MaiChai Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 En klassiker som förmodligen hörs i Stockholm ikväll? "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Mark Knopfler är ju en klockren artist för denna tråd, här tillsammans med min personliga musik gud... Kan bara hålla med dig med din musiksmak! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Dear Miss Lonely Hearts En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 (ändrad) En till version eller nja - samma men med något bättre ljud... Ändrades Maj 3, 2013 av Krafta En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Inget svårt val idag! http://www.youtube.com/watch?v=Yd1QGbp40J8 R.I.P. J.H. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Det här hade ju inte Sten Broman uppskattat... En parodi på mannen som hatade dragspel! http://www.youtube.com/watch?v=VS-QUz5_GJE "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Den som inte gillar detta är en Thaksin-lover! http://www.youtube.com/watch?v=YlCGKc6T1M8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Maj 4, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 4, 2013 Kör på bara Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Maj 8, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 8, 2013 Någon skön låt ni kommer på, lite tyst här nu Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Maj 8, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 8, 2013 (ändrad) Skön.. Ändrades Maj 8, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Maj 8, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 8, 2013 Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Maj 8, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 8, 2013 Har vi verkligen fått med alla Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Maj 8, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 8, 2013 Repriser gör oss gött Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Maj 8, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 8, 2013 (ändrad) Ta det lugnt bara, så levererar jag Ändrades Maj 8, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Maj 8, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 8, 2013 Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Maj 8, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 8, 2013 Kör på bara, var inte blyga Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Maj 8, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 8, 2013 Vtf, har ni gått ihop för att moppa mig medans jag var på semester Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Haddaway En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Mmm http://www.youtube.com/watch?v=wbaMukYpH1E&feature=player_detailpage En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Maj 8, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 8, 2013 (ändrad) Ändrades Maj 8, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 http://youtu.be/aKj5cJ9_KSg Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 (ändrad) Den i mina öron "sämsta" versionen av Rainbow hade Joe Lynn Turner vid mikrofonen Den musikaliskt sett bästa versionen hade Graham Bonnett på sång, Cozy Powell på trummor, Roger Glover på bas och Don Airey på keybord utöver Ritchie. Känns nästan som om denna låten handlar om en pittoresk liten fiskeby vid Siam bukten... Ändrades Maj 8, 2013 av MaiChai "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Vilken brud som sjunger här då!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Får mig att tänka på den här! http://www.youtube.com/watch?v=G30ZxiRFovc&feature=player_detailpage En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Modern hästjazz/country rock brukar iallafall fylla sin videos med ögonfägring... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu