Jump to content
IGNORERAD

Android rules


acarls

Recommended Posts

Efter allt kiss och bajs här i denna tråden så blir det att fortsätta med Nokia för jag behöver W8 för min bank-app, har bara W7 i min 900. 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 2,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    272

  • andrejsdenruskige

    140

  • Tallviking

    123

  • Sid

    100

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

HC måste ju gråta blod nu! Inte nog med det... nu har även Android-plattorna tagit över marknaden med 53% av marknaden! :)

 

Det tycker jag vi skålar för! Tjåck dii ta mig fan! :)

 

Skål ,  :17:  :drunk:

Link to comment
Dela på andra sajter

Men vill fortfarande att det ska gå bra för Apple (som det gör)

har ett visst vinst intresse

Link to comment
Dela på andra sajter

Android mer splittrat än någonsin

 

Operativsystemet Android splittras i allt fler versioner och varianter för tusentals mobiltelefonmodeller. Det innebär huvudvärk för app-utvecklare, konstaterar författarna till en ny rapport.

 

http://www.nyteknik.se/tidningen/article3736533.ece

 

Lycka till med att få senaste version av Android och diverse appar på era mobiler!

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Android mer splittrat än någonsin

 

Operativsystemet Android splittras i allt fler versioner och varianter för tusentals mobiltelefonmodeller. Det innebär huvudvärk för app-utvecklare, konstaterar författarna till en ny rapport.

 

http://www.nyteknik.se/tidningen/article3736533.ece

 

Lycka till med att få senaste version av Android och diverse appar på era mobiler!

 

Herr Chang har talat.

 

Har du startat fanklubb för klickhororna nu också? Håhåjaja :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du startat fanklubb för klickhororna nu också? Håhåjaja :rotfl:

 

Jag förstår att det inte är lätt när sanningen svider...

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Android mer splittrat än någonsin

 

Operativsystemet Android splittras i allt fler versioner och varianter för tusentals mobiltelefonmodeller. Det innebär huvudvärk för app-utvecklare, konstaterar författarna till en ny rapport.

 

http://www.nyteknik.se/tidningen/article3736533.ece

 

Lycka till med att få senaste version av Android och diverse appar på era mobiler!

 

Herr Chang har talat.

 

Snart har apputvecklarna några OS mindre att ta hänsyn till eftersom Appleprodukter

endast kommer att säljas till ett fåtal nördar som lär få utveckla funktionerna själva.

 

Det är väl redan i dag så att de som har iPhone skäms lite gran och tejpar över äppellogotypen med silvertejp.

(Ska inte svära på att det inte är lagningar utförda av professionella Applereparatörer iofs)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Jag förstår att det inte är lätt när sanningen svider...

 

Herr Chang har talat.

 

Vilken sanning? Den som klickhororna sprider? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken sanning? Den som klickhororna sprider? :)

 

Det är väl tämligen uppenbart för alla att Android är väldigt fragmenterat och en mardröm för utvecklare som har ambitionen att stödja allt.

 

Eller vad tycker du?

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl tämligen uppenbart för alla att Android är väldigt fragmenterat och en mardröm för utvecklare som har ambitionen att stödja allt.

 

Eller vad tycker du?

 

Herr Chang har talat.

 

Androidtelefoner är gjorda för användarna och programmerares och aktieägares problem är totalt ointressanta.

Det är så många som kan, vill och får utveckla appar till Android (i motsats till iXxxx) att fragmentariska problem alltid lösas av nån.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Det är väl tämligen uppenbart för alla att Android är väldigt fragmenterat och en mardröm för utvecklare som har ambitionen att stödja allt.

 

Eller vad tycker du?

 

Herr Chang har talat.

Vem bry sig om utvecklare? Är du full eller? Dom får väl anpassa sig efter Android som är överlägset störst inom smartphone och tablets. :mdr:

 

Gå och lägg dig i hallen igen. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är lite märkligt här tycker jag.

 

- När mångfalden hos android nämns så är motargumentet att de inte tjänar några pengar. Vems är valet undrar man då?

 

- När exploatering av minderårig arbetskraft nämns så är argumentet att alla andra också utnyttjar dem, dock utan tillräckligt underlag (som oftast när apple attackeras, då är det mest massa floskler och annat trams från diverse sektforum).

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Det är väl tämligen uppenbart för alla att Android är väldigt fragmenterat och en mardröm för utvecklare som har ambitionen att stödja allt.   Eller vad tycker du?   Herr Chang har talat.
Eftersom jag endast är en simpel användare, en sån som utvecklare och aktieägare tjänar pengar på, så skiter jag högaktningsfullt i vilka mardrömmar tex utvecklare har. Det jag bryr mig om är hur slutprodukten fungerar och det är väl tämligen uppenbart för alla att Android är överlägset skit-ios som har som ambition att inte stödja någonting alls ;)
Link to comment
Dela på andra sajter

Androidtelefoner är gjorda för användarna och programmerares och aktieägares problem är totalt ointressanta.

Det är så många som kan, vill och får utveckla appar till Android (i motsats till iXxxx) att fragmentariska problem alltid lösas av nån.

 

Ja, det finns säkert några utvecklare som sänker sig till att utveckla för Android och tjäna några ören.

 

Tyvärr får ni nöja er med andrasorteringen...

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Android lur med trevlig prislapp.

 

Dubbla simkort hade varit jävligt bra. Ska kolla om den är ännu billigare i Los till hösten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det finns säkert några utvecklare som sänker sig till att utveckla för Android och tjäna några ören. Tyvärr får ni nöja er med andrasorteringen...

 

:rotfl: du slutar inte att förvåna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dubbla simkort hade varit jävligt bra. Ska kolla om den är ännu billigare i Los till hösten.

Kan ju bli så efter ett tag.

Var ju även helt ok prestanda i övrigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det finns säkert några utvecklare som sänker sig till att utveckla för Android och tjäna några ören.

 

Tyvärr får ni nöja er med andrasorteringen...

 

Herr Chang har talat.

 

Vi som är mera rädda om kinesiska barnarbetares hälsa än om aktieägarnas banksaldon

har inget emot att utvecklare får en större del av förtjänsten på deras produkter än Apple erbjuder.

 

Om det dessutom resulterar i flera, bättre och billigare  appar och valmöjligheter för oss vinner alla utom sektledarna på det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Vad ska man säga. Härmapa har ju fått en ny innebörd.. eller vad säger du HC? ?????? :mdr:

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...