Jump to content
IGNORERAD

Android rules


acarls

Recommended Posts

Fast Apples karttjänst var bra när den kom. Göteborg existerade inte ens :D

Ja dom tycket väl att Göteborg inte var nått att ha. 

Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own

http://www.dahlen.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 2,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    272

  • andrejsdenruskige

    140

  • Tallviking

    123

  • Sid

    100

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Fast Apples karttjänst var bra när den kom. Göteborg existerade inte ens :D

 

De som använder karttjänsten får skylla sig själva.

Den officiella ursäkt som Apple gav för den, var endast avsedd för de,

som p.g.a. antennproblem inte kunde ringa någon å fråga om väg.

 

Det finns inget kring Iphone som "inte funkar".

Alla konstigheter är "by design"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Fast Apples karttjänst var bra när den kom. Göteborg existerade inte ens :D
Kanske Herr Chang är en så viktig företrädare för apple att hela Göteborg klassas som någon form av skyddsobjekt och därför inte kan finnas med på kartan :crazy:
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, för vem bry sig?

 

Skulle tro att de utvecklare som överväger att göra en ny app är intresserade av vilket OS som är mest lönsamt...

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle tro att de utvecklare som överväger att göra en ny app är intresserade av vilket OS som är mest lönsamt...

 

Herr Chang har talat.

Är det därför som det inte blev någon vettig kartapp till Iphone?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjänar inte utvecklarna en del på reklamintäkterna?

 

Visst gör man det, fast jag undrar över hur mycket man kan ta betalt av annonsörerna när det gäller Android... den tänkta publiken är liksom känd för att hålla hårt i plånboken ;)

 

Herr Chang har talat.

Ändrades av Herr Chang
Link to comment
Dela på andra sajter

Är det därför som det inte blev någon vettig kartapp till Iphone?

 

Det blev det väl? Man får räkna med lite barnsjukdomar.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Visst gör man det, fast jag undrar över hur mycket man kan ta betalt av annonsörerna när det gäller Android... den tänkta publiken är liksom känd för att hålla hårt i plånboken ;)   Herr Chang har talat.
Tror också gemene Androidanvändaren är svårare att snärja med reklam än den genomsntittliga iphoneanvändaren, dom är ju liksom utrustade med en hjärna och går inte att pracka på vad skit som helst ;)
Link to comment
Dela på andra sajter

Tror också gemene Androidanvändaren är svårare att snärja med reklam än den genomsntittliga iphoneanvändaren, dom är ju liksom utrustade med en hjärna och går inte att pracka på vad skit som helst ;)

 

Det är snarare så att de inte har råd att köpa de produkter som annonseras ;)

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är snarare så att de inte har råd att köpa de produkter som annonseras ;)

 

Herr Chang har talat.

Fan du är för gooo. Du får karma för den kommentaren!! 

//G

Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own

http://www.dahlen.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan du är för gooo. Du får karma för den kommentaren!! 

//G

 

Hehe, ta nu inte alltför allvarligt på den! Alltid roligt att stångas med Knasen lite ;)

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag undrar varför man köper en Iphone som ska vara så snygg och bra och "super kvalité"

sen köper man ett skydd för 69 kr "fult som fan" och täcker den med. 90% av alla skydd passar till

Iphone. Är det inte samma sak som att köpa en dyr tröja och sen gå till JULA och köpa en regnrock

för 39 kr och täcka den med så den inte blir smutsig?

Om man har något fint så Vill man väl visa upp det????????????

Eller ni skäms över er telefon..

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag undrar varför man köper en Iphone som ska vara så snygg och bra och "super kvalité"

sen köper man ett skydd för 69 kr "fult som fan" och täcker den med. 90% av alla skydd passar till

Iphone. Är det inte samma sak som att köpa en dyr tröja och sen gå till JULA och köpa en regnrock

för 39 kr och täcka den med så den inte blir smutsig?

Om man har något fint så Vill man väl visa upp det? ???? ???? ???

Eller ni skäms över er telefon..

 

Det handlar inte om att dölja det man har utan skydda den från stötar eftersom den går sönder så lätt i glasen på båda sidorna.

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Det handlar inte om att dölja det man har utan skydda den från stötar eftersom den går sönder så lätt i glasen på båda sidorna.

Ja men då är den inte bra och har dålig kvalité.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja men då är den inte bra och har dålig kvalité.

 

Försök förklara det för predikanterna här..

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Det handlar inte om att dölja det man har utan skydda den från stötar eftersom den går sönder så lätt i glasen på båda sidorna.

 

Jag tror att den är så äcklig och kall att ha i handen, så plast gummi skydden känns skönare :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Startar en tråd där vi som tycker att Android är det mobil-OS som gäller, kan dela erfarenheter.   Hoppas vi kan hålla tråden ren från angrepp från Äppelträdet...

 

Solly acaris :(

Det gick inte.

Dina Android-kompisar vill bara hacka på iPhone ;)

I alla telefontrådar, för säkerhets skull  :nono:

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Link to comment
Dela på andra sajter

Solly acaris :(

Det gick inte.

Dina Android-kompisar vill bara hacka på iPhone ;)

I alla telefontrådar, för säkerhets skull  :nono:

 

Och iOS fundamentalisterna, vill bara försvara sig och sitt samfund... :crazy:

 

Men det var inte annat att vänta och ibland är ju kommentarerna riktigt underhållande

Link to comment
Dela på andra sajter

Det handlar inte om att dölja det man har utan skydda den från stötar eftersom den går sönder så lätt i glasen på båda sidorna.

 

Trams... jag har inget skydd på min iPhone 5 och det har hänt några gånger att den trillat ner på golvet. Den har inte gått sönder.

 

Har du egen erfarenhet av iPhone eller vad baserar du dina uttalanden på? Vadå går lätt sönder?

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag undrar varför man köper en Iphone som ska vara så snygg och bra och "super kvalité"

sen köper man ett skydd för 69 kr "fult som fan" och täcker den med. 90% av alla skydd passar till

Iphone. Är det inte samma sak som att köpa en dyr tröja och sen gå till JULA och köpa en regnrock

för 39 kr och täcka den med så den inte blir smutsig?

Om man har något fint så Vill man väl visa upp det? ???? ???? ???

Eller ni skäms över er telefon..

 

Har ingenting med det estetiska att göra. De måste ha en jättekondom runt hela telefonen för att den överhuvudtaget ska fungera, Detta måste väl vara en av de största konstruktionsmissarna som gjorts men ajfånanvändarna lyder snällt sektledaren och köper dessa enormt fula (och dyra) extrakondomer och ser glada ut.

 

Epic FAIL!!

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Trams... jag har inget skydd på min iPhone 5 och det har hänt några gånger att den trillat ner på golvet. Den har inte gått sönder.

 

Har du egen erfarenhet av iPhone eller vad baserar du dina uttalanden på? Vadå går lätt sönder?

 

Herr Chang har talat.

 

Borde väl egentligen inte ge dig detta HC, men fakta bör redovisas även om det är till iPhones fördel.

 

"The flagship phone by Samsung (Galaxy S4) also scored worse than Apples’s iPhone 5 in tests in which the phone was dropped and dunked in water, SquareTrade Inc. said today. On a scale of one to 10, with 10 being worst, the S4 got a seven, compared with a 6.5 for its older cousin, the S3, and a five for the iPhone."

 

http://www.bloomberg.com/news/2013-04-29/samsung-galaxy-breaks-more-easily-than-apple-s-iphone-in-tests.html

Link to comment
Dela på andra sajter

Borde väl egentligen inte ge dig detta HC, men fakta bör redovisas även om det är till iPhones fördel.

 

"The flagship phone by Samsung (Galaxy S4) also scored worse than Apples’s iPhone 5 in tests in which the phone was dropped and dunked in water, SquareTrade Inc. said today. On a scale of one to 10, with 10 being worst, the S4 got a seven, compared with a 6.5 for its older cousin, the S3, and a five for the iPhone."

 

http://www.bloomberg.com/news/2013-04-29/samsung-galaxy-breaks-more-easily-than-apple-s-iphone-in-tests.html

 

Då känns det väl tryggt att snart släpps Samsung Galaxy S4 Active

 

http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.511114/nya-galaxy-s4-active-tal-lite-tuffare-tag

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Hehe, ta nu inte alltför allvarligt på den! Alltid roligt att stångas med Knasen lite ;)   Herr Chang har talat.
Förstår att det var riktat mot mig som ju även har en iphone och det är väl när jag använder den som jag är en fattiglapp :)
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...