Jump to content
IGNORERAD

Bra låtar från 80-90 talet lägger vi upp här !

Songkran

Recommended Posts

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

• Svar 1,6k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Songkran

268

• Krafta

162

• Tallviking

98

• RoiET

91

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

Dela på andra sajter

Dela på andra sajter

Dela på andra sajter

Faan vad Modern Talking såg ut :)

Kör bara, med era favoriter !

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Dela på andra sajter

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Bra tråd för övrigt. Frugan får upp ögonen för nya låtar och band. Frugan är ju rätt kass på musik som inte framförs på thai. Dock har hon blivit mycket bättre sen hon träffade mig och uppskattar västerländsk musik väldigt mycket idag. Och hon är som mig när det gäller musik. Jag lyssnar på allt.. jag föredrar dock metal.

En av frugans favoritlåt med Slayer.

Skål från oss!

Dela på andra sajter

Specials Ghost town

Rätt bra låt men inget jag vill ge karma för, kom med något annat !

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Dela på andra sajter

Yello The Race

Yello Vicious Game

Dom hade jag nästan glömt hel grymma  :thumbsup:

Så sköna låtar :14: 

Ändrades av Songkran

Dela på andra sajter

Sjukt bra skiva!

Har ju inte varit mkt grunge nämnt i denna tråden, Alice In Chains var iaf i mitt tycke ett av dom bättre banden från den eran.. :thumbsup:

Dela på andra sajter

Konstigt vilken effekt musiken har som är uppväxt med mellan 13-20 års ålder . Vilka minnen och känslor den väcker !

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...