AnTove Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 Aha , visste inte om dom hade vart med eller ej ! Är inne i ett flow nu och postar många låtar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 29, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 29, 2013 Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 Hälsning till HC En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 29, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 29, 2013 Gör inget, svår hålla kolla på allt som läggs upp för mig med ;( Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 Tar kvällen nu , ska upp tidigt till morgonen och iväg på nya äventyr ! Vilka vackra systrar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 29, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 29, 2013 (ändrad) Bara kör, orka lägga sig nu ? Ändrades Mars 29, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 29, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 29, 2013 (ändrad) Bara kör med era favoriter !! Såå grym, 99 luftbalong... Ändrades Mars 29, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 Fat chicks rules! "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 Klassiker! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 29, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 29, 2013 (ändrad) Bara kör med sköna låtar, Ge karma till alla låtar man gillar ! Ändrades Mars 29, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 More fat chicks that rocks! "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 29, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 29, 2013 (ändrad) Lena PH, efter ~20 år så är hon så mycket läckrare idag Ändrades Mars 29, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 Vilken röst hon har! http://www.youtube.com/watch?v=iUiTQvT0W_0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 Den här låten har ju växt.. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 Den här låten har ju växt.. Läs tråden så kanske du får en hint. Här gäller musik från 80-90 talet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 sorry. för ny musik. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=gBWrLhgiX74 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 Marvin Lee Aday och Lorraine Crosby under Jim Steinmans vakande öga... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 Det var en speciell känsla att landa på Liverpool international förra sommaren, John Lennons odödliga fras "Above us only sky" ovanför byggnaden... Men jag tror att Eva Cassidy och John Lennon spelar musik däruppe! http://www.youtube.com/watch?v=DTVsp_q8mxE "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 30, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 30, 2013 Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 30, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 30, 2013 Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu