderat vid det laget :)

Tacka fan för att den kommer att explodera som du skäller på den. :crazy:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...