John Khonken Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 När Michael Schenker lämnade UFO var det ju ganska stora skor att fylla för ersättaren Paul Chapman men Mechanix var inte en så jävla usel platta som många vill göra gällande. Maichai UFo är och var kanon. Med Mickael S var dom grymma. jag köpte såklart Virgin Killer med orginal bilden. Jag älskar Doctor Doctor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 enis skithäftigt jag tycker nina är balla Jag har original LP hemma! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 (ändrad) Maichai UFo är och var kanon. Med Mickael S var dom grymma. jag köpte såklart Virgin Killer med orginal bilden. Jag älskar Doctor Doctor Virgin Killer är väl en platta med Scorpions när dom var som bäst , med Uli Roth på gitarr Ändrades Juni 1, 2013 av kongo24 Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 (ändrad) Här är Ulis bror Zeno Roth, också väldigt bra gitarrist Ändrades Juni 1, 2013 av kongo24 Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Här är en annan gitarrhjälte Walter Rossi från Canada Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd Juni 2, 2013 Dela Inlagd Juni 2, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd Juni 2, 2013 Dela Inlagd Juni 2, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 2, 2013 Dela Inlagd Juni 2, 2013 Här är Ulis bror Zeno Roth, också väldigt bra gitarrist Jäjjä, dra inte in Yngvie Malmstedt här nu, eller what ewer, då får jag fan hufvudfärk! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 2, 2013 Dela Inlagd Juni 2, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=7iJBiCXpruk Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juni 2, 2013 Dela Inlagd Juni 2, 2013 En underbar låt Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juni 2, 2013 Dela Inlagd Juni 2, 2013 En annan snyftare Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juni 2, 2013 Dela Inlagd Juni 2, 2013 Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 2, 2013 Dela Inlagd Juni 2, 2013 Jäjjä, dra inte in Yngvie Malmstedt här nu, eller what ewer, då får jag fan hufvudfärk! Yngwie rules! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 2, 2013 Dela Inlagd Juni 2, 2013 Yngwie rules! Jesus man, 1 miljon solon per minut asså! Värre än tandis asså! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 pärrkele rock från Finland! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 bra koreagrofi,,,,,öhhh! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Juni 5, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 5, 2013 Nu kör vi !! Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Jag ger mig fan på att det är Tia Carrere som fått mig såld på asiatiska kvinnor... Crucial Taunt på nästa Sweden Rock? "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 (ändrad) Excellent !!!! :thumbsup: :thumbsup: Ändrades Juni 5, 2013 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Juni 5, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 5, 2013 Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=RxRz2BAcQi0 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emulov Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 (ändrad) Man kan förstå att somliga poeter som behärskar både svenskan och finskan till fullo, föredrar det senare språket att dikta på: En halunnut muuta kuin kaiken Kivestä tehdyn kauluksen Ja sehän on luonnollinen syy Ja lopulta kaikki järjestyy Ändrades Juni 5, 2013 av emulov Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu