Jump to content
IGNORERAD

Ipad mini pris i thailand


pm64

Recommended Posts

Nån som ska förbi tuk com eller liknande och kan kolla vad en ipad mini 16 gb och 3g kostar i bath kostar 4195 sek här hemma

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Den borde kosta 15.200Thb.

Men varför en med 3G. Räcker det inte att köra tethering via telefonen och wifi där det finns?

Link to comment
Dela på andra sajter

www.apple.com/th

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

1850 THB, på nattmarknaden i Udon!

funkar skitbra t.o.m. svensk meny!

Fram för den fria företagsamheten!!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

1850 THB, på nattmarknaden i Udon!

funkar skitbra t.o.m. svensk meny!

Fram för den fria företagsamheten!!

Skulle hellre satsat dom pengarna på öl.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle hellre satsat dom pengarna på öl.

Jag med, men de somköpt s(inte jag) är jättenöjda med dem! Fast det är jag med ölen med så det går väl på ett ut!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

1850 THB, på nattmarknaden i Udon!

funkar skitbra t.o.m. svensk meny!

Fram för den fria företagsamheten!!

Ja har man inte högre krav så.har man nog inte så stort begrepp om vad ordet "bra" står för...iofs så står det ju skitbra, så förhoppningsvis är det lite ironi från risfältet.

Var det nu inte ironi, så är det väl ganska onödigt att gå in och sabba en tråd med tjaffs..trådtalibaner och förstörelse har ju varit på tapeten i tidigare trådar den sista tiden. TS frågade inte om fri företagsamhet eller sketna kopior som jag fattade det.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja har man inte högre krav så.har man nog inte så stort begrepp om vad ordet "bra" står för...iofs så står det ju skitbra, så förhoppningsvis är det lite ironi från risfältet.

Var det nu inte ironi, så är det väl ganska onödigt att gå in och sabba en tråd med tjaffs..trådtalibaner och förstörelse har ju varit på tapeten i tidigare trådar den sista tiden. TS frågade inte om fri företagsamhet eller sketna kopior som jag fattade det.

Fan va du va härsken då, snacka om trådsabbare..viker inte en tum. "skiten" funkar lika bra som originalet, men fråga inte mig hur för jag har en "telefon", det andra hokuspokuset är utom miitt intresse!

Ogreppbare <BAA

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan va du va härsken då, snacka om trådsabbare..viker inte en tum. "skiten" funkar lika bra som originalet, men fråga inte mig hur för jag har en "telefon", det andra hokuspokuset är utom miitt intresse!

Ogreppbare <BAA

En kopia har ju inte en tillstymmelse till likhet med originalet, förutom möjligtvis utseendet då.

Om det är utom ditt intresse, och tydligen kunskap... varför bry sig, är det kanske möjligheten att starta lite apple-hat tjafs..finns väl tillräckligt med dylika trådar!

Vhf

Härskne T...som mest är irriterad på det jävla blåsvädret här i Litauen ;)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle hellre satsat dom pengarna på öl.

Skulle jag bara ha en surf/spel platta, och det är väl i praktiken det enda de duger till, så hade jag satsat på den billiga. Och fått 13.350 bath över till öl.

Det blir många öl det!

Link to comment
Dela på andra sajter

Härskne T...som mest är irriterad på det jävla blåsvädret här i Litauen

Såja, lugna ner lilla hjärtat nu, du kommer väl därifrån i sinom tid och då kan det väl vara bra att det räcker till såväl Chang som SangSom, och det värsta för "hataren" är att jag är så jävla ointresserad av vad det är för skit nördarana släpar runt på att även om det vore äkta vara skulle den kastas i närmsta klong om nån försökte pracka på mig en dylik pryl!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Skulle jag bara ha en surf/spel platta, och det är väl i praktiken det enda de duger till, så hade jag satsat på den billiga. Och fått 13.350 bath över till öl.

Det blir många öl det!

Att köpa skrot renderar bara i turer till sopstationen och tar upp onödig plats i hemmet.

Då hade jag gett fan i den billiga grejen och köpt öl för 15200Thb

Link to comment
Dela på andra sajter

Att köpa skrot renderar bara i turer till sopstationen och tar upp onödig plats i hemmet.

Då hade jag gett fan i den billiga grejen och köpt öl för 15200Thb

Att köpa skrot renderar bara i turer till sopstationen och tar upp onödig plats i hemmet.

Då hade jag gett fan i den billiga grejen och köpt öl för 15200Thb

Nu blir jag besviken på din Thaikunskap....finns väl ingen som uppsöker sopstationen i LOS när det räcker att kasta skiten över staketet!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Nu blir jag besviken på din Thaikunskap....finns väl ingen som uppsöker sopstationen i LOS när det räcker att kasta skiten över staketet!

Du har en poäng där.

Link to comment
Dela på andra sajter

En kopia har ju inte en tillstymmelse till likhet med originalet, förutom möjligtvis utseendet då.

Om det är utom ditt intresse, och tydligen kunskap... varför bry sig, är det kanske möjligheten att starta lite apple-hat tjafs..finns väl tillräckligt med dylika trådar!

Vhf

Härskne T...som mest är irriterad på det jävla blåsvädret här i Litauen :wink:

Jag som hört att kopiorna(Samsung) är bättre än orginalet..

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag som hört att kopiorna(Samsung) är bättre än orginalet..

Det må vara hänt, men dessa köper du knappast på en marknad för 1500bth i Udon, eller på risfältet.de var ju de kopiorna vår käre risfältsromantiker nämne.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

De "paddor" som finns på risfältet ellet i dess närhet äro förvisso äkta vara och spisas med välbehag av lokalbefolkningen, på dessa behövs det inga kopior, de andra hårda plastprylarna kan dom ta och fylla upp Mekongfloden med!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...