Jump to content
IGNORERAD

Bra låtar från 80-90 talet lägger vi upp här !

Songkran

Recommended Posts

• Svar 1,6k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Songkran

268

• Krafta

162

• Tallviking

98

• RoiET

91

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

En hälsning till Clirre, vår bruce diggare

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Rupert Hine var fantastiskt stor på 80-talet. Han gjorde soloskivor och producerade en massa kända artister. Även signaturen till radioprogrammet Eldorado gjordes av honom, om nu någon minns det. Sedan blev det tyst, Tydligen drev han ett skivbolag och engagerade sig i miljöfrågor. Men nu verkar han ha börjat jobba med musik igen.

Det bästa han gjorde var dock under namnet Thinkman. Den här fantastiska låten var, förutom SAGA, det enda jag lyssnade på runt sommaren -85. Rätt cool video också:

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Denna gick dygnet runt på barerna 1999 i LOS

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Eldorado längtade man ju till varje helg!

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Dela på andra sajter

Fortsätter efter kenneth.

Ändrades av Krafta

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Dela på andra sajter

AC/DC - T.N.T.

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Dela på andra sajter

Håller med..

Han har spelat med många av de största banden och Deep Purple ser ju bra ut i CV:t..

En annan favorit från ovanstående band (kanske den bästa) är denna när de återförenades i början på 80-talet..

Visserligen sjöng inte Glenn Huges men detta var originaluppsättningen.

Fan vet om det inte är en av världens bästa rocklåtar!?

Hammondorgeln är magisk.. :thumbsup:

http://youtu.be/gZ_kez7WVUU

Jag säger bara tre ord... Un der bart...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Inte min stil precis,fast rätt go låt.

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Dela på andra sajter

Nu kommer muttan gå fullständigt bananas...visa dina moves för frugan nu gamle man :dance1:

http://youtu.be/VSWqyrPJfjA

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Bon Jovi - Living on a Prayer

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...