Putte069 Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 http://youtu.be/ShN8UIk5-mw Måste vara en av de bästa balader som någonsin gjorts... Absolut den bästa sång som har gjorts. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Putte069 Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Glöm inte denna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
faranggirl Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Aha Songkran. men du vet, jag är ju ny så du får inte ta för givet att jag vet var. Men tack för att du vägledde mig (istället för att ta det ur händerna på mig och göra det i mitt ställe) Här kommer den. 50 njutbara minuter!! Arbete faschinerar mig. Jag kan stå i timmar och se på när andra arbetar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HvD82i4Ixk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd April 7, 2013 Dela Inlagd April 7, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
faranggirl Inlagd April 7, 2013 Dela Inlagd April 7, 2013 Ge MIG något att lyssna på nu och bråka inte i diverse trådar Någon annan passande låt när man är mindre sams ? Jodå, den här kanske kan passa herrn? Ha inget i munnen när du lyssnar på texten bara, det finns en risk att det far ur munnen p.g.a. garv hahahaha Arbete faschinerar mig. Jag kan stå i timmar och se på när andra arbetar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 7, 2013 Dela Inlagd April 7, 2013 Tone ... http://youtu.be/adwORIa7sA8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 7, 2013 Dela Inlagd April 7, 2013 Bästa 80-tals låten. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 7, 2013 Dela Inlagd April 7, 2013 Bästa svenska 80-tals låten. http://www.youtube.com/watch?v=tWEjJ3fU-LU "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd April 8, 2013 Dela Inlagd April 8, 2013 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 The Pretenders En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 Thompson Twins En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 One night in Bangkok En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 (ändrad) Sunday Bloody Sunday. This song is not a rebelsong - This song is sunday bloody sunday. I mitt tycke U2:s bästa! - lite tryck i högtalarna skadar ju inte... Ändrades April 9, 2013 av Krafta En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 En av Queens starkaste låtar-förvånande hur mycket den svårt sjuke Freddie kunde klämma ur sin kropp vid denna tid? En annan låt från samma tid, som är fantastisk, både med Freddie Mercury och Brian May vid mikrofonen! "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd April 9, 2013 Trådstartare Dela Inlagd April 9, 2013 Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd April 9, 2013 Trådstartare Dela Inlagd April 9, 2013 (ändrad) Ändrades April 9, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 Grym låt! Där hann du före mig. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 http://youtu.be/cJk61DfPOug Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 Technotronic - pump up the jam. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 Status Quo. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 Jihad!-No Fuel Left for the pilgrims! Danmarks absolut bästa rockband hade sin storhetstid under just 80-90 talet Har ni chansen att uppleva D-A-D live så ta den, ett av världens bästa band att höra på live! "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 Whitney Houston - vilken pipa! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu