Songkran Inlagd Maj 8, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 8, 2013 (ändrad) Nu kör vi, Doktorn visar vägen Ändrades Maj 8, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Nu kör vi, Doktorn visar vägen Dr Albans monsterhit har du ju inte med... Jisses, snacka om hybris och brist på omdöme... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Maj 8, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 8, 2013 Vad är det du gillar då ? Den här är grym Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Maj 8, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 8, 2013 MaiChai, skicka upp något bra nu istället Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 MaiChai, skicka upp något bra nu istället Du är inget fan av Doktorn och "Alla Vi"? Kanske detta är bättre? Haddaway... http://www.youtube.com/watch?v=v5V4lc3jaZE 2 unlimited Vita snubbar ska inte rappa... Samt ett one hit wonder från 1999 Poh laew? "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 (ändrad) its gonna be...wait for it.legendary! Ändrades Maj 8, 2013 av MaiChai "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Maj 8, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 8, 2013 Kör på bara ! Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Maj 8, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 8, 2013 Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 Another brick in the wall En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 Rick astley never gonna give you up En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 UB40 kingston town En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 Van halen Jump http://www.youtube.com/watch?v=wlq0lYB3iSM&feature=player_detailpage En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Maj 9, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 9, 2013 (ändrad) Krafta Kör bara !! Ändrades Maj 9, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 Rhythm is a dancer. http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ZEGbrd9ONzo En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Maj 9, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 9, 2013 Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Maj 9, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 9, 2013 (ändrad) Ändrades Maj 9, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 10, 2013 Dela Inlagd Maj 10, 2013 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Maj 10, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 10, 2013 (ändrad) Kör på bara, en av mina favoriter i repris. Repriser är okej här i tråden. Inga sköna låtar vi missat ? Ändrades Maj 10, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd Maj 10, 2013 Dela Inlagd Maj 10, 2013 David B. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Maj 10, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 10, 2013 Nu kör vi https://www.youtube.com/watch?v=LMLwslRNThM Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Maj 10, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 10, 2013 Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Maj 10, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 10, 2013 Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd Maj 10, 2013 Dela Inlagd Maj 10, 2013 En bondbrud. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Maj 10, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 10, 2013 https://www.youtube.com/watch?v=9whehyybLqU' Kör på bara Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd Maj 10, 2013 Dela Inlagd Maj 10, 2013 Bagg-Anki. http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xDtaCe9flBM&feature=endscreen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu