Soengsang Inlagd December 24, 2012 Dela Inlagd December 24, 2012 Frugan i arbetartagen. Klättrat upp och tagit tag i najandet. själv kan man kanske värma sig med en kall. Sent by my flintaphone and Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Januari 8, 2013 Dela Inlagd Januari 8, 2013 Eftersom jag är singel så bifogar jag en bild av någon annans fru. Undrar vad hon skall bestraffas för? Hoppas hennes man inte misstycker. Ja, jag frågade henne om det var OK att ta bilden och publicera. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 11, 2013 Dela Inlagd Januari 11, 2013 Frugan på väg hem från jobbet :* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Januari 12, 2013 Dela Inlagd Januari 12, 2013 (ändrad) Fru "Ken" planterar häck, medans Khun Ken sitter och häckar. Ändrades Januari 12, 2013 av Khun Ken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skalisไอ้หนุ่มกระดองเต่า Inlagd Januari 13, 2013 Dela Inlagd Januari 13, 2013 Semester hemma i byn - jo tjenare. // Skalis Facts do not cease to exist because they are ignored. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 Lite pinsamt att skicka upp bild på sig själv i arbete. Men men... Här kommer en gammal bild. Liam var nog några dagar gammal, om jag minns rätt. ::: Och nu har det gått 4 år sen den första bilden togs: Och jag har fått en till sak som jag är stolt över. Enligt vissa har jag nog inte rätt att vara stolt över det här. För det var ju inte min röst som spelats in. Det var inte jag som brände filerna på cd:n. Det var inte jag som gjorde layout arbete. Men jag är väldigt stolt över det ändå. ::: Och jag avslutar min kväll med den här: ::: Nu kommer jag nog att sova gott. God natt, gott folk! Mvh Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 He he thäilandare var rätt kul Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 (ändrad) He he thäilandare var rätt kul Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Tack Samsipsam. Det hade jag helt missat. Ska åtgärda det på en gång. Tusen tack! Vilken tur att det upptäcks nu. Kram Magrood Ändrades Januari 28, 2013 av Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 Lika som kombination av bokstaver Heter det inte bokstäver?? Kan ha fel om så är ber om ursäkt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Januari 29, 2013 Dela Inlagd Januari 29, 2013 Lika som kombination av bokstaver Heter det inte bokstäver?? Kan ha fel om så är ber om ursäkt Tusen tack! Nu ka även det åtgärdas. Jag förstod inte hur det kunde bli fel när både jag o min vän har kollat flera gånger. Men nu vet jag. Jag är jättetacksam att ni hjälper till na kha. Kram Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Januari 29, 2013 Dela Inlagd Januari 29, 2013 Tusen tack! Nu ka även det åtgärdas. Jag förstod inte hur det kunde bli fel när både jag o min vän har kollat flera gånger. Men nu vet jag. Jag är jättetacksam att ni hjälper till na kha. Kram Magrood Har själv hållit på med typsnitt å folier och jag kan säga att man blir ordblind så det förslår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Februari 4, 2013 Dela Inlagd Februari 4, 2013 Har själv hållit på med typsnitt å folier och jag kan säga att man blir ordblind så det förslår Tusen tack! Blind blir man väldigt lätt, både när man är kär och när man jobbar med texter... ::: Har jobbat mycket den senaste veckan och hade ingen möjlighet att jobba mer med cd-omslaget. Här... Hittar ni ngt mer? Mvh Magrood - i natt hade jag en mardröm om att det var ännu fler fel - "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Martin Inlagd Februari 4, 2013 Dela Inlagd Februari 4, 2013 "Berätta om familj." låter lite konstigt, berätta om familjen eller berätta om en familj beroende på vad du menar, är nog bättre. /Martin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Februari 4, 2013 Dela Inlagd Februari 4, 2013 "Berätta om familj." låter lite konstigt, berätta om familjen eller berätta om en familj beroende på vad du menar, är nog bättre. /Martin Tack! Hittar ni fler fel så får ni passa på. Det är inte så ofta man får uppskattning för sin kritik. Mvh Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 4, 2013 Dela Inlagd Februari 4, 2013 (ändrad) Tack! Hittar ni fler fel så får ni passa på. Det är inte så ofta man får uppskattning för sin kritik. Mvh Magrood Fråga om aktiviteter kanske=pluralis nr.17 Ändrades Februari 4, 2013 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Februari 4, 2013 Dela Inlagd Februari 4, 2013 Tack! Hittar ni fler fel så får ni passa på. Det är inte så ofta man får uppskattning för sin kritik. Mvh Magrood Kanske borde stå "Thailändska köket" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Februari 4, 2013 Dela Inlagd Februari 4, 2013 (ändrad) Fråga om aktiviteter kanske=pluralis nr.17 Frågor om aktiviteter så borde det ju bli,eller? Ändrades Februari 4, 2013 av ola med b Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 4, 2013 Dela Inlagd Februari 4, 2013 "Bra att kunna"-fraser Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 Tack snälla ni. Nu säger killen som hjälper mig att det är helt ok att göra ändringar så jag blir nöjd. Jag vill ju att det ska bli så korrekt som möjligt. Trots att jag har fått hjälp från 4 svenskar så blir det ändå konstigt. :-( Tur att ni finns! Mvh Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Februari 6, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Februari 6, 2013 Vad dom gör vet jag ej. Men ser jobbigt ut.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 Vad dom gör vet jag ej. Men ser jobbigt ut.. Är det någon som har ett förstoringsglas? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peo61 Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 Är det någon som har ett förstoringsglas? Här har du ett!! //Peo Gnällsmurfen gnäller igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 Här har du ett!! förstoringsglas.jpg //Peo tackar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 Här är mitt bidrag /H Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 12, 2013 Dela Inlagd Februari 12, 2013 Ifall hon arbetar så mycket det vet jag inte, men hon är ju i alla fall uppe och tittar på takläggningen. Sent by my flintaphone and Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu