Rebnel Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 Nu är det snart dags för nedsläpp för vårt gäng UDFC. Säsongen startar den 16/2 med 2 bortamatcher men därefter den 3/3 är det premiär hemma. Som vanligt så hoppas vi på en bra säsong och en stor uppslutning från oss faranger. Uppladdning kommer att ske som tidigare på Ruysuk vid poolen. Spelschema enligt nedan Rebnel UDFC Program 2013.htm Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 får bara fram en blank sida.. annars sugen på en match igen. Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rebnel Inlagd Februari 3, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Februari 3, 2013 får bara fram en blank sida.. annars sugen på en match igen. Leif Sorry Leifen, Hur gör man för att ladda upp ett Excel ark? Rebnel Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rebnel Inlagd Februari 3, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Februari 3, 2013 (ändrad) Försöker bara kopiera nu då AIS LEAGE 2013 UDON THANI FOOTBALL CLUB DD/MM/YY MATCH STADIUM TIME RESULT SAT '16 FEB ROIET UNITED & UDON THANI FC ROIET 17,30 SUN '24 FEB LOEI CITY & UDON THANI FC LOEI 17,00 SUN '3 MAR UDON THANI FC & UBON RATCHATHANI UMT UDON THANI 18,00 SAT '9 MAR MUKDAHAN CITY & UDON THANI FC MUKDAHAN 16,00 SAT '16 MAR UDON THANI FC & SAKHON NAKHON FC UDON THANI 18,00 SUN '24 MAR NAKHON PHANOM FC & UDON THANI FC NAKHON PHANOM 16,00 SUN '31 MAR UDON THANI FC & KALASIN FC UDON THANI 18,00 SUN '7 APR AMNATCHAROEN TOWN & UDON THANI FC AMNATCHAROEN 16,00 SAT '20 APR UDON THANI FC & NONG BUA LAMPHU FC UDON THANI 18,00 SAT '27 APR CHAIYAPHUM FC & UDON THANI FC CHAIYAPHUM 17,30 SUN '5 MAY UDON THANI FC & YASOTHON UNITED UDON THANI 18,00 SAT '11 MAY SURIN FC & UDON THANI FC SRINARONG SURIN 18,00 SAT '18 MAY UDON THANI FC & NONG KHAI FT UDON THANI 18,00 SAT '25 MAY MAHASARAKHAM UNITED & UDON THANI FC MAHASARAKHAM 16,30 SAT '2 JUN UDON THANI FC & SRISAKET UNITED UDON THANI 18,00 SUN '9 JUN SRISAKET UNITED & UDON THANI FC SRISAKET 18,00 SAT '15 JUN UDON THANI FC & MAHASARAKHAM UNITED UDON THANI 18,00 SAT '22 JUN NONG KHAI FT & UDON THANI FC NONG KHAI 17,00 SAT '29 JUN UDON THANI FC & SURIN FC UDON THANI 18,00 SUN '7 JUL YASOTHON UNITED & UDON THANI FC YASOTHON 17,00 SAT '13 JUL UDON THANI FC & CHAIYAPHUM FC UDON THANI 18,00 SAT '15JUL NONG BUA LAMPHU FC & UDON THANI FC NONG BUA LAMPHU 16,00 SUN '28 JUL UDON THANI FC & AMNATCHAROEN TOWN UDON THANI 18,00 SUN '4 AUG KALASIN FC & UDON THANI FC KALASIN 17,30 SUN '11AUG UDON THANI FC & NAKHON PHANOM FC UDON THANI 18,00 SAT '17 AUG SAKHON NAKORN FC & UDON THANI FC SAKHON NAKORN 17,00 SAT '24 AUG UDON THANI FC & MUKDAHAN CITY UDON THANI 18,00 SUN '1 SEP UBON RATCHATHANI UMT & UDON THANI FC UBON RATCHATHANI 18,00 SUN '8 SEP UDON THANI FC & LOEI CITY UDON THANI 18,00 SUN '15 SEP UDON THANI FC & ROIET UNITED UDON THANI 18,00 Rebnel Ps; funkar det5 inte så kan ni säda er emailadress på PM så kan jag skickla över filen. Det ser ut som rappakalja Ändrades Februari 3, 2013 av Rebnel Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 vet inte hur man bifogar en fil....kanske som ladda upp en bild?? Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rebnel Inlagd Februari 3, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Februari 3, 2013 vet inte hur man bifogar en fil....kanske som ladda upp en bild? ? Leif provar Rebnel Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 Heja UDFC! Någon som vet när/om den nya fotbollsarenan är klar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 Går ju att förstå i alla fall. 31 mars 24 augusti 08 september är datum som jag kan.. Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 Heja UDFC! Någon som vet när/om den nya fotbollsarenan är klar? Blir säkert färdig om nån /några månader, men dom ska spela på gamla denna säsong vad jag hört, den nya får vad jag fått höra konstgräs, kanske inte är godkänt som underlag, va vet jag? Konstigt planerande av nya stora stadion, läktare bara på en långsida, räknar man inte med att laget ska upp i seriesystemet? Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
udonkaj Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 Blir säkert färdig om nån /några månader, men dom ska spela på gamla denna säsong vad jag hört, den nya får vad jag fått höra konstgräs, kanske inte är godkänt som underlag, va vet jag? Konstigt planerande av nya stora stadion, läktare bara på en långsida, räknar man inte med att laget ska upp i seriesystemet? Åk till Pattaya istället så får du se riktig fotboll www.pattayaunited.th KAJ Jag är ful som stryk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
udonkaj Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 www.pattayaunited.com Jag är ful som stryk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 Åk till Pattaya istället så får du se riktig fotboll www.pattayaunited.th KAJ Vill inte se riktig fotboll, gillar Udon! Och med ditt nya nick skulle du väl göra detsamma! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 Vilken division spelar Udon? Verkar vara mest norrlandslag på spelschemat. Med vänlig hälsning, Okunnig MBFPK "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
udonkaj Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 Vilken division spelar Udon? Verkar vara mest norrlandslag på spelschemat. Med vänlig hälsning, Okunnig MBFPK Udon spelar i superettan Liksom ju hammarby oxå gör KAJ Jag är ful som stryk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 Åk till Pattaya istället så får du se riktig fotboll www.pattayaunited.th KAJ Hördu du...eh, vet du möjligen var Pattayauniteds hemmaarena ligger? Hur man hittar dit? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
udonkaj Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 Hördu du...eh, vet du möjligen var Pattayauniteds hemmaarena ligger? Hur man hittar dit? Kör på sukkan mot sattahip när det dyker upp en skylt mot seven eleven så svänger du in där och sen ligger stadion bakom seven eleven butiken KAJ Jag är ful som stryk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 (ändrad) Kör på sukkan mot sattahip när det dyker upp en skylt mot seven eleven så svänger du in där och sen ligger stadion bakom seven eleven butiken KAJ Har du en aning om hur många 7/11 det ligger på Sukkan? Tyckte bara det kunde vara lite kul att se om du själv har sett någon av Pattayauniteds hemmamatcher, men nu när jag ser att du inte hittar till deras hemmaarena, så tvivlar jag. Om jag kör enligt din beskrivnig, så kommer jag iaf inte dit - oavsett vilken 7/11 du menar. Ändrades Februari 3, 2013 av Jive Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 Vilken division spelar Udon? Verkar vara mest norrlandslag på spelschemat. Med vänlig hälsning, Okunnig MBFPK Udon spelar i division 2 östra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 Udon spelar i superettan Liksom ju hammarby oxå gör KAJ FEL,FEL,FEL Udon spelar faktiskt bara i 2:an,än så länge,så det så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 4, 2013 Dela Inlagd Februari 4, 2013 Kör på sukkan mot sattahip när det dyker upp en skylt mot seven eleven så svänger du in där och sen ligger stadion bakom seven eleven butiken KAJ Om du hade kört åt andra hållet på Sukkan (i riktning från Sattahip), så hade du så småningom hamnat i Chonburi där Pattaya United tidigare spelade sina hemmamatcher, men sedan Nongprue Stadium byggts ut med läktarplatser under tak samt flodbelysning över planen och kan ta 20 000 åskådare, så har Nongprue Stadium blivit Pattaya Uniteds hemmaarena. Nongprue Stadium ligger f ö 5 min cykelväg från mitt hem. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Februari 4, 2013 Dela Inlagd Februari 4, 2013 Om du hade kört åt andra hållet på Sukkan (i riktning från Sattahip), så hade du så småningom hamnat i Chonburi där Pattaya United tidigare spelade sina hemmamatcher, men sedan Nongprue Stadium byggts ut med läktarplatser under tak samt flodbelysning över planen och kan ta 20 000 åskådare, så har Nongprue Stadium blivit Pattaya Uniteds hemmaarena. Nongprue Stadium ligger f ö 5 min cykelväg från mitt hem. Du är tamefan bättre än Wikipedia Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 4, 2013 Dela Inlagd Februari 4, 2013 Du är tamefan bättre än Wikipedia Tack, men det är nog bara sånt som händer runt husknuten som jag har hyfsad koll på. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
udonkaj Inlagd Februari 4, 2013 Dela Inlagd Februari 4, 2013 Om du hade kört åt andra hållet på Sukkan (i riktning från Sattahip), så hade du så småningom hamnat i Chonburi där Pattaya United tidigare spelade sina hemmamatcher, men sedan Nongprue Stadium byggts ut med läktarplatser under tak samt flodbelysning över planen och kan ta 20 000 åskådare, så har Nongprue Stadium blivit Pattaya Uniteds hemmaarena. Nongprue Stadium ligger f ö 5 min cykelväg från mitt hem. Man svänger till vänster in på första soien efter soi Siam country club och precis vid början av soien ligger det en seven eleven butik. Soien heter för övrigt soi Neanplubwhan. Man får färdas längs hela soien och i slutet av soien bakom ett nytt seven eleven ligger Nongprue national football stadiium. KAJ Jag är ful som stryk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 4, 2013 Dela Inlagd Februari 4, 2013 (ändrad) Man svänger till vänster in på första soien efter soi Siam country club och precis vid början av soien ligger det en seven eleven butik. Soien heter för övrigt soi Neanplubwhan. Man får färdas längs hela soien och i slutet av soien bakom ett nytt seven eleven ligger Nongprue national football stadiium. KAJ Duktig pojke som kan läsa Googlekartan med hjälp av mina upplysningar! Ändrades Februari 4, 2013 av Jive Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
udonkaj Inlagd Februari 4, 2013 Dela Inlagd Februari 4, 2013 Duktig pojke som kan läsa Googlekartan med hjälp av mina upplysningar! Det var faktiskt även nödvändigt ur egen synvinkel eftersom jag tänkt följa United lite närmare framöver. Laget känns ju lite som St Pauli. Hoppas vi får se lite torskar och bartjejer bland publiken. KAJ Jag är ful som stryk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu