Jump to content
IGNORERAD

Amazing Thailand!


Mr Ning Ning

Recommended Posts

Mr Ning Ning
Det är alltid lustigt när någon försöker göra sig lustig över det de tror är andras dumheter men bara avslöjar sina egna. SPF 110 innebär inte 110% solskydd och dessutom har det inget med Thailand att göra då det är ett amerikanskt företag.

Det är så trevligt med negativa människor som missunnar andra lite skoj.

Nu råkade jag se detta i Thailand och ger fullständig fan i var produkten är tillverkad.

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Mr Ning Ning

    4

  • Krille

    3

  • mamma bäng fan pappa käng

    3

  • Herr Chang

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det är så trevligt med negativa människor som missunnar andra lite skoj.

Nu råkade jag se detta i Thailand och ger fullständig fan i var produkten är tillverkad.

 

Erkänn ändå att ditt inlägg blir lite skoj i och med att det inte är något lustigt alls med 110 SPF  :wink:

 

/Krille

Link to comment
Dela på andra sajter

Mr Ning Ning
Erkänn ändå att ditt inlägg blir lite skoj i och med att det inte är något lustigt alls med 110 SPF  :wink:

 

/Krille

Tydligen tyckte ett antal personer på MPR att det var skoj men vi blev ju "dumförklarade" av eliten.

Jag ska i fortsättningen låta bli att lägga in bilder som kan vara roliga utan att fråga om allt är korrekt först.

Så slipper du och andra ondgöra er över "humormissar" på forumet.

Annars kan ni ju trycka på "ignorera tråden"

Mkt enkelt.

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Tydligen tyckte ett antal personer på MPR att det var skoj men vi blev ju "dumförklarade" av eliten.

Jag ska i fortsättningen låta bli att lägga in bilder som kan vara roliga utan att fråga om allt är korrekt först.

Så slipper du och andra ondgöra er över "humormissar" på forumet.

Annars kan ni ju trycka på "ignorera tråden"

Mkt enkelt.

Jag tyckte oxå att det var skoj.Sedan finns det dom som vill glänsa med sitt värdelösa kunnande.Jg skiter oxå i att krämen är från Usa.Vem fan bryr sig??

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tydligen tyckte ett antal personer på MPR att det var skoj men vi blev ju "dumförklarade" av eliten.

Jag ska i fortsättningen låta bli att lägga in bilder som kan vara roliga utan att fråga om allt är korrekt först.

Så slipper du och andra ondgöra er över "humormissar" på forumet.

Annars kan ni ju trycka på "ignorera tråden"

Mkt enkelt.

 

Ber om ursäkt - trodde att det var ok att skämta tillbaka i en humortråd när någon som gör sig lustig över andra visar sig ha missförstått själv  :)

 

/Krille

Link to comment
Dela på andra sajter

Mr Ning Ning
Ber om ursäkt - trodde att det var ok att skämta tillbaka i en humortråd när någon som gör sig lustig över andra visar sig ha missförstått själv  :)

 

/Krille

Jag råkade bara tycka att det såg skoj ut när jag såg det så jag tog en bild.

I fortsättningen ska men tydligen kontrollera motiven så att det inte blir sk. missförstånd här.

Det finns många humorbilder på MPR som inte jag tycker är roliga.

Men jag skulle inte nedlåta mig till att jaga felaktiga petitesser idom och påpeka detta.

Jag låter var och en ha den humor dom vill utan att vara bror duktig mot dom.

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...