Wanchai Inlagd Mars 29, 2013 Dela Inlagd Mars 29, 2013 Vad har du för temperatur där nere idag? Jag gissar på 37 grader, om han inte har feber förstås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 Dags temperaturen börjar ligga runt +20 eller strax över. nattetid ca +14. Igår var nog varmaste i år. Molnfritt o hot. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 Dags temperaturen börjar ligga runt +20 eller strax över. nattetid ca +14. Igår var nog varmaste i år. Molnfritt o hot. Låter härligt ,för här håller vintern oss i ett järngrepp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 Dags temperaturen börjar ligga runt +20 eller strax över. nattetid ca +14. Alltså helt perfekt temperatur.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 Låter härligt ,för här håller vintern oss i ett järngrepp I soliga Örebro är det just nu 13 grader+ och inte ett moln i sikte funderar på att ta på mig shorts Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 I soliga Örebro är det just nu 13 grader+ och inte ett moln i sikte funderar på att ta på mig shorts Jo har ngt liknande på solsidan ,men skuggsidan är det fan minushe he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 Jo har ngt liknande på solsidan ,men skuggsidan är det fan minushe he Skuggsidan undviker jag numera Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 I soliga Örebro är det just nu 13 grader+ och inte ett moln i sikte funderar på att ta på mig shorts Sommartid = Shorts på Sommartid slut = Shorts av “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 31, 2013 Dela Inlagd Mars 31, 2013 Och i solkuvösen är det 25+ Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 14, 2013 Dela Inlagd Maj 14, 2013 Det blev inte som planerat här i slutet. Åkte på en riktigt sulfa förgiftning pga prostata besvär, hamna i sjukhuset i tre veckor näst intill medvetlös. Nu är aturation så dålig att läkare förbjuder mig flyga hem nästa vecka om inte oxygenhalten kan höjas. Normalt ska det ligga 96 %, jag hadde 80 % idag och det känns verkligen när man andas. Jag som planerat åka till Thailand nästa vinter, få se om jag återhämtar mig nånsin längre. Skulle ha lagts in idag igen men fan jag vägrar, vad ska de kunna göra mer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Januari 1, 2020 Dela Inlagd Januari 1, 2020 On 2013-05-14 at 17:33, skrev Oregistrerad: Det blev inte som planerat här i slutet. Åkte på en riktigt sulfa förgiftning pga prostata besvär, hamna i sjukhuset i tre veckor näst intill medvetlös. Nu är aturation så dålig att läkare förbjuder mig flyga hem nästa vecka om inte oxygenhalten kan höjas. Normalt ska det ligga 96 %, jag hadde 80 % idag och det känns verkligen när man andas. Jag som planerat åka till Thailand nästa vinter, få se om jag återhämtar mig nånsin längre. Skulle ha lagts in idag igen men fan jag vägrar, vad ska de kunna göra mer. Här hittade jag en gammal tråd som jag skrev 2013 Det var ingen rolig period då mot slutet. orkade knappt promenera 50 m Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu