Jump to content
IGNORERAD

Landslaget till Kings Cup i Thailand


UDON-CHARLIE

Recommended Posts

  • Svar 118
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • hakancnx

    12

  • GreenValley

    12

  • Baa

    10

  • goodolle

    10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ander "gnällspik" Svensson åker med bara för att få ihop landskamper så han går förbi Ravelli.

Duracellkanin med dopade batterier.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
Sverige möter Nordkorea och Thailand spelar mot Finland den 23:e.

 

Sedan möts vinnarna resp. förlorarna den 26:e

Och sedan...det blir väl en final också?

Link to comment
Dela på andra sajter

Och sedan...det blir väl en final också?

 

Nja... varje lag spelar bara två matcher. Se det som semifinaler följt av final och match om tredjeplats.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur blir det då om alla lag vinner varsin match ?
Eftersom vinnarna möter vinnarna så bör det bli ett lag med 2 vinster
Link to comment
Dela på andra sajter

OK. såg inte det , trodde alla lag skulle mötas.

Hoppas inte finnarna slår Thailand. Ser fram emot en final mellan Sverige och Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas inte finnarna slår Thailand. Ser fram emot en final mellan Sverige och Thailand.

Finnarna är nog för stora och starka, men å andra sidan är Nordkorea inte heller att leka med så det kan nog bli Swe-Thailand i alla fall!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

HMMM. blir nog SV-FIN som slåss om bronset. För mycket  Mekong, vodka, öl och snygga  kvinnor i Chang Mai, så svenskarna och finnarna tappar konstrationen plus det är B lag som kommer medan Thai och NK lär ha nästan ordinarie lag så blir det som det blir. Men,men vad gör det. kommer se matcherna på Thai TV,  dricka beer Sing, och må bra

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det ser man, dom har vart lite sura då sverige inte har ställt upp "proffs" då dom vill se zlatan mm.

Men det spelar ingen roll då vi har vunnit alla gånger som vi har vart med (3 gånger)

http://sv.wikipedia.org/wiki/King's_Cup

 

Mvh

Nerike

Ändrades av Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Fotbollslandslagets januariturné har junder flera år varit en inkörsport för ev. framtida landslagsspelare.

Sen kan man ju undra vilken framtid Anders Svensson, Daniel Majstorovic och Tobias Hysén har i landslaget men det behövs kanske några pappor i laget! :crazy:

Ändrades av GreenValley
Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå!

 

Jag funderar på att åka upp och kolla matchen den 26:e, är det någon av er som ska ses matcherna live! 

 

Mvh

 

MMF

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det ser man, dom har vart lite sura då sverige inte har ställt upp "proffs" då dom vill se zlatan mm.

Men det spelar ingen roll då vi har vunnit alla gånger som vi har vart med (3 gånger)

http://sv.wikipedia.org/wiki/King's_Cup

 

Mvh

Nerike

Thailand inte upp med bästa laget heller!

http://www.fotbollskanalen.se/sverige/Thailand-skickar-u23-laget-till-matchen-mot-sverige/

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå!   Jag funderar på att åka upp och kolla matchen den 26:e, är det någon av er som ska ses matcherna live!    Mvh   MMF
Jag räknar med att se matcherna. Håller på att undersöka tider, biljetter mm. Ingen hittills av mina klänningar inom lokalbefolkningen vet nåt... Men det löser sig. Skickat från min HTC Desire HD A9191 via Tapatalk 2

/hakancnx

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag räknar med att se matcherna. Håller på att undersöka tider, biljetter mm. Ingen hittills av mina klänningar inom lokalbefolkningen vet nåt... Men det löser sig. Skickat från min HTC Desire HD A9191 via Tapatalk 2

Hej Hakancnx

 

Skulle du vilja ge mig lite information om du får reda på något ang biljetter mm

 

Hälsningar

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Hakancnx

 

Skulle du vilja ge mig lite information om du får reda på något ang biljetter mm

 

Hälsningar

Ja håkan jag vill också se matcherna tack på förhand för info, svenska fotbollsförbundet borde väl vet var och när dom skall spela och skriva det på sin hemsida!

Stefantaby

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad det gäller biljetter så är det bara att åka till 700 years stadium det brukar inte vara fullt på dom matcherna.

Kolla on Korea-Thailand 2012

 

Vilka tider som gäller tider så står det så här på hemsidan (svenska landslaget)

King's Cup spelas denna gång i Chiang Mai i norra delen av Thailand, matchdatumen är 23 och 26 januari. Motståndet är ännu inte klart.

 

Så det kommer väl inom kort vilka tider samt vem sverige får möta skulle tro att det blir Finland, så Thailand har en chans att gå till final.

 

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

jag tanker aka upp till Chiang Mai den 22:a for att se 2 matcher,, kanske kan finna en gemensam traffpunkt i C.M. och ga tillsammans, ha en bra dag

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ännu inte fått reda på tiderna för Sveriges matcher. Jag skriver här så fort jag vet. Så styr vi upp mötesplats, transport, mm senare.

/hakancnx

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...