Jump to content
IGNORERAD

Hjälp snabbt.


micke isaan

Recommended Posts

Hej!

 

Jag va och fixa turist visum i Laos "duble entry" och tänkte jag skulle förlänga det med en månad,men när jag tittar i mitt visum så ser det ut som att jag fick 3 månader direkt,kan det stämma ? Nån som VET ?

Lite bråttom då jag annars måste åka och förlänga imorgon bitti.

 

 

Micke

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

 

Jag va och fixa turist visum i Laos "duble entry" och tänkte jag skulle förlänga det med en månad,men när jag tittar i mitt visum så ser det ut som att jag fick 3 månader direkt,kan det stämma ? Nån som VET ?

Lite bråttom då jag annars måste åka och förlänga imorgon bitti.

 

 

Micke

Har du fått tre månader på ett double entry vid ingången till Thailand så har det stämplat fel, 60 dagar ska det vara.

Det ligger på ditt ansvar att inte vistas mer än de 60 dagar du ska ha, annars får du garanterat problem även fast de stämplat fel.

 

Efter 60 dagar kan du köpa 30 dagar till eller lämna landet och få 60 dagar till när du kommer tillbaka.

Link to comment
Dela på andra sajter

vad står det på visastämpeln !!!!!!!!!!!!

Enter before 5 mars 2013.

Jag va där den 7 dec,kan det då stämma att man får 3 månader direkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du fått tre månader på ett double entry vid ingången till Thailand så har det stämplat fel, 60 dagar ska det vara.

Det ligger på ditt ansvar att inte vistas mer än de 60 dagar du ska ha, annars får du garanterat problem även fast de stämplat fel.

 

Efter 60 dagar kan du köpa 30 dagar till eller lämna landet och få 60 dagar till när du kommer tillbaka.

Ok då blir det till att åka och förlänga ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Enter before 5 mars 2013.

Jag va där den 7 dec,kan det då stämma att man får 3 månader direkt ?

Nej det betyder att du måste göra din första resa in i Thailand före den 5:e mars 2013.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du fått tre månader på ett double entry vid ingången till Thailand så har det stämplat fel, 60 dagar ska det vara.

Det ligger på ditt ansvar att inte vistas mer än de 60 dagar du ska ha, annars får du garanterat problem även fast de stämplat fel.

 

Efter 60 dagar kan du köpa 30 dagar till eller lämna landet och få 60 dagar till när du kommer tillbaka.

Och detta är du 100% säker på ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej det betyder att du måste göra din första resa in i Thailand före den 5:e mars 2013.

Ok tack.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha då såg man att jag kommer få 3 dagar overstay,vilken jävla amatör jag är. Kommer det bli några problem imorgon när jag ska förlänga ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...