knifetown Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 Två av dom mest spelade låtarna från Sehnsucht albumet som släpptes 97 Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd April 20, 2013 Trådstartare Dela Inlagd April 20, 2013 (ändrad) Dags att köra igång igen Hon blir bara snyggare och snyggare med åldern Ändrades April 20, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd April 20, 2013 Trådstartare Dela Inlagd April 20, 2013 AC/DC Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 Tysk 80-tals pop låter så här... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 Älskade det tidiga Whitesnake med sina blues och R&B influenser och de hade något bra på gång med plattan 1987 trots att Cozy Powell sparkats innan dess... http://www.youtube.com/watch?v=gW4LQN1Bx1Q Men sen tog hybrisen hos Coverdale helt över och han kickade folk i en takt som till och med hade gjort Ritchie Blackmore avundsjuk. "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd April 20, 2013 Trådstartare Dela Inlagd April 20, 2013 (ändrad) Älskar den här, den har varit med förr och den lär komma upp fler gånger i tråden Ändrades April 20, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
m9325 Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 http://youtu.be/NKBE7u7byTk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd April 20, 2013 Trådstartare Dela Inlagd April 20, 2013 Kör på bara Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 Sveriges största manliga artist. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 Denna var längesen man lyssnade på. http://www.youtube.com/watch?v=pXgmgqzpl0A Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd April 20, 2013 Trådstartare Dela Inlagd April 20, 2013 Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 Lite senare kanske. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 För Duracell. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd April 20, 2013 Trådstartare Dela Inlagd April 20, 2013 Karma till dom alla Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd April 20, 2013 Trådstartare Dela Inlagd April 20, 2013 Nu snackar vi Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=H8zP_b1dU7w Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=FaHuzkyurC0 http://www.youtube.com/watch?v=gEmJ-VWPDM4 Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 Lite för modernt, eller? Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu