acarls Inlagd April 11, 2013 Dela Inlagd April 11, 2013 Startar en tråd där vi som tycker att Android är det mobil-OS som gäller, kan dela erfarenheter. Hoppas vi kan hålla tråden ren från angrepp från Äppelträdet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd April 11, 2013 Dela Inlagd April 11, 2013 Startar en tråd där vi som tycker att Android är det mobil-OS som gäller, kan dela erfarenheter. Hoppas vi kan hålla tråden ren från angrepp från Äppelträdet... Håll tråden ren från angrepp mot Apple, så kanske du kan lyckas i din ambition. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd April 11, 2013 Dela Inlagd April 11, 2013 Ja ha , det började ju bra! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 11, 2013 Dela Inlagd April 11, 2013 Hoppas vi kan hålla tråden ren från angrepp från Äppelträdet... Det sprack redan i det andra inlägget, måste ju nästan vara nåt slags rekord. Android är självklart kejsaren och urmodern till ett fungerande och fritt mobil-OS. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 11, 2013 Dela Inlagd April 11, 2013 Ja androiden har kopplat greppet. <br />Nu väntar jag på dom fristående linux derivaten som är på g. <br /><br />Fri från marknadskrafternas ondska kanske 2015 <br /><br /> <br /> Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 11, 2013 Dela Inlagd April 11, 2013 Startar en tråd där vi som tycker att Android är det mobil-OS som gäller, kan dela erfarenheter. Hoppas vi kan hålla tråden ren från angrepp från Äppelträdet... Jag anser att både sommar-OS och vinter-OS är mer intressant än mobil-OS! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Det sprack redan i det andra inlägget, måste ju nästan vara nåt slags rekord. Android är självklart kejsaren och urmodern till ett fungerande och fritt mobil-OS. Visst är det urmodern... till hundratals fragmenterande varianter. Vänta bara tills Facebook kommer med sin egen version! En utvecklares mardröm... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 <br /> <br />Visst är det urmodern... till hundratals fragmenterande varianter. Vänta bara tills Facebook kommer med sin egen version!<br /> <br />En utvecklares mardröm...<br /> <br />Herr Chang har talat.<br /><br />Du har lite rätt men inte helt Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Det sprack redan i det andra inlägget, måste ju nästan vara nåt slags rekord. Android är självklart kejsaren och urmodern till ett fungerande och fritt mobil-OS. Sprack väl redan i första inlägget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Sprack väl redan i första inlägget? Hur tänker du då? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Startar en tråd där vi som tycker att Android är det mobil-OS som gäller, kan dela erfarenheter. Hoppas vi kan hålla tråden ren från angrepp från Äppelträdet... Nått i den stilen. Topic då. Finns det ingen bra forumläsare app till android som är gratis, tapatalk kostar ju pengar...vägrar att stödja google, eller ge google mitt visanr. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Nått i den stilen. Topic då. Finns det ingen bra forumläsare app till android som är gratis, tapatalk kostar ju pengar...vägrar att stödja google, eller ge google mitt visanr. Inte testat nån själv så jag vet inte hur bra dom är. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lecacheur.android.fp&feature=also_installed#?t=W251bGwsMSwxLDEwNCwiY29tLmxlY2FjaGV1ci5hbmRyb2lkLmZwIl0. https://play.google.com/store/apps/details?id=dk.rift.android.convo https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vbulletin.build_1028&feature=also_installed#?t=W251bGwsMSwxLDEwNCwiY29tLnZidWxsZXRpbi5idWlsZF8xMDI4Il0. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vaelek.tapatalkvaelpak.activity&feature=also_installed#?t=W251bGwsMSwxLDEwNCwiY29tLnZhZWxlay50YXBhdGFsa3ZhZWxwYWsuYWN0aXZpdHkiXQ.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 (ändrad) Dra ner tapatalk från piraten då, lätt gjort med appen Adownloader Skickat från min LG-P990 via Tapatalk 2 Ändrades April 12, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Dra ner tapatalk från piraten då, lätt gjort med appen Adownloader Skickat från min LG-P990 via Tapatalk 2 Så förutsägbart från en fandroid... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Så förutsägbart från en fandroid... Herr Chang har talat.Läs titeln så ser du att tråden handlar om android.Kryp ner under ditt äppelkomposthög och stanna där.Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Så förutsägbart från en fandroid... Herr Chang har talat. Förstår att det måste vara jobbigt för dig Pastorn, dra till sekten och predika hur fantastiskt det är i Äppelriket så att dom inte börjar klättra över muren bara. Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Läs titeln så ser du att tråden handlar om android. Kryp ner under ditt äppelkomposthög och stanna där. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 Ja just det, jag skrev om fandroider. Kryp nu ner under din plastiga kopierade äppelhög. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Va fan, detta är ju en androidtråd, så.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moipenyang Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Ja det är ju själva fan att en moderator inte kan låta bli att sabotera trådar Nu tycker jag iofs att det är kul med detta tjafs och deltar mer än gärna, men om högsta hönset här ska förtjäna någon som helst trovärdighet så är någon form av åtgärd på sin plats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 så är någon form av åtgärd på sin plats Off topic? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 (ändrad) Off topic? Nä, tidigare har väl medlemmar tom blivit avstängda för att "sabotera" trådar redan i andra inlägget, harmlösa inlägg har raderats etc. Att flytta tråden till off topic skulle inte bättra på trovärdigheten i mina ögon utan skulle bara ses som att sopa problemet under mattan. Vilket iofs är en åtgärd som jag gärna skulle se mer av, men då ska dom fan vara konsekventa också så det gäller samma för alla Ändrades April 12, 2013 av knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Nä, tidigare har väl medlemmar tom blivit avstängda för att "sabotera" trådar redan i andra inlägget, harmlösa inlägg har raderats etc. Att flytta tråden till off topic skulle inte bättra på trovärdigheten i mina ögon utan skulle bara ses som att sopa problemet under mattan. Vilket iofs är en åtgärd som jag gärna skulle se mer av, men då ska dom fan vara konsekventa också så det gäller samma för alla Vadå sabotera tråden? Såg du vad jag citerade? Skrev jag något negativt om Android? För övrigt kan du utgå från att jag normalt skriver som "vanlig" medlem. Det torde framgå när jag skriver i egenskap av moderator. Fast det är väl tacksamt att hävda att jag missbrukar min roll som moderator. Billigt knep i brist på bättre argument... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
elephant Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Nä, tidigare har väl medlemmar tom blivit avstängda för att "sabotera" trådar redan i andra inlägget, harmlösa inlägg har raderats etc. Att flytta tråden till off topic skulle inte bättra på trovärdigheten i mina ögon utan skulle bara ses som att sopa problemet under mattan. Vilket iofs är en åtgärd som jag gärna skulle se mer av, men då ska dom fan vara konsekventa också så det gäller samma för alla Japp. Tydligen så är det OK för en moderator att sabba trådar så länge som han låsas skriva som en vanlig "medlem". P3 har varit tydlig om vad som gäller i de här trådarna, men det gäller upperbarligen inte vissa så kallade "moderatorer". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd April 12, 2013 Trådstartare Dela Inlagd April 12, 2013 Android är ett flexibelt OS som låter de olika telefontillverkarna utnyttja det de vill vara bra på iOS är ju väldigt låst och kan bara nyttjas på en specifik hårdvara Notera att Android kan köras på en Äppellur om man nu mot förmodan skulle råka få en sådan på foten Kan väl liknas lite vid hur Windows tog tag i PC-marknaden på 80-talet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu