Jump to content
IGNORERAD

Bra låtar från 80-90 talet lägger vi upp här !

Songkran

Recommended Posts

• Svar 1,6k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Songkran

268

• Krafta

162

• Tallviking

98

• RoiET

91

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Dela på andra sajter

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Dela på andra sajter

Malcolm Mclaren: house of the blue danube han som tog fram Sex pistols ingen punk här inte 

Dela på andra sajter

Future Sound of London: Papua New Guinea

Absolut bland det bättre från tidigt 90-tal..

Dela på andra sajter

bangkokbusen

Nu har jag inte läst igenom alla här så det kanske blir en repris men en som jag gillar är

Dela på andra sajter

Bara kör, några repriser är omöjligt att håll reda på  :music:

Dela på andra sajter

Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Denna tillägnar jag min fru :wub:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Dela på andra sajter

Dela på andra sajter

Kör bara, nu vill jag ha lite att lyssna/se på  :54: 

Karma till alla jag gillar...

Ändrades av Songkran

Dela på andra sajter

En klassiker, men jag kan inte höra på den låten utan att tänka på "The Butabi Brothers" i SNL sketchen...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Sabrina Salerno har ju en viss "talang" som man kan beundra...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Tredje gången gillt med denna låten?

Förstår att du gillar lena, jag gillar nog hennes "engelska 006" mer, vilket jag nog är ganska ensam om, var faktiskt och såg hennes 006 show på Börsen, träffade henne i samband med biljettköpet och har nog även lagt in en någon stöt på henne för hundra år sedan på krogen.

https://www.youtube.com/watch?v=di7OkFHmdZE&feature=player_detailpage

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Dela på andra sajter

Det bästa (?) bandet ut New Romantics eran...

Man önskar ju att man hade en röst som Tony Hadley.

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Minnet är kort om det stämmer, kör bara & blir det en som har varit innan är det skit samma.

Nu vill jag ha lite skönt att se/lyssna på  :iloveyou: 

Ändrades av Songkran

Dela på andra sajter

Annie Lenoxx

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...