Jump to content
IGNORERAD

Bra låtar från 80-90 talet lägger vi upp här !

Songkran

Recommended Posts

Dito.

Vi tänker till och kör varsin låt :)

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Dela på andra sajter

• Svar 1,6k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Songkran

268

• Krafta

162

• Tallviking

98

• RoiET

91

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Dela på andra sajter

wUThai, det var en grym låt !

Kom igen och lägg upp en låt nu, jag börjar bli trött !

Ändrades av Songkran

Dela på andra sajter

Dela på andra sajter

http://www.youtube.com/watch?v=Jl_5NHTvDAI[/quote Nicke och Gurra pumpade ut mycket Leila K på hög volym när det begav sig på 90-talet från deras bar "Two Brothers" på Soi Seadragon på Bangla. Lustigt var ju att Raz var där och besökte emellanåt. Nu ser man Raz ibland på "Kärvens" fik på Råsundavägen. (De bästa köttbullemackorna). Hur som helst vill jag dedikera samma låt till Lars "LABAN" Hellgren, min käre gamle kompis och kollega, som var med i svängen. Vila i frid kompis. Raggarn
Dela på andra sajter

Your old lady left you and you went girls insane
You blew yourself up in the back of the 6 train
Take my advice at any price a gorilla like your mother is mighty weak
Sucking down pints till I didn't know
Woke up in the morning at the won ton ho

:y2:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

De är mäktigt när skottarna drar i gång

http://youtu.be/KRacaXCm0UE

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

:mpr:    :drinks:     :party1:

Kör på bara, lägg upp sköna låtar ni kommer på så kör vi ikväll...  

Ändrades av Songkran

Dela på andra sajter

Raz är en flitigt thailandsresenär och har väl besökt landet dom senaste 20åren förutom något undantag.

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Dela på andra sajter

Ändrades av Songkran

Dela på andra sajter

När vi ändå är inne på Schenker och gitarr...samt brudar!

Nästan som en beach i Thailand!

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Al Bundy in progress.

Ändrades av Krafta

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Dela på andra sajter

Tom Petty..

...Gabrielle Anwar!

Ändrades av MaiChai

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Clapton

Dela på andra sajter

"If she was president she'd be Baberaham Lincoln!"

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Boombastic

Dela på andra sajter

Starship

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...