Songkran Inlagd April 13, 2013 Trådstartare Dela Inlagd April 13, 2013 Dito. Vi tänker till och kör varsin låt Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 13, 2013 Dela Inlagd April 13, 2013 Den här låten var en ganska stor hit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd April 13, 2013 Trådstartare Dela Inlagd April 13, 2013 Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd April 13, 2013 Trådstartare Dela Inlagd April 13, 2013 (ändrad) wUThai, det var en grym låt ! Kom igen och lägg upp en låt nu, jag börjar bli trött ! Ändrades April 13, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd April 13, 2013 Trådstartare Dela Inlagd April 13, 2013 Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 13, 2013 Dela Inlagd April 13, 2013 Vem minns inte fisken på slutet... http://www.youtube.com/watch?v=ERTT_sv8sV0 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd April 14, 2013 Dela Inlagd April 14, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=Jl_5NHTvDAI[/quote Nicke och Gurra pumpade ut mycket Leila K på hög volym när det begav sig på 90-talet från deras bar "Two Brothers" på Soi Seadragon på Bangla. Lustigt var ju att Raz var där och besökte emellanåt. Nu ser man Raz ibland på "Kärvens" fik på Råsundavägen. (De bästa köttbullemackorna). Hur som helst vill jag dedikera samma låt till Lars "LABAN" Hellgren, min käre gamle kompis och kollega, som var med i svängen. Vila i frid kompis. Raggarn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd April 14, 2013 Dela Inlagd April 14, 2013 Här var ju en annan som pumpades på rejält mellan G&R. Nu vilar du bättre kompis. Hälsa Boman. http://m.youtube.com/results?q=murderer%20leila%20k#/watch?v=jDeR6KuIQ3o Raggarn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emulov Inlagd April 14, 2013 Dela Inlagd April 14, 2013 Your old lady left you and you went girls insane You blew yourself up in the back of the 6 train Take my advice at any price a gorilla like your mother is mighty weak Sucking down pints till I didn't know Woke up in the morning at the won ton ho Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd April 17, 2013 Dela Inlagd April 17, 2013 SurfRockhttp://www.youtube.com/watch?v=m229hY3Onak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 17, 2013 Dela Inlagd April 17, 2013 De är mäktigt när skottarna drar i gång http://youtu.be/KRacaXCm0UE När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd April 17, 2013 Dela Inlagd April 17, 2013 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd April 19, 2013 Trådstartare Dela Inlagd April 19, 2013 (ändrad) Kör på bara, lägg upp sköna låtar ni kommer på så kör vi ikväll... Ändrades April 19, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 Raz är en flitigt thailandsresenär och har väl besökt landet dom senaste 20åren förutom något undantag. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd April 19, 2013 Trådstartare Dela Inlagd April 19, 2013 (ändrad) Ändrades April 19, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 http://youtu.be/ZUzpf3mMsxA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 När vi ändå är inne på Schenker och gitarr...samt brudar! Nästan som en beach i Thailand! "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 http://youtu.be/tormYU27Ldk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 (ändrad) Al Bundy in progress. Ändrades April 19, 2013 av Krafta En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 (ändrad) Tom Petty.. ...Gabrielle Anwar! Ändrades April 19, 2013 av MaiChai "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 Clapton En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 The proclaimers http://www.youtube.com/watch?v=tbNlMtqrYS0&feature=player_detailpage En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 "If she was president she'd be Baberaham Lincoln!" "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 Boombastic En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 Starship En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu