Jump to content
IGNORERAD

Bra låtar från 80-90 talet lägger vi upp här !

Songkran

Recommended Posts

• Svar 1,6k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Songkran

268

• Krafta

162

• Tallviking

98

• RoiET

91

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Där du Baxarn,vi fick ett par typ :thumbsup:

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Dela på andra sajter

NiceBeaver

Vinjetten till programmet Dokument utifrån från 1987:

Anledningen till att jag lägger in det är för att låten kommer från SAGA. Naturligtvis. Här live från runt 2005

http://www.youtube.com/watch?v=42BAJlrhtSQ&feature=endscreen&NR=1

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Dela på andra sajter

Nå, hur svårt var det egentligen?

Jaja, här får ni ett stycke biblisk historia tillgodo...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Melodifestivalskandal ikväll :)

Kör på bara och få mig på andra tankar !

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Dela på andra sajter

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Dela på andra sajter

Benriach.. Det var inte svårt alls,när jag fick hjälp av en av grabbarna här hemma :thumbsup:

Dela på andra sajter

Tävling i vem som kan lägga in flest utub låtar ,kul om ens syster är ens mamma och pappa o farfar är samma person.men.

För att låta icke inavlade stämmor komma till tals så...  ¤¤¤¤Tråd låst ¤¤¤¤¤¤¤¤

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Tävling i vem som kan lägga in flest utub låtar ,kul om ens syster är ens mamma och pappa o farfar är samma person.men.

För att låta icke inavlade stämmor komma till tals så...  ¤¤¤¤Tråd låst ¤¤¤¤¤¤¤¤

Vad svamlar du om, gå och lägg dig. 

Imorgon är en annan dag :)

Ändrades av Songkran

Dela på andra sajter

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Här är det bara låtar från 80-90-talet som gäller !!

Bara kör, fram med era favoriter.

Ändrades av Songkran

Dela på andra sajter

Vad svamlar du om, gå och lägg dig. 

Imorgon är en annan dag :)

Lägger mig gör jag bra när frugan säger det..sådeså

Tro fan att imorgon är en annan dag. vet man inte det så borde man definitivt lägga sig 3m under jord.

Hinner ni lyssna på låtarna eller sitter ni bara med ståkuk och impas över vad den andra kan söka fram eller hur funkar leken????

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Min är slak och kommer nog att så förbli ikväll. Men visst är det väl kul när det dyker upp en gammal goding?

Dela på andra sajter

Ojoj,Annelie hette hon och var från Tuve i Göteborg. Så jävla kär man var,fast det blev aldrig något mer är kyssar och klämma tutte.

Ändrades av ola med b

Dela på andra sajter

Tro fan att imorgon är en annan dag. vet man inte det så borde man definitivt lägga sig 3m under jord.

Hinner ni lyssna på låtarna eller sitter ni bara med ståkuk och impas över vad den andra kan söka fram eller hur funkar leken? ???

Varför är du här och slösar din tid, gå till någon annan tråd om du inte gillar den här.

Nu kör vi på med fler sköna låtar, grymt när gamla favoriter dyker upp.

Bara kör !

Ändrades av Songkran

Dela på andra sajter

Hinner ni lyssna på låtarna eller sitter ni bara med ståkuk och impas över vad den andra kan söka fram eller hur funkar leken? ???

hamnoi,om du inte redan gjort det så skit på dig lite så känns det bättre sen :thumbsup:

Dela på andra sajter

Riktigt goding :)

Dela på andra sajter

finns det någon bättre med guran

Yngve

Snke

Bättre ringla än vingla.

Dela på andra sajter

Gillar den här, inte så manligt kanske :)

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...