RoiET Inlagd April 13, 2013 Dela Inlagd April 13, 2013 Den här skäms jag dock inte för! Banbrytande! Iaf för mig.. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 13, 2013 Dela Inlagd April 13, 2013 Ja där ser man vad lite stylister och sminköser kan betyda. Är det deras adoptivson som sitter vid gallerstaketet tro? Ingen aning, men Nena ska tydligen ha skaffat sig 5 barn...verkar inte ha påverkat kroppen så mycket? En live version från 2010 när båda damerna passerat 50 strecket! http://www.youtube.com/watch?v=DJblPE6Kpbk Det är inte precis feta Ulla på posten här! Det måste vara något fel i skallen på mig som tänder på 50-åriga kärringar... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd April 13, 2013 Dela Inlagd April 13, 2013 En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 13, 2013 Dela Inlagd April 13, 2013 En skämslåt till. Italodisco regerar. Typ. På tal om Ity disco... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd April 13, 2013 Dela Inlagd April 13, 2013 Och så fortsatte det.. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 13, 2013 Dela Inlagd April 13, 2013 (ändrad) Vi som växte upp i södra Sverige fick ju in dansk TV och det fanns en där snubbe som heter Jörgen Mylius som körde ett musikprogram i dansk TV ganska hårt, han pluggade bland annat Laid Back. Först kom "High society girl" Sen kom "Sunshine reagge" Sen kom låten de slog med "Bakerman" En skön duo från Danmark! Ändrades April 13, 2013 av MaiChai "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 13, 2013 Dela Inlagd April 13, 2013 Mannen, myten, legenden... http://www.youtube.com/watch?v=52wfQHqBWHo Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd April 13, 2013 Dela Inlagd April 13, 2013 (ändrad) Lite mer italienskt. Orginalvideon är med Stalin och Thatcher men det här är en annan... smaken är ju som baken och jag föredrar denna! edit... Bara måste vara Silvios tv-kanaler det här! Chock dii å bunga bunga! Ändrades April 13, 2013 av RoiET http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 13, 2013 Dela Inlagd April 13, 2013 Ytterligare ett mästerverk av Mästaren: Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd April 13, 2013 Dela Inlagd April 13, 2013 En skämslåt till. Italodisco regerar. Typ. Ska du skämmas för något du gillar - den här låten har man ju dansat ett gånger till... vilket ju gör att man kommer ihåg lite trevliga minnen sen kanske det inte blir dom mest spelande låtarna, men minnen är minnen. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 13, 2013 Dela Inlagd April 13, 2013 När vi är inne på det danska spåret så fanns det ett annat band som Jörgen Mylius (han syns i början av videon som presentatör) körde ganska hårt i sitt program, Laban! Ni som tycker den låter bekant, perikles gjorde en cover på den "Var ska vi sova inatt" Men det var ju Riccie é Poveri som gjorde originalet! Så är vi tillbaka på Ity discon... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd April 13, 2013 Dela Inlagd April 13, 2013 När vi är inne på det danska spåret så fanns det ett annat band som Jörgen Mylius (han syns i början av videon som presentatör) körde ganska hårt i sitt program, Laban! Ni som tycker den låter bekant, perikles gjorde en cover på den "Var ska vi sova inatt" Men det var ju Riccie é Poveri som gjorde originalet! Så är vi tillbaka på Ity discon... Laban ja... http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd April 13, 2013 Dela Inlagd April 13, 2013 (ändrad) Run DMC Ändrades April 13, 2013 av Krafta En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd April 13, 2013 Trådstartare Dela Inlagd April 13, 2013 (ändrad) Vi som växte upp i södra Sverige fick ju in dansk TV och det fanns en där snubbe som heter Jörgen Mylius som körde ett musikprogram i dansk TV ganska hårt, han pluggade bland annat Laid Back. Först kom "High society girl" Sen kom "Sunshine reagge" Sen kom låten de slog med "Bakerman" En skön duo från Danmark! Gillar dom två sista Ändrades April 13, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 13, 2013 Dela Inlagd April 13, 2013 bad boys blue...med ett slutspelsskägg som hade imponerat på Emil kåberg! http://www.youtube.com/watch?v=Lu6NPcgBS2M "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd April 13, 2013 Trådstartare Dela Inlagd April 13, 2013 (ändrad) En skämslåt till. Italodisco regerar. Typ. Nu ryser jag igen Skicka upp vad ni kommer på bara, karma till alla låtar jag gillar ! Ändrades April 13, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 13, 2013 Dela Inlagd April 13, 2013 Det kom ju en hel del bra låtar också, 1981 släppte Journey plattan Escape... Legendarisk låt som avslutade (?) en av världens bästa TV serier "The Sopranos" "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd April 13, 2013 Dela Inlagd April 13, 2013 Italien igen? http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 13, 2013 Dela Inlagd April 13, 2013 Laban ja... Den släpptes ju först på danska, kold som is.. Ivan Pedersen gjorde mycket studiojobb efter Laban, bland annat med bandet Pretty Maids! Tydligen var Ivans hustru inte helt nöjd med "kemin" i bandet Laban mellan honom och Lecia Jönsson och däför dog bandet ut. "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd April 13, 2013 Dela Inlagd April 13, 2013 Den släpptes ju först på danska, kold som is.. Ivan Pedersen gjorde mycket studiojobb efter Laban, bland annat med bandet Pretty Maids! Tydligen var Ivans hustru inte helt nöjd med "kemin" i bandet Laban mellan honom och Lecia Jönsson och däför dog bandet ut. Apropå Kold som is... http://www.youtube.com/watch?v=aWABTlBqKZk http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd April 13, 2013 Trådstartare Dela Inlagd April 13, 2013 Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd April 13, 2013 Dela Inlagd April 13, 2013 (ändrad) WHAM! - Careless Whisper Ändrades April 13, 2013 av Krafta En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd April 13, 2013 Trådstartare Dela Inlagd April 13, 2013 (ändrad) https://www.youtube.com/watch?v=BVlcni7_QNc Ändrades April 13, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd April 13, 2013 Trådstartare Dela Inlagd April 13, 2013 Kör på bara ! Måste jag gå och lägga mig Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd April 13, 2013 Dela Inlagd April 13, 2013 Kör på bara ! Måste jag gå och lägga mig Dito. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu