Thainab Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 Någon på platts som är intresserad av att samlas och gapa lite tillsammans ? Var kan vi se den ? Någon som har bra uppkoppling så har jag kanal 5 play premium så kan vi streema ned matchen. Tipps om var det finns bra uppkoppling där man kanske kan få låna linan. Är alltså SAIK - Luleå i norrlandsderby, kommer bli helt galna matcher Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 Någon på platts som är intresserad av att samlas och gapa lite tillsammans ? Var kan vi se den ? Någon som har bra uppkoppling så har jag kanal 5 play premium så kan vi streema ned matchen. Tipps om var det finns bra uppkoppling där man kanske kan få låna linan. Är alltså SAIK - Luleå i norrlandsderby, kommer bli helt galna matcher Du lär bara bli besviken. Varför inte njuta av din tid i Thailand och slippa vara ledsen över att det gick åt h-vete. Mitt tips är att skippa hockeyn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 Har lyssnat på radiosportens webbsändningar hitintills men det skulle vara kul att se matcherna live. Kanske anoine ev.kunde vara en lösning. Har googlat men inte kunnat se någon som sänder SAIK-Luleå i BKK området. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 hahasport.com kanske fungerar. Har använt mig av den i Norge några gånger. Onödigt mycket pop-up's och annan skit, men det har funkat för mig tidigare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 hahasport.com kanske fungerar. Har använt mig av den i Norge några gånger. Onödigt mycket pop-up's och annan skit, men det har funkat för mig tidigare. Såg sista matchen mellan SAIK och LHC via hahasport.com här i nordöstra Thailand. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd April 9, 2013 Trådstartare Dela Inlagd April 9, 2013 Kanal 5 play visar matcherna så inga problem om man har bra uppkoppling Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 Kanal 5 play visar matcherna så inga problem om man har bra uppkoppling Kollat och deras hemsida påstår att jag befinner mig utomlands :y11: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 Kanal 5 play visar matcherna så inga problem om man har bra uppkoppling Mitt i fotbollssäsongen och i värmen. Men nästa år,då blir det lokalt på plan och då du Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 Kollat och deras hemsida påstår att jag befinner mig utomlands :y11: VPN-tunnel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd April 9, 2013 Trådstartare Dela Inlagd April 9, 2013 Kollat och deras hemsida påstår att jag befinner mig utomlands :y11: med premium (59:-) så står det att man ska kunna kolla även utomlands Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 Premium är inte tillgängligt Kanal 5 Plays premiumprogram kan endast tittas på från Sverige. Eftersom du (enligt våra system) befinner dig utanför Sverige går det inte att fortsätta härifrån. Nu lägger jag det på is och ger mig ut i BKK natten för imorgon kommer kära frun hem efter 11 dgr utlandsvistelse så bäst att passa på att njuta av en sen kväll. Hej och Hå.. Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 Lite OT men ändå inte. Nu får vi hoppas att Luleå tar hem det. Att banjospelarna tar hem detta spel känns inte ok. Vinner inte FBK så är det Luleå som är prio. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 Finns många barer samt hotell som har bra lina nere vid Ginza-området har du ett bra hotell med bra lina samt billig öl samt så har du en sportbar rakt över gatan. Här har du länk till hotellet http://www.agoda.se/asia/Thailand/khao_yai_nakhonratchasima/k_h_chaophaya_inn.html?asq=uRBXj9f%2fvf%2fUleMLVEs7sg%3d%3d Med vänlig hälsning Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd April 9, 2013 Trådstartare Dela Inlagd April 9, 2013 Premium är inte tillgängligt Kanal 5 Plays premiumprogram kan endast tittas på från Sverige. Eftersom du (enligt våra system) befinner dig utanför Sverige går det inte att fortsätta härifrån. Nu lägger jag det på is och ger mig ut i BKK natten för imorgon kommer kära frun hem efter 11 dgr utlandsvistelse så bäst att passa på att njuta av en sen kväll. Hej och Hå.. Kjell hmmm det var inte bra, tyckte jag läste att det skulle gå att se även utomlands... får försöka hitta någon göm ip sida då *suck* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd April 9, 2013 Trådstartare Dela Inlagd April 9, 2013 Finns många barer samt hotell som har bra lina nere vid Ginza-området har du ett bra hotell med bra lina samt billig öl samt så har du en sportbar rakt över gatan. Här har du länk till hotellet http://www.agoda.se/asia/Thailand/khao_yai_nakhonratchasima/k_h_chaophaya_inn.html?asq=uRBXj9f%2fvf%2fUleMLVEs7sg%3d%3d Med vänlig hälsning Nerike Kommer bo på Siri så jag hoppas deras lina håller måttet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 Ibland är deras lina bra och ibland inte men kolla in hotellet jag tipsa om ligger mer centralt samt lite bättre kostar 500 Bath natten. Med vänlig hälsning Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.