Songkran Inlagd Mars 30, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 30, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=i8mz9uOvFQA Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 KSMB ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 30, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 30, 2013 Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 30, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 30, 2013 Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Malcolm Mclaren: house of the blue danube han som tog fram Sex pistols ingen punk här inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 En till Malcolm Mclaren: waltz darling Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Future Sound of London: Papua New Guinea Absolut bland det bättre från tidigt 90-tal.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bangkokbusen Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Nu har jag inte läst igenom alla här så det kanske blir en repris men en som jag gillar är Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 30, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 30, 2013 Bara kör, några repriser är omöjligt att håll reda på Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Är skolkamrat med en av medlemmarna. There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 Denna tillägnar jag min fru “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 Denna tillägnar jag min fru Och ingen kan säga att du ljuger. Glad påsk. jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kilo Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 Jag har en känsla av att någon dansar med mig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 31, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 31, 2013 Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 Hej Lite Japanskt. http://youtu.be/LV6sqB_JSEA Tomoko Kina en underbar sångerska tillsammans med Ry Cooder, denna låt kan jag höra hur många gånger som helst. http://youtu.be/wOgHXZNsT80 Här i en live version. Med vänlig hälsning Isan lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 31, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 31, 2013 Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 31, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 31, 2013 (ändrad) Kör bara, nu vill jag ha lite att lyssna/se på Karma till alla jag gillar... Ändrades Mars 31, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 En klassiker, men jag kan inte höra på den låten utan att tänka på "The Butabi Brothers" i SNL sketchen... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 Sabrina Salerno har ju en viss "talang" som man kan beundra... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 Tredje gången gillt med denna låten? Förstår att du gillar lena, jag gillar nog hennes "engelska 006" mer, vilket jag nog är ganska ensam om, var faktiskt och såg hennes 006 show på Börsen, träffade henne i samband med biljettköpet och har nog även lagt in en någon stöt på henne för hundra år sedan på krogen. https://www.youtube.com/watch?v=di7OkFHmdZE&feature=player_detailpage En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 Det bästa (?) bandet ut New Romantics eran... Man önskar ju att man hade en röst som Tony Hadley. "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 31, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 31, 2013 (ändrad) Tredje gången gillt med denna låten? https://www.youtube.com/watch?v=di7OkFHmdZE&feature=player_detailpage Minnet är kort om det stämmer, kör bara & blir det en som har varit innan är det skit samma. Nu vill jag ha lite skönt att se/lyssna på Ändrades Mars 31, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 Joe Cocker https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=egaMwsb-TlI En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 Annie Lenoxx En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu