Jump to content
IGNORERAD

Android rules


acarls

Recommended Posts

För er som gillar lite mer tåliga telefoner:

 

Test: Xperia Z Ultra och Xperia ZR

Den japanska trenden med vattentäta telefoner börjar få genomslag i resten av världen. Sony har kommit längst och alla Xperia Z-modeller klarar ett dopp i sjön.

 

http://www.idg.se/2.1085/1.522274/test--xperia-z-ultra-och-xperia-zr

 

Filma under vattnet och surfa på stranden utan att oroa sig om vatten är inte alla telefoner som klarar av

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 2,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    272

  • andrejsdenruskige

    140

  • Tallviking

    123

  • Sid

    100

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Du är svarslös som vanligt... berätta nu vad som är så coolt!

 

Herr Chang har talat.

Vad är det du inte förstå på videon som jag skulle kunna förklara för dig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är så enkelt

Att kör du Windows på din dator så ge fan i Apples grejor.

Dom passar illa ned varandra.

Kör du Apples datorer så håll dig till dem.

Jag äger två skrap telefoner.

En Nokia L800 och

En samsung G Nexus.

Nokian är bäst.

Sedan har jag en iPhone 4 och en iPad 2 i jobbet.

Det är halv bra grejor.

Som dom aldrig skulle köpt in.

Funkar dåligt med serverdata systemet som bygger på Windows.

Hälsar pigge01

Intressant att Nokia då höll på att göra sig kvitt Windows och gå över till ett riktigt mobiloperativ, dvs Android.

 

http://svenska.yle.fi/artikel/2013/09/14/nyt-nokia-hade-en-lumia-med-android

 

http://www.expressen.se/digital-livsstil/nokia-planerade-for-ett-operativsystemsbyte/

Ändrades av Wangthong
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det du inte förstå på videon som jag skulle kunna förklara för dig?

 

Fortfarande svarslös ser jag...

 

Jag förstår inte vad du anser vara coolt. Det är liksom därför jag frågar.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fortfarande svarslös ser jag...

Jag förstår inte vad du anser vara coolt. Det är liksom därför jag frågar.

Herr Chang har talat.

Om du sett videon måste du fatta vad som är poängen? Gör du inte det så spela det ingen roll vad jag säger.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du sett videon måste du fatta vad som är poängen? Gör du inte det så spela det ingen roll vad jag säger.

 

Var snäll mot HC.

Betänk vad stressigt det måste vara att alltid kämpa i underläge.

Ändrades av Moritz
Link to comment
Dela på andra sajter

Om du sett videon måste du fatta vad som är poängen? Gör du inte det så spela det ingen roll vad jag säger.

 

Om inte du vet det, hur ska jag veta det? Du är som förväntat svarslös ännu en gång...

 

Du påstår att videon är cool, jag frågar varför och du kan inte svara på det. Ynkligt.

 

Ska vi dra slutsatsen att om du säger något är cool betyder det just ingenting?

 

Herr Chang har talat.

Ändrades av Herr Chang
Link to comment
Dela på andra sajter

Om inte du vet det, hur ska jag veta det? Du är som förväntat svarslös ännu en gång...

 

Du påstår att videon är cool, jag frågar varför och du kan inte svara på det. Ynkligt.

 

Herr Chang har talat.

Om du tittat på videon så fattar du kanske varför jag tycker den är cool? Hur svårt är det och fatta? Jag är övertygad om att alla här som använder Android fattar varför jag tycker det och det var till dom som jag tipsade om denna Launchern, inte till dig eller nån med iphone, då den undermåliga telefonen inte klara av att hantera sådana program och det finns inget liknade till din undermåliga telefon. Så sitt där och titta på din hemskärm full med 80:tals ikoner och fundera... vad är det som är så coolt med den Launchern. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Så sitt där och titta på din hemskärm full med 80:tals ikoner och fundera...

 

Tror han intalar sig själv att det är retro och inte pga undermålig programvara. Avundsjukan är ganska påtaglig   ;)

Ändrades av knasen
Link to comment
Dela på andra sajter

Tror han intalar sig själv att det är retro och inte pga undermålig programvara. Avundsjukan är ganska påtaglig   ;)

 

Ja det finns ingen som prästerna i sekten att göra en dygd av nödvändigheten

eller att håna de bären de inte kan nå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror han intalar sig själv att det är retro och inte pga undermålig programvara. Avundsjukan är ganska påtaglig   ;)

 

Åh, jag är inte avundsjuk. Jag blev bara nyfiken på vad wUThai inbillade sig var cool med videon.

 

Men det är ju bara att konstatera att han inte kan svara på det.

 

Inte du heller uppenbarligen.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Var det förväntad eller?

Samsung, som hade stora förhoppningar om att ta konkurrenterna på sängen genom att vara första stora spelare i segmentet, floppade.

http://www.prisjakt.nu/pryl/ovrigt/4250_efter_fiaskot_ny_galaxy_gear_pa_gang

 

 

Känns lite som overkill med en sådan klocka.

Tycker att folk har telefonen med sig konstant, och vad ska man då med en "smart-klocka" till?

 

Själv kör jag med vanlig mekanisk klocka. Mekanik kan vara trevligt i dessa tider med ettor och nollor.

Jag kan varken logga in på Facebook eller läsa mail på min klocka och trivs bra med det.

Var det tänkt att denna klocka skulle vara en länk mellan telefonen och...ja, vad var den tänkt till att användas som?

 

Kugghjul rulez!

Link to comment
Dela på andra sajter

Var det förväntad eller?

Samsung, som hade stora förhoppningar om att ta konkurrenterna på sängen genom att vara första stora spelare i segmentet, floppade.

http://www.prisjakt.nu/pryl/ovrigt/4250_efter_fiaskot_ny_galaxy_gear_pa_gang

 

Ja, det var förväntat.

 

Inte lätt för Samsung när man inte har något från Apple att kopiera.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Känns lite som overkill med en sådan klocka.

Tycker att folk har telefonen med sig konstant, och vad ska man då med en "smart-klocka" till?

 

Själv kör jag med vanlig mekanisk klocka. Mekanik kan vara trevligt i dessa tider med ettor och nollor.

Jag kan varken logga in på Facebook eller läsa mail på min klocka och trivs bra med det.

Var det tänkt att denna klocka skulle vara en länk mellan telefonen och...ja, vad var den tänkt till att användas som?

 

Kugghjul rulez!

 

Tja, jag är väl också lite tveksam till nyttan av en sådan klocka. Om man nu inte är besatt av motion och statistik om den... vilket jag inte är ;)

 

Möjligen kan det vara praktiskt att kunna läsa ett SMS utan att plocka mobilen ur fickan. Eller se vem som ringer.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Åh, jag är inte avundsjuk. Jag blev bara nyfiken på vad wUThai inbillade sig var cool med videon.

 

Men det är ju bara att konstatera att han inte kan svara på det.

 

Inte du heller uppenbarligen.

 

Herr Chang har talat.

Jag kollade bara en kort sekvens i början av videon och det räckte för att se att det handlade om saker som inte går att göra på en iphone. Så din avundsjuka förklädd i bitterhet går inte att ta miste på ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Lekt lite med denna nya Launchern. Rätt cool måste jag säga.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.buzzpia.aqua.launcher

Verkar vara en riktigt bra app, tog bara 17 minuter för snubben att förklara hur den funkar.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar vara en riktigt bra app, tog bara 17 minuter för snubben att förklara hur den funkar.

Ja,hade den varit till iphone istället så hade videon endast varit på 1,5 minuter för mer fanns det inte att presentera :nono:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja,hade den varit till iphone istället så hade videon endast varit på 1,5 minuter för mer fanns det inte att presentera :nono:

Precis, det äger en del om hur effektivt IOS är, det som tar 17 minuter på en android lur att göra tar 1,5 minuter på en iPhone :)

När jag sett hela videon så var första tanken, jisses sicket jävla rot.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis, det äger en del om hur effektivt IOS är, det som tar 17 minuter på en android lur att göra tar 1,5 minuter på en iPhone :)

När jag sett hela videon så var första tanken, jisses sicket jävla rot.

Ja finns det bara två nya funktioner varje gång något nytt presenteras för iphone så är det ju inte så konstigt att det går snabbt. (utför).

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar vara en riktigt bra app, tog bara 17 minuter för snubben att förklara hur den funkar.

Det är därför du har en iphone. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan avvända sin tid som man vill och är bäst för en själv.

Kolla 17 minuter youtube sedan leka med telefonen eller istället för

youtube och telefonen kan man ha trevlig i sänghalmen med sin eller annans fru.

Men det är upp till var och en vad man gör med sitt liv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Ja,hade den varit till iphone istället så hade videon endast varit på 1,5 minuter för mer fanns det inte att presentera :nono:

Det hade inte ens funnits någon video eftersom det inte går att göra något på tråkiga iphone ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...