Jump to content
IGNORERAD

This is Hammarby


Guest Oregistrerad knasen

Recommended Posts

Saken klar!

Friends Arena nästa.

 

Trodde du höll på blåvitt???

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 76
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Drik

    9

  • hamnoi

    9

  • olle123987

    8

  • Benriach

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Trodde du höll på blåvitt???

 

Är lite komplicerat!

I bandy har jag alltid hejat på Bajen och nu bor jag ju också söder om söder så att säga!

Men som gammal Skaraborgare så klappar hjärtat för IFK i fotboll...

Link to comment
Dela på andra sajter

Är lite komplicerat!

I bandy har jag alltid hejat på Bajen och nu bor jag ju också söder om söder så att säga!

Men som gammal Skaraborgare så klappar hjärtat för IFK i fotboll...

 

Ok,men som "sen jag var två äpplen hög Ifk fan" så blir det väldigt konstigt att hålla på ett stockholmslag i någon sport.

Inget ont om bajen,hade jag fått välja ett lag i stockholm så hade det blivit bajen..

 

Å andra sidan så vet jag infödda gbg:are som brinner för stockholmslag i hockey utan att ha sett en enda live match.

 

Hur fan sånt går till vet jag inte, jag har hållit på Barca sen -86 och Liverpool tidigare än så ,men dom finns ändå inte på samma karta som

Blåvitt när det kommer till passion. 

 

Trevlig kväll på dig//Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok,men som "sen jag var två äpplen hög Ifk fan" så blir det väldigt konstigt att hålla på ett stockholmslag i någon sport.

Inget ont om bajen,hade jag fått välja ett lag i stockholm så hade det blivit bajen..

 

Å andra sidan så vet jag infödda gbg:are som brinner för stockholmslag i hockey utan att ha sett en enda live match.

 

Hur fan sånt går till vet jag inte, jag har hållit på Barca sen -86 och Liverpool tidigare än så ,men dom finns ändå inte på samma karta som

Blåvitt när det kommer till passion. 

 

Trevlig kväll på dig//Hn

 

Som sportdåre kan livet vara svårt ibland och allt är inte så logiskt!

Lagen man börjar att supporta och gilla kan vara så olika, så är det för mig i alla fall.

I fotboll finns det två lag som jag alltid gillat, ifk Göteborg o Liverpool fc. 

Men i Hockey så var det Björklöven.

Och bandy Hammarby.

 

Inte undra på att man känner sig splittrad och lite tokig ibland!

JA, trevlig kväll! 

Ändrades av Drik
Link to comment
Dela på andra sajter

Som sportdåre kan livet vara svårt ibland och allt är inte så logiskt!

Lagen man börjar att supporta och gilla kan vara så olika, så är det för mig i alla fall.

I fotboll finns det två lag som jag alltid gillat, ifk Göteborg o Liverpool fc. 

Men i Hockey så var det Björklöven.

Och bandy Hammarby.

 

Inte undra på att man känner sig splittrad och lite tokig ibland!

JA, trevlig kväll! 

 

Hahahaha Björklöven var mitt första favoritlag i hockey med :thumbsup: , varför vet jag inte???

Numera skiter jag i hockey och önskar att jag kunde göra detsamma med fotboll :crazy:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

önskar att jag kunde göra detsamma med fotboll
 

 

Så lät det inte förra året vid denna tid...   :spiteful:

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Så lät det inte förra året vid denna tid...   :spiteful:

 

Nääää.  den där jävla jante tryckte ner en i skorna innan man fick uppleva ett uns av lycka.

Men vi lirar åtminstone i finrummet alltid något o glädjas åt :spiteful:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Nääää.  den där jävla jante tryckte ner en i skorna innan man fick uppleva ett uns av lycka.

Men vi lirar åtminstone i finrummet alltid något o glädjas åt :spiteful:

 

I bandy eller ???

Link to comment
Dela på andra sajter

Nääää.  den där jävla jante tryckte ner en i skorna innan man fick uppleva ett uns av lycka.

Men vi lirar åtminstone i finrummet alltid något o glädjas åt :spiteful:

Ja, gläds så länge det varar...    ;-)

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

I bandy eller ???

Hehe, blowit i fotboll, gais i bandy, frölunda i håkky och sävehof i handboll.     Hejja Glenneborg...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

I bandy eller ???

 

Javisst?????? dra picken ur greta f´låt "sjömans flickvännen" nu o kom in i matchen.

Vem fan bryr sig om bandy om man inte har en extra kromosom???

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
Javisst? ????? dra picken ur greta f´låt "sjömans flickvännen" nu o kom in i matchen.

Vem fan bryr sig om bandy om man inte har en extra kromosom???

Det är ju i alla fall en bollsport, vilket inte ishockey kan räknas som! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Javisst? ????? dra picken ur greta f´låt "sjömans flickvännen" nu o kom in i matchen.

Vem fan bryr sig om bandy om man inte har en extra kromosom???

 

Hehe, var förvirrad när jag gick på lågstadiet och höll på leksand i hockey.. Som tur var mognade jag och blev bajare inom alla områden..

 

Forza Bajen

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju i alla fall en bollsport, vilket inte ishockey kan räknas som! :crazy:

 

Gick alarmklockan hos alla fjollor samtidigt????Vem bryr sig om hockey?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja hur gick de nu, väntar på direktrapport av towe men hoa yrade om att kolla in rakade pungar på bajarnas brudar, så det är nog kört

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
 yrade om att kolla in rakade pungar på bajarnas brudar

Låter som att det finns en massa katoyer i Bajen!

Det har jag misstänkt länge! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Ja hur gick de nu, väntar på direktrapport av towe men hoa yrade om att kolla in rakade pungar på bajarnas brudar, så det är nog kört

 

Rakade pungar eller inte men Bajen spelade banan av edsbyn som väntat :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste vara kul o vara bajare..fick ni loser stämpeln i pannan i första klass eller fick ni leva i lala-land i några år innan verkligheten kom ifatt???

 

Gajsare o brajare.jo man får ha empati med klassens mobboffer som fick gå hem med nerpissade kallingar varje dag,

Inte konstigt att ni är 90% horsepundare :blink:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas på sandviken i finalen.  Dels så vill jag att Bajen tar revansch, dels för att det finns ett par ex-Bajare i Villa som är riktigt vassa.

 

Samt att det vore kul att ta det första sm-guldet på friends mot just ett (s)aik-lag...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Måste vara kul o vara bajare..fick ni loser stämpeln i pannan i första klass eller fick ni leva i lala-land i några år innan verkligheten kom ifatt???

 

Gajsare o brajare.jo man får ha empati med klassens mobboffer som fick gå hem med nerpissade kallingar varje dag,

Inte konstigt att ni är 90% horsepundare :blink:

 

Spotta ur sillen ur trutten och kom in i verkligheten din lilla spårvagnsraggare!

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir förhoppningsviss lite Thailand på Friends Arena nästa söndag!

Ann på Zinkensdam en kall vinterkväll nu blir det nog lättare att få med sig henne då det är inomhus.

 

 post-3415-0-84930700-1362847385.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Spotta ur sillen ur trutten och kom in i verkligheten din lilla spårvagnsraggare!

 

 

I GBG har vi en "trut" och som oxå är ett namn på en fågel.

Trutten?? Ja så kanske det blir när man läskar för mycket Hb och sväljer mygg hela somrarna.

Och att man får en och annan gucciväska i huvudet under arbetspasset kanske gör sitt med..vad vet jag :giggle:

Skål på dig :54:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
I GBG har vi en "trut" och som oxå är ett namn på en fågel.

Trutten?? Ja så kanske det blir när man läskar för mycket Hb och sväljer mygg hela somrarna.

Och att man får en och annan gucciväska i huvudet under arbetspasset kanske gör sitt med..vad vet jag :giggle:

Skål på dig :54:

 

Menade såklart truten.. Lite packad nu :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley

Friends Arena är värdelös som finalarena!

Inte en enda bandyporfölj kommer att släppas in ovisiterad!  :diablo:

Link to comment
Dela på andra sajter

Friends Arena är värdelös som finalarena!

Inte en enda bandyporfölj kommer att släppas in ovisiterad!  :diablo:

 

Stackare skall ni behöva att genomlida den smörjan nyktra hahahahahaha... jag lider med er :rotfl:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...