mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 2, 2013 Dela Inlagd Februari 2, 2013 Hej. Dags för en Visarun mellan 20 feb och 4 mars ca. Brukar utnyttja visarun för en någorlunda trevlig utflykt att se något nyrt några dagar. Tycker det är tråkigt att bara bränna över gränsen för en ny stämpel även om det också hänt. Finns resor till flygplatsen MES på Sumatra för 617 kronor. Senast jag var i Indonesien var Bali 1989. Sumatra är det något att hänga i julgranen? Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 2, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Februari 2, 2013 Hej. Dags för en till visarun. måste åka någon gång mellan 20 feb och 4 mars ca. Brukar utnyttja visarun för en någorlunda trevlig utflykt att se något nytt några dagar. Tycker det är tråkigt att bara bränna över gränsen för en ny stämpel även om det också hänt. Finns resor till flygplatsen MES på Sumatra för 617 kronor. Senast jag var i Indonesien var Bali 1989. Sumatra är det något att hänga i julgranen? Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 2, 2013 Dela Inlagd Februari 2, 2013 Nu var det ännu längre sedan jag var på Sumatra än du var på Bali. Jag jobbade i Medan i 3 månader, skulle inte rekomendera någon att åka dit. Men det har kanske hänt en del sedan mitten på 80-talet. Hur som helst åker du dit och vill uppleva något så var det fint uppe vid lake Toba högst upp på Sumatra. Färden dit gör man på smala alpvägar med livet som insatts, men när man väl kom fram var det fint däruppe. I botten på sjön grävde Asea och något byggföretag en tunnel som mynnade ut långt ner vid ett kraftverk. En fantastisk bedrift tycker jag i detta landet med de förutsättningar som finns. Däremot är en av de största resupplevelserna jag haft en veckas rundtur på centrala Java. Helt fantastiska upplevelser i trakten av Bandung och Yogjakarta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ITOY Inlagd Februari 2, 2013 Dela Inlagd Februari 2, 2013 jag har faktiskt legat med Sumatra, så ja, jag har varit i Sumatra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Februari 2, 2013 Dela Inlagd Februari 2, 2013 Var där 89 med start Buketingi (stavning) vidare till Lake toba som var en skön avkopplingsort därifrån mot Medan som jag inte kan annat än att hålla med Wantong om! Eftersom detta var starten på mitt första Asienäventyr så var det mesta intressant då även om jag inte nödvändigtvis skulle åka tillbaka till dessa platser! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.