Khemmarat Inlagd November 26, 2012 Dela Inlagd November 26, 2012 Den var kvar ett tag, men nu är den ursprungliga dealen en annan, är du verkligen säker på att du har den ursprungliga, med 10 000 minuter/månad för ca 50kr? Ja, dom drar samma belopp och inte har frugan klagat på begränsningar av samtalen. Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 26, 2012 Dela Inlagd November 26, 2012 (ändrad) Ja, dom drar samma belopp och inte har frugan klagat på begränsningar av samtalen. Ok, då är det bara att gratulera.för mig dras det ca 100kr nu mera och potten med tid är mindre, men den räcker utan tvekan då endast jag ringer nu mera. Men S711 har ju några andra alternativ via Skype som ser vettiga ut, jag har inte riktigt satt mig in i dem. Ändrades November 26, 2012 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
koratbengt Inlagd November 26, 2012 Dela Inlagd November 26, 2012 Detta kanske kan vara något . 0,29 öre/min till mobil, 0,01 öre till fasta nätet 0,99 öre öppningsavgift http://www.delightmo...ivInternational Mvh Hobbe Funkar bra,vi har haft det ca 6månader inga ploblem! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd November 26, 2012 Dela Inlagd November 26, 2012 (ändrad) Ok, då är det bara att gratulera.för mig dras det ca 100kr nu mera och potten med tid är mindre, men den räcker utan tvekan då endast jag ringer nu mera. Men S711 har ju några andra alternativ via Skype som ser vettiga ut, jag har inte riktigt satt mig in i dem. Ja, jag använder några varianter som kanske inte är så vanliga. Det gäller i första hand att man kan dela på abonnemanget över flera länder och familjer. I "Skype to Go" registrerar man ett (begränsat) antal telefoner att ringa från. De kan finnas även i olika länder på samma abonnemang. Tex bor min dotter i Australien. Hon vill inte bara ringa mig utan även hennes mamma som bor i Vilhelmina (gamla försyndelser). Även min dotters man vill ringa till sin familj i sitt hemland. Jag registrera alltså ett antal telefonnummer att ringa från i olika länder/regioner på mitt abonnemang. Jag lägger också upp en lista med alla telefonnummer att ringa till. För varje sådant telefonnummer begär jag ett lokalt telefonnummer som gör att alla deltagare bara ringer ett lokalsamtal i sina resp. regioner. Alltså, jag ringer upp ett Göteborgsnummer för att ringa till Thailand, min ex-fru, tillika mamma till min dotter, ringer ett Umeånummer och min dotter i Australien ringer ett telefonnummer i Perth/Australien för att ringa "obegränsat i världen" (dvs till alla fasta telefoner + mobila i många länder, bl.a. Thailand). Allt det här plus lite till kan jag styra från mitt abonnemang via internet (engångsåtgärd) . De ovan beskrivna alternativen kräver inte att vara uppkopplade till internet utan fungerar från vanliga (anmälda) telefoner och mobiler. Dessutom kan jag använda mitt abonnemang för att ringa gratis till fasta telefoner i världen via datorn från alla övriga länder som inte har "Skype to Go", bl.a. Thailand. Men det mest praktiska att ringa tex från Thailand till Sverige är att sms:a någon i Sverige och be honom/henne att ringa ett av de lokala Skype-telefonnummer i Sverige. Ja, möjligheterna tycks vara oändliga och så länge inte Skype begränsar dessa är det bara att ta för sig. //Singha711 Ändrades November 26, 2012 av Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 26, 2012 Dela Inlagd November 26, 2012 Ok, då är det bara att gratulera.för mig dras det ca 100kr nu Kollade nu och dom drog 46,29 Euro i april och nästa dras april 2013 Euro46,29 och obegränsat antal minuter Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 26, 2012 Dela Inlagd November 26, 2012 (ändrad) Kollade nu och dom drog 46,29 Euro i april och nästa dras april 2013 Euro46,29 och obegränsat antal minuter Ok, du betalar på årsbasis.jag betalar per månad, du får väl se om det blir förnyat 2013 till samma förmånliga avtal.bara att hopas! Ändrades November 26, 2012 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu