Songkran Inlagd Mars 31, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 31, 2013 (ändrad) Bara kör med vad ni kommer på, har den kommit upp innan så är det inga problem då ingen lär orka gå igenom alla bra låtar här. Karma till alla jag gillar !! Ändrades Mars 31, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 31, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 31, 2013 (ändrad) http://www.youtube.com/watch?v=p2t6SD7U8a4 Kör bara ! Ändrades Mars 31, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Molle Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=Eqvz0HexdLc Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 31, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 31, 2013 http://youtu.be/mIC7KQPDuDc Så skön , bara kör ! Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 Joe Cocker https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=egaMwsb-TlI Denna är ju en 80-tals klassiker om någon! http://www.youtube.com/watch?v=CFYtpTot7hQ "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 The Creeps En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=Eqvz0HexdLc Accept räknas väl som ett av de band som "uppfann" speed metal? Tror jag har sett de här typerna i Pattaya... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 31, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 31, 2013 (ändrad) http://www.youtube.com/watch?v=aoWFN0uPDKI Kör bara, vi vill lyssna på vad ni kommer på nu ! Skit samma om den varit med innan, kör bara. Ändrades Mars 31, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Molle Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 31, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 31, 2013 Älskar den, fram med nya godingar Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 Falco, Österrikes bidrag till (0-tals musiken. Uppföljaren! Jag har känslan av att om Falco fått leva idag hade han varit oerhört inflytelserik inom den europeiska musikbranschen. "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 31, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 31, 2013 https://www.youtube.com/watch?v=eSMZkF8JDuk Bara kör, har den varit med innan är skit samma. Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 Älskar den, fram med nya godingar Då gillar du nog denna variant... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Molle Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=gFC8sDTXlng Fantastisk sångare och en bra låt. Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 (ändrad) http://www.youtube.com/watch?v=gFC8sDTXlng Fantastisk sångare och en bra låt. Steve Perry is the voice... Min TGF älskar dock denna Journey låt! Ändrades Mars 31, 2013 av MaiChai "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 31, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 31, 2013 (ändrad) Herr Ch*ng är ju inte blyg och väldigt sp*eciell, men vi har ju förstått att han är styrd av sekten ! Han är + i forumet och bjuder verkligen på sig själv i forumet, så jag bjuder på sektens sång som han säkert kan utan och innan ! Ändrades Mars 31, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 Erasure En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 Ett band som borde passa Pattaya rävarna... Skål! Notera Bo Diddely i videon! Klipp dig och skaffa dig ett jobb, typ... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 Fyller på med lite D.A.D. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Molle Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 31, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 31, 2013 (ändrad) Erasure, ännu fler sköna minnen ni ger mig, kör bara ! Så c64 innan apple började härma i början ! Ändrades Mars 31, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 31, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 31, 2013 (ändrad) Erasure var grym, kör på med vad ni kommer på nu ! Ändrades Mars 31, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 (ändrad) Lite mer D-A-D som borde passa en del här på MPR... No fuel left for the pilgrims! Ändrades Mars 31, 2013 av MaiChai "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 31, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 31, 2013 (ändrad) Kör bara... Ändrades Mars 31, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu