Soengsang Inlagd November 13, 2012 Dela Inlagd November 13, 2012 Prydligt!...vad fick du betala för färdig gräsmatta per m3? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 13, 2012 Dela Inlagd November 13, 2012 Prydligt!...vad fick du betala för färdig gräsmatta per m3? Januari 2010 30 bath kvadratmetern “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 13, 2012 Dela Inlagd November 13, 2012 Januari 2010 30 bath kvadratmetern Tack. Ok, även om det har fördubblats tills i dag så är det ju ett vettigt pris....var köpte du det, typ Dohome eller liknande? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 13, 2012 Dela Inlagd November 13, 2012 Prydligt!...vad fick du betala för färdig gräsmatta per m3? Nog för att den såg tjock och lummig ut men att köpa det per kubik är väl att ta i. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 13, 2012 Dela Inlagd November 13, 2012 Nog för att den såg tjock och lummig ut men att köpa det per kubik är väl att ta i. Observant kille Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 13, 2012 Dela Inlagd November 13, 2012 Tack. Ok, även om det har fördubblats tills i dag så är det ju ett vettigt pris....var köpte du det, typ Dohome eller liknande? Åkte närmaste handelsträdgård och de fixade fram det och hemkörning ingick i priset “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd November 15, 2012 Dela Inlagd November 15, 2012 Tulpan ska buntas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Min fru och en syster i rismarken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 Från sommaren som gått, arbete på hallonodlingen, går det att ha hallon i Thailand, kanske om man har gått om vatten. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 Frugan var flitig grovarbetare redan på den tiden (2005) “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 FFF sliter ut dammsugaren som vanligt.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd November 28, 2012 Dela Inlagd November 28, 2012 Vårrullor på gång.jätte got. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 30, 2012 Dela Inlagd November 30, 2012 FFF med barnbarnet som ska baka en kaka.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 30, 2012 Dela Inlagd November 30, 2012 Arbete thaistyle /eNis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 30, 2012 Dela Inlagd November 30, 2012 FFF med barnbarnet som ska baka en kaka.. FF Sådana kvinnor är värd all respekt,engagerade dagmammor och mor(far)mödrar,vilket lass de drar Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd December 1, 2012 Dela Inlagd December 1, 2012 Äntligen gör hon någon nytta. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 1, 2012 Dela Inlagd December 1, 2012 Äntligen gör hon någon nytta. Snake Va inte så hård mot di darling När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 1, 2012 Dela Inlagd December 1, 2012 Din bön är hörd Bild sparad När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd December 1, 2012 Dela Inlagd December 1, 2012 (ändrad) Va inte så hård mot di darling Kan va svettigt utan fläkt. Värre för en annan som måste plåta med tung kamera. Snake Ändrades December 1, 2012 av Babysnake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 Ännu ett dagsförvärv utfört, av fru t och förhoppningsvis några mätta och belåtna förskolebarn Sent by my flintaphone and Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 7, 2012 Dela Inlagd December 7, 2012 FFF har inte långt till jobbet, bara att öppna dörren o släppa in första barnet,, Vips har FFF börjat jobbe.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 7, 2012 Dela Inlagd December 7, 2012 Här är hon i farten igen Fotriktiga arbetsskor är viktigt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 20, 2012 Dela Inlagd December 20, 2012 Kanske ingen fru då, men ack en så god arbetare Sent by my flintaphone and Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd December 20, 2012 Dela Inlagd December 20, 2012 Fruar som arbetar? Det har jag tyvärr bara läst om. Alla ni som har lydiga och hårt arbetande fruar kan skatta er lyckliga. När frugan igår meddelade att vi skulle göra nyårsfint i trädgården så satte hon sig med iPhonen och iPoden i hammocken och kommenderade vart diverse krukor skulle flyttas. Från sin bekväma chefsposition tog hon sedan bilder som kablades ut över världen på sin kader av arbetare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skalisไอ้หนุ่มกระดองเต่า Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 Isolermattan är för att slippa glida ner en halvmeter till i snö Jag skulle gärna gjort det där men taket klarar inte min vikt // Skalis Facts do not cease to exist because they are ignored. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu