orm70 Inlagd Januari 25, 2013 Dela Inlagd Januari 25, 2013 Tänk dig för med gasning, borde väl fungera halvdåligt med katalysator? Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2 Jo då det går utmärkt att använda även katalysatorrenade avgaser. Visserligen innehåller de ingen kolmonoxid (mycket giftigt) iom kat-reningen men däremot så finns inget syre i avgaserna utan mest koldioxid som är en tung gas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
saobaht Inlagd Januari 25, 2013 Dela Inlagd Januari 25, 2013 (ändrad) Innan vi skaffade oss hundar undersökte vi vilken veterinär som åtog sig att avliva dem i händels att vi av någon anledning inte längre kunde ta hand om dem. Vi frågade på några ställen de flesta slängde på luren men vi hittade några som svarade att de kunde göra detta utan att ställa frågor. Det var en av dem som sa åt oss att se till att ni får dem med er hem efter åt. Ändrades Januari 25, 2013 av saobaht Feminist Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 21 Dela Inlagd September 21 På Svt play går en live sändning i Trollhättan om en katt som heter Luffar Lasse. Man har kameror ute i naturen överallt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 21 Dela Inlagd September 21 17 minuter sedan, skrev audirs2: På Svt play går en live sändning i Trollhättan om en katt som heter Luffar Lasse. Man har kameror ute i naturen överallt! Producerar han många kattungar? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 21 Dela Inlagd September 21 20 minuter sedan, skrev rolba: Producerar han många kattungar? Det var nära att han blev påkörd av en buss för en stund sedan, då hade det inte blitt mera ungar! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 21 Dela Inlagd September 21 27 minuter sedan, skrev rolba: Producerar han många kattungar? Kattgubben produserar inga ungar han gör dom. Det är typiskt stadsbor. Vilket problem kan det va, en katt Huva 3 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd September 21 Dela Inlagd September 21 1 timme sedan, skrev Boa52: Kattgubben produserar inga ungar han gör dom. Det är typiskt stadsbor. Vilket problem kan det va, en katt Huva Ingen aning om Luffar Lasse är sterliserad. Men uppenbarligen fungerade inte steriliserings lagarna fullt ut i Sverige, då det begav sig. 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 21 Dela Inlagd September 21 5 minuter sedan, skrev navion hispania: Ingen aning om Luffar Lasse är sterliserad. Men uppenbarligen fungerade inte steriliserings lagarna fullt ut i Sverige, då det begav sig. Finns inga lagar som säger att du måste sterilsera en katt inte en hund heller. men har man en han katt och bor i ett villa område sterilisera den så springer den inte bort på jakt efter kattflickor. Sen på landet tar vi hand om såna problem 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 21 Dela Inlagd September 21 6 minuter sedan, skrev Boa52: Finns inga lagar som säger att du måste sterilsera en katt inte en hund heller. men har man en han katt och bor i ett villa område sterilisera den så springer den inte bort på jakt efter kattflickor. Sen på landet tar vi hand om såna problem "Flickor" menar du honkatter? För en "kattflicka" kan väl inte reproducera sig om den inte är könsmogen? Men du kanske har sett något annat i din vedbod? Hur tar du "vi på landet hand om sådana problem") ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 21 Dela Inlagd September 21 3 minuter sedan, skrev kolla min fot: "Flickor" menar du honkatter? För en "kattflicka" kan väl inte reproducera sig om den inte är könsmogen? Men du kanske har sett något annat i din vedbod? Hur tar du "vi på landet hand om sådana problem") ? Helt klart måste katthonan var könsmogen annars är inte kattguben intreserad som inom hela djur riket. Blir det för många katter på landsbyggden försvinner dom. katter som är halvt förvilda äter och tar många fågelungar så dom åker bort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 21 Dela Inlagd September 21 3 minuter sedan, skrev Boa52: Helt klart måste katthonan var könsmogen annars är inte kattguben intreserad som inom hela djur riket. Blir det för många katter på landsbyggden försvinner dom. katter som är halvt förvilda äter och tar många fågelungar så dom åker bort Vad händer I Storststan med katter som inte är instängda på en balkong, faller dom offer för tex. Kungsörn? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 21 Dela Inlagd September 21 Det var i alla fall spännande att följa med Lasse i hans framfart. När han korsade vägen i 100 blås och missade bussen med ett par meter var jäkligt coolt! I morgon 09,00 kör SVT igen ända till 16,00! 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 21 Dela Inlagd September 21 Precis nyss, skrev kolla min fot: Vad händer I Storststan med katter som inte är instängda på en balkong, faller dom offer för tex. Kungsörn? Tror det är innekatter med låda som dom bajsar i så dom går nog inte ut på balkongen, synd för örnen 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 21 Dela Inlagd September 21 Precis nyss, skrev Boa52: Tror det är innekatter med låda som dom bajsar i så dom går nog inte ut på balkongen, synd för örnen Som vanligt missade du hela poängen i ställd fråga, jag provar Igen Vad händer I Storststan med katter som inte är instängda på en balkong Förstår du eller behövs en god man för att du ska få 5öringen att ramla ner? 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 21 Dela Inlagd September 21 1 minut sedan, skrev kolla min fot: Som vanligt missade du hela poängen i ställd fråga, jag provar Igen Vad händer I Storststan med katter som inte är instängda på en balkong Förstår du eller behövs en god man för att du ska få 5öringen att ramla ner? Det svarade jag på dom som inte är på en balkong är innekatter det var väl inte svårt att förstå 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 21 Dela Inlagd September 21 2 minuter sedan, skrev Boa52: Det svarade jag på dom som inte är på en balkong är innekatter det var väl inte svårt att förstå NEJ Här kommer frågan för tredje gången Vad händer I Storststan med katter som inte är instängda på en balkong? Behövs en nävertolk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 21 Dela Inlagd September 21 2 minuter sedan, skrev kolla min fot: NEJ Här kommer frågan för tredje gången Vad händer I Storststan med katter som inte är instängda på en balkong? Behövs en nävertolk? Erkänner jag förstår inte frågan, katter som inte är instängda på en balkong vem fan stänger in katter eller andra djur på en balkong 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 21 Dela Inlagd September 21 Precis nyss, skrev Boa52: Erkänner jag förstår inte frågan, katter som inte är instängda på en balkong vem fan stänger in katter eller andra djur på en balkong Du skrev inte instängda på en balkong. är dom katter i en stad är det innekatter eller hur Har du nån humor tanke i ditt inlägg så förstår jag det inte ok 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 21 Dela Inlagd September 21 11 minuter sedan, skrev Boa52: Du skrev inte instängda på en balkong. är dom katter i en stad är det innekatter eller hur Har du nån humor tanke i ditt inlägg så förstår jag det inte ok Jaså?? 44 minuter sedan, skrev Boa52: Helt klart måste katthonan var könsmogen annars är inte kattguben intreserad som inom hela djur riket. Blir det för många katter på landsbyggden försvinner dom. katter som är halvt förvilda äter och tar många fågelungar så dom åker bort "Vad händer I Storststan med katter som inte är instängda på en balkong, faller dom offer för tex. Kungsörn?" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 21 Dela Inlagd September 21 2 timmar sedan, skrev Boa52: Kattgubben produserar inga ungar han gör dom. Det är typiskt stadsbor. Vilket problem kan det va, en katt Huva Vad är skillnaden mellan att producera och att göra? 2 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd September 21 Dela Inlagd September 21 2 timmar sedan, skrev Boa52: Finns inga lagar som säger att du måste sterilsera en katt inte en hund heller. men har man en han katt och bor i ett villa område sterilisera den så springer den inte bort på jakt efter kattflickor. Sen på landet tar vi hand om såna problem Misslyckades dom på "landet" med att få ner dig i stövelskaftet ?😉 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 21 Dela Inlagd September 21 1 timme sedan, skrev kolla min fot: Jaså?? 44 minuter sedan, skrev Boa52: Helt klart måste katthonan var könsmogen annars är inte kattguben intreserad som inom hela djur riket. Blir det för många katter på landsbyggden försvinner dom. katter som är halvt förvilda äter och tar många fågelungar så dom åker bort "Vad händer I Storststan med katter som inte är instängda på en balkong, faller dom offer för tex. Kungsörn?" Katter som är inne katter är ägarens problem, sköta om och ta hand om 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 21 Dela Inlagd September 21 2 timmar sedan, skrev Boa52: Katter som är inne katter är ägarens problem, sköta om och ta hand om Ja just det, innekatter. Lika iq befriat som vanligt... Dessa katter borde ha vistelseförbud utanför Sörland 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 21 Dela Inlagd September 21 2 timmar sedan, skrev Boa52: Katter som är inne katter är ägarens problem, sköta om och ta hand om Till skillnad från lokatter, dom får sköta sig själva. Om vi pratar om huskatt så är det en djävla ohyra, som har ihjäl en fåglar, harpaltar, grodor etc, vilket förövrigt är olagligt för tamdjur att göra. 1 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 21 Dela Inlagd September 21 2 minuter sedan, skrev Nicholas: Till skillnad från lokatter, dom får sköta sig själva. Om vi pratar om huskatt så är det en djävla ohyra, som har ihjäl en fåglar, harpaltar, grodor etc, vilket förövrigt är olagligt för tamdjur att göra. Konfundera inte Baron boa, det kan bli konflikt när bilden av fåglar,harar och grodor kommer upp innanför oraklets pannben, finns alla dessa som inomhus varianter? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu