Jump to content
IGNORERAD

Android rules


acarls

Recommended Posts

  • Svar 2,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    272

  • andrejsdenruskige

    140

  • Tallviking

    123

  • Sid

    100

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

post-5090-0-18037300-1373745440.png

 

Nu vill inte sektmedlemmarna synas med sina fånar,

så nu finns det skydd i form av en kamera :14:  :crazy:  

Link to comment
Dela på andra sajter

attachicon.gifskydd i Phon.PNG

 

Nu vill inte sektmedlemmarna synas med sina fånar,

så nu finns det skydd i form av en kamera :14:  :crazy:  

Cool skydd, synd att det mest  är ifånanvändare som behöver det ;(

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
Helt appropå Iphoneanvändare.

 

attachicon.gif5405959329-1369122107-res.jpg

 

attachicon.gif8912948781-1369122590-res.jpg

När jag köpte en I phone till dottern för alla hennes kompisar hade en sådan så köpte jag en vit

 

Jävlar vilket gnäll det blev för hon ville förståss ha en svart fast hennes kompisar hade vita :ahh:

 

Suck och åter suck..........ungjä,,,,

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Cool skydd, synd att det mest är ifånanvändare som behöver det ;(

iPhone 5 klarade droptesterna bättre än Samsung's plastiga S3... Men det har ni väl förträngt.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag köpte en I phone till dottern för alla hennes kompisar hade en sådan så köpte jag en vit

 

Jävlar vilket gnäll det blev för hon ville förståss ha en svart fast hennes kompisar hade vita :ahh:

 

Suck och åter suck..........ungjä,,,,

Felet är inte hennes utan ditt.

 

Uppenbarligen uppfostrad med överflöd och kassa värderingar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Felet är inte hennes utan ditt.

 

Uppenbarligen uppfostrad med överflöd och kassa värderingar.

Självklart har du rätt

post-3485-0-91865600-1373750181.jpg

 

 

Förlåt du store gud som vet allt och hyllar folk som slår varandra på käften

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

attachicon.gifskydd i Phon.PNG

 

Nu vill inte sektmedlemmarna synas med sina fånar,

så nu finns det skydd i form av en kamera :14:  :crazy:  

Skitroligt, men kolla det här

Samsungs pryllar, snacka om att man vill synas för 31 kronor 

http://www.miniinthebox.com/sv/skyddande-monkey-monster-mjuk-tpu-vaska-till-samsung-galaxy-s3-i9300-blandade-farger_p567392.html

post-10495-0-07473800-1373878179.jpg

 

eller varför inte en sådant 

post-10495-0-28502500-1373878258.jpg

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Aluminium och glas,fungerar med ett års garanti, 230 kr

dubbla sim-kort :thumbsup:  :crazy:

 

 

attachicon.gifi fon.PNG

Den kanske ser ut som en iPhone men knappast likvärdig. En iPhone kopia är nog till och med sämre än en Samsung

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Den kanske ser ut som en iPhone men knappast likvärdig. En iPhone kopia är nog till och med sämre än en Samsung

Jo även apfån orginalet är sämre
Link to comment
Dela på andra sajter

Jo även apfån orginalet är sämre

Har aldrig haft någon apfån men mina iPhones har då i alla fall fungerat bättre en min Samsung

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kinesisk kvinna dödad av Iphone

Publicerad under Tele av Daniel Haaf den 15:e jul 2013 kl 14:14
iphone-exploderad-zagossip.jpg

Iphone på laddning påstås ha dödat en kinesisk kvinna genom en elektrisk stöt. Myndigheterna utreder olyckan.

 

Kan bli en saftig stämning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kinesisk kvinna dödad av Iphone

Publicerad under Tele av Daniel Haaf den 15:e jul 2013 kl 14:14
iphone-exploderad-zagossip.jpg

Iphone på laddning påstås ha dödat en kinesisk kvinna genom en elektrisk stöt. Myndigheterna utreder olyckan.

 

Kan bli en saftig stämning.

 

Hmm... är det verkligen 220 volt som laddaren ger till mobilen? Jag trodde det var typ 12 volt som torde vara ofarligt.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm... är det verkligen 220 volt som laddaren ger till mobilen? Jag trodde det var typ 12 volt som torde vara ofarligt.

 

Herr Chang har talat.

 

Jag har fått lära mej att spänning är ofarligt. Det är strömstyrkan som är farlig.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm... är det verkligen 220 volt som laddaren ger till mobilen? Jag trodde det var typ 12 volt som torde vara ofarligt.

 

Herr Chang har talat.

 

Man vet aldrig med sekunda varor :jester:  :ironi:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm... är det verkligen 220 volt som laddaren ger till mobilen? Jag trodde det var typ 12 volt som torde vara ofarligt.

 

Herr Chang har talat.

Dom flesta normala mobilladdare ligger ju på runt 5volt, men mycket möjligt att iphone behöver lite mer kräm för att starta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm... är det verkligen 220 volt som laddaren ger till mobilen? Jag trodde det var typ 12 volt som torde vara ofarligt.

 

Herr Chang har talat.

 

5 volt som gäller. Däremot så är styrka på laddningen olika

Link to comment
Dela på andra sajter

Ryska mobiloperatörer bojkottar iPhone

 

iPHONE Kraven från Apple sägs vara orimliga, i stället vänder sig de ryska operatörerna till Samsung.

 

På sistone har det varit en hel del skriverier om att Apples ställer hårda villkor på operatörer som vill sälja iPhone. Bland annat har det hävdats att elektronikjätten kräver ett visst antal sålda exemplar och att operatörerna själva får stå för marknadsföringskostnaden.

Nu uppges de tre största mobiloperatörerna i Ryssland ha tröttnat på kraven, något som innebär att kunderna i världens största land i fortsättningen är hänvisade till återförsäljaren Svjaznoj eller Apple Store om de vill ha en iPhone.

4206361259.png

Apples andel av den ryska mobilmarknaden har minskat från 9 till 8,4 procent under det senaste året. Utan draghjälp från operatörerna MTS, Megafon och Beeline lär den siffran minska ytterligare.

Beeline strör ytterligare salt i såren genom att i samma veva teckna ett nytt avtal med Apples ärkerival Samsung, rapporterar sajten Phonearena.

 

Källa http://www.idg.se/2.1085/1.516119/ryska-mobiloperatorer-bojkottar-iphone

 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Ryska mobiloperatörer bojkottar iPhone

iPHONE Kraven från Apple sägs vara orimliga, i stället vänder sig de ryska operatörerna till Samsung.

På sistone har det varit en hel del skriverier om att Apples ställer hårda villkor på operatörer som vill sälja iPhone. Bland annat har det hävdats att elektronikjätten kräver ett visst antal sålda exemplar och att operatörerna själva får stå för marknadsföringskostnaden.

Nu uppges de tre största mobiloperatörerna i Ryssland ha tröttnat på kraven, något som innebär att kunderna i världens största land i fortsättningen är hänvisade till återförsäljaren Svjaznoj eller Apple Store om de vill ha en iPhone.

Postade en bild

Apples andel av den ryska mobilmarknaden har minskat från 9 till 8,4 procent under det senaste året. Utan draghjälp från operatörerna MTS, Megafon och Beeline lär den siffran minska ytterligare.

Beeline strör ytterligare salt i såren genom att i samma veva teckna ett nytt avtal med Apples ärkerival Samsung, rapporterar sajten Phonearena.

Källa http://www.idg.se/2.1085/1.516119/ryska-mobiloperatorer-bojkottar-iphone

Ja ryssar är nog inte så tokiga ändå
Link to comment
Dela på andra sajter

hasseigöteborg
Ja ryssar är nog inte så tokiga ändå

Har man levt i ett land där överheten bestämmer allt hela sitt liv. Så vill man väl inte gå in i samma när man köper mobil. Att överheten bestämmer vad man kan installera. 

 

Såg förresten i senaste statestiken att wp8 mobiler var större än Iphone i försäljning i Ryssland.  

 

hf 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Inte nog med risken att huvudet ska sprängas i bitar p.g.a. batteriet.. nu finns chansen att man dör om man pratar samtidigt som man laddar telefonen.. den där nya lightning-kontakten är kanske inte så bra iaf?

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte nog med risken att huvudet ska sprängas i bitar p.g.a. batteriet.. nu finns chansen att man dör om man pratar samtidigt som man laddar telefonen.. den där nya lightning-kontakten är kanske inte så bra iaf?

 

Tja, om du riskerar dö av 5 volt bör du nog undvika alla apparater med batteri...

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...