Pingislover Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 Jag har en polare som landat idag och ska bo i Khao Lak Han frågar mig om jag har några tips att ge. Eftersom jag aldrig vart i det området skicka jag frågan vidare Vart dom bästa restaurangerna ligger? Utflycksmål? kanske nån stad i närheten som är värd ett besök? Gärna lite specialtips som inte är googelbara Tack på förhand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 Jag har en polare som landat idag och ska bo i Khao Lak Han frågar mig om jag har några tips att ge. Eftersom jag aldrig vart i det området skicka jag frågan vidare Vart dom bästa restaurangerna ligger? Utflycksmål? kanske nån stad i närheten som är värd ett besök? Gärna lite specialtips som inte är googelbara Tack på förhand Följ SC bildtråd ,men akta dig så du inte får pannbenet inslaget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sangsomcoke Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 Similian Islands. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 Jag har en polare som landat idag och ska bo i Khao Lak Han frågar mig om jag har några tips att ge. Eftersom jag aldrig vart i det området skicka jag frågan vidare Vart dom bästa restaurangerna ligger? Utflycksmål? kanske nån stad i närheten som är värd ett besök? Gärna lite specialtips som inte är googelbara Tack på förhand Säg till din kompis att han tar en taxi till Scandinavian Corner som ligger granne med det nya polishuset i Khuk kak norr om Själva Khao lak centrum så skall han få all information som finns om khao lak och hela provinsen Phangna med för den delen. Han kan ringa 0854717950, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 Säg till din kompis att han tar en taxi till Scandinavian Corner som ligger granne med det nya polishuset i Khuk kak norr om Själva Khao lak centrum så skall han få all information som finns om khao lak och hela provinsen Phangna med för den delen. Han kan ringa 0854717950, Samt se en riktig sevärdhet.rount-rount Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 Ha ha Det glömmer du aldrig va Kapten ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.