Jump to content
IGNORERAD

Till dig som deffar.


Issanbonde

Recommended Posts

  • Svar 40
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • andrejsdenruskige

    3

  • amja

    2

  • Up2You

    2

  • Towe

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Gawar 1 vecka har gått... Rapport nu.. Rammlar kilona av eller? ??????

njae ramlar vetifan... Har fuskat lite med nåt glas cola, några chips, nån flötmåltid å sådär... Men tappat 3,8 kg iaf.. 10 kvar.. Måste köpa gympadojjor så jag kan ge mig på löpbandet tänkte jag. Det var nämnligen förenat med livsfara i flipflop :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

njae ramlar vetifan... Har fuskat lite med nåt glas cola, några chips, nån flötmåltid å sådär... Men tappat 3,8 kg iaf.. 10 kvar.. Måste köpa gympadojjor så jag kan ge mig på löpbandet tänkte jag. Det var nämnligen förenat med livsfara i flipflop :thumbsup:

Löpband är farliga saker

Link to comment
Dela på andra sajter

Löpband är farliga saker

Fast jag ska försöka vara nykter. Dock inte helt riskfritt för det.. man är väl som ett kassaskåp på det där bandet i början

Link to comment
Dela på andra sajter

njae ramlar vetifan... Har fuskat lite med nåt glas cola, några chips, nån flötmåltid å sådär... Men tappat 3,8 kg iaf.. 10 kvar.. Måste köpa gympadojjor så jag kan ge mig på löpbandet tänkte jag. Det var nämnligen förenat med livsfara i flipflop :thumbsup:

10 kg till och du kommer att se ut som levande lik

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

10 kg till och du kommer att se ut som levande lik

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Ett levande lik är bättre än ett dött lik.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 kg till och du kommer att se ut som levande lik

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

njae du. lite finns det allt att ta utav. 80 kg är målet..

Link to comment
Dela på andra sajter

njae ramlar vetifan... Har fuskat lite med nåt glas cola, några chips, nån flötmåltid å sådär... Men tappat 3,8 kg iaf.. 10 kvar.. Måste köpa gympadojjor så jag kan ge mig på löpbandet tänkte jag. Det var nämnligen förenat med livsfara i flipflop :thumbsup:

Grattis, 3,8 kg på en vecka det må jag säga var en viktminskning i rekordfart. :thumbsup:

Tycker du det är tråkigt att springa på löparband så är simma ett mycket bra alternativ, förbättrar din kondition och förbränning.

Välj simstil efter vilka muskler du vill stärka eller blanda för att gå igenom hela kroppen.

Lycka till med din träningsplan.

Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001.

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis, 3,8 kg på en vecka det må jag säga var en viktminskning i rekordfart. :thumbsup:

Tycker du det är tråkigt att springa på löparband så är simma ett mycket bra alternativ, förbättrar din kondition och förbränning.

Välj simstil efter vilka muskler du vill stärka eller blanda för att gå igenom hela kroppen.

Lycka till med din träningsplan.

Ja man rasar när man lever på ägg å kyckling... Men det är bara första veckan, sen måste man käka lite kolhydrater... Kör på "Dukan diet", verkar funka skitbra.. Syrran gick ner 30 kg på 5 månader och hennes kille 35. Likaså min kusin gick ner som fan.. Visserligen ihop med zumba eller vad det heter, men tror nog det här ska gå bra... Jag har iaf viljan och det är huvudsaken..

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja man rasar när man lever på ägg å kyckling... Men det är bara första veckan, sen måste man käka lite kolhydrater... Kör på "Dukan diet", verkar funka skitbra.. Syrran gick ner 30 kg på 5 månader och hennes kille 35. Likaså min kusin gick ner som fan.. Visserligen ihop med zumba eller vad det heter, men tror nog det här ska gå bra... Jag har iaf viljan och det är huvudsaken..

Viljan och kontinuitet är A och O.

Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett levande lik är bättre än ett dött lik.

Vad är din definition av ett lik?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är din definition av ett lik?

Min definition av ett lik är att det är en avliden människas kropp,

[size=3]

Sam sip sam, den 14 november 2012 - 14:13 , sade:[/size][size=3]

10 kg till och du kommer att se ut som levande lik

[/size]

kommenterade bara liknelsen,det är väl trots allt bättre att se ut som et tlik än att bli ett p.g.a. någon sjukdom orsakad av övervikt.

Link to comment
Dela på andra sajter

njae ramlar vetifan... Har fuskat lite med nåt glas cola, några chips, nån flötmåltid å sådär... Men tappat 3,8 kg iaf.. 10 kvar.. Måste köpa gympadojjor så jag kan ge mig på löpbandet tänkte jag. Det var nämnligen förenat med livsfara i flipflop :thumbsup:

Sätt MINST 3% lutning på bandet.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Huvaligen. Om man ändå kunde punktförbränna bara på magen. Men inga genvägar i livet hittar man.

Det är där löpningen kommer in i bilden.

Först grymma magövningar så att det känns som att musklerna vrider sig ut och in. Sedan löpning tills man får zombie-feeling och nästan tuppar av.

Det är då det funkar som bäst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kör med hipp hipp dieten , raw chicken and tap water så ska du se att kilona ramlar av :crazy:

mvh Håkan

Den sketchen är bland dom roligaste från Hipp Hipp gänget när man själv kan associera till Thailand och maten..

Smile and the world smiles with you

Fart and you stand alone

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du inte lytt mamma Lynns råd om keps på huvet unge???

Om du kollar den tråden så ser du att jag skulle behöva skydda något annat än huvudet just nu ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Skit i gymmet och kör den gamla beprövade bombom isället!

Mycket trevligare tycker jag.

Mvh

Amja

Ändrades av amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du kollar den tråden så ser du att jag skulle behöva skydda något annat än huvudet just nu :wink:

Får nog göra det, har missat den faktiskt

Link to comment
Dela på andra sajter

Skit i gymmet och kör den gamla beprövade bombom isället!

Mycket trevligare tycker jag.

Mvh

Amja

Han har ju sagt att han skall kolla upp kombogymmen (de med swimmingpool) på Dark Side.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Han har ju sagt att han skall kolla upp kombogymmen (de med swimmingpool) på Dark Side.

Damen behövde väl oxå deffa, så det ät väl ett utmärkt tillfälle att förena nytta med nöje.

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...