Skalisไอ้หนุ่มกระดองเต่า Inlagd November 5, 2012 Dela Inlagd November 5, 2012 Jordfräsen är en annan maskin min kära hustru gärna kör runt med // Skalis Facts do not cease to exist because they are ignored. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burpan5 Inlagd November 5, 2012 Dela Inlagd November 5, 2012 Fiskarfänge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd November 5, 2012 Dela Inlagd November 5, 2012 En tråd med tröga män? med kallingar på i soffan med sex pack folköl och fiäris i handen skulle passa bra för att jämna ut denna tråd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 5, 2012 Dela Inlagd November 5, 2012 En tråd med tröga män? med kallingar på i soffan med sex pack folköl och fiäris i handen skulle passa bra för att jämna ut denna tråd Din bön är hörd Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd November 6, 2012 Dela Inlagd November 6, 2012 Din bön är hörd "Sexbomb sexbomb I'm a sexbomb" får du väl sjunga med Tom Jones nu Måne :rotfl: Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 6, 2012 Dela Inlagd November 6, 2012 Din bön är hörd Nu skapade du problem för Benriach.lillsnorre eller månen som skrivbordsbakgrund... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 6, 2012 Dela Inlagd November 6, 2012 Topoc då.. Biltvätt göres med fördel på morgonen med pyjamas på. Lite senare är ordningen som vanligt. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 6, 2012 Dela Inlagd November 6, 2012 Din bön är hörd Fan jag trodde att det var Björn Gustafsson "Dynamit-Harry i soffan. , lite look a like tycker jag det är, i alla fall frissan. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 6, 2012 Dela Inlagd November 6, 2012 "Sexbomb sexbomb I'm a sexbomb" får du väl sjunga med Tom Jones nu Måne :rotfl: Mvh BBJ Blir nog snarare"Papa dont preach"med Madonna Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd November 6, 2012 Dela Inlagd November 6, 2012 Jag gillar färska kokosnötter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd November 6, 2012 Trådstartare Dela Inlagd November 6, 2012 Vissa sjunger och spelar bra Andra bara pratar å pratar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 6, 2012 Dela Inlagd November 6, 2012 Vissa sjunger och spelar bra Andra bara pratar å pratar Hoppas pingis inte fick i sig för mycket starkt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd November 6, 2012 Trådstartare Dela Inlagd November 6, 2012 Hoppas pingis inte fick i sig för mycket starkt Gammla bilder från vårat 100år kalas. DE bilder du vill se är blockade Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 6, 2012 Dela Inlagd November 6, 2012 Gammla bilder från vårat 100år kalas. DE bilder du vill se är blockade Finns ju PM Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd November 6, 2012 Trådstartare Dela Inlagd November 6, 2012 Finns ju PM Inte sända utan Pingis ok. OK!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 6, 2012 Dela Inlagd November 6, 2012 Inte sända utan Pingis ok. OK!! OK Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd November 6, 2012 Dela Inlagd November 6, 2012 Fan jag trodde att det var Björn Gustafsson "Dynamit-Harry i soffan. , lite look a like tycker jag det är, i alla fall frissan. Fan den va bra. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd November 6, 2012 Dela Inlagd November 6, 2012 Fan jag trodde att det var Björn Gustafsson "Dynamit-Harry i soffan. , lite look a like tycker jag det är, i alla fall frissan. Lite? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 6, 2012 Dela Inlagd November 6, 2012 Darlingen har kommit hem:lol: så nu ska det fixas käk Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd November 7, 2012 Dela Inlagd November 7, 2012 Min fru på jobb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd November 7, 2012 Dela Inlagd November 7, 2012 Jobba i trädgården. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 13, 2012 Dela Inlagd November 13, 2012 Såja, då har husbygge nr 2 gått igång, denna gång ska det bli tillräckligt stort och två våningar. Och frugan får jobba, det gillar jag Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 13, 2012 Dela Inlagd November 13, 2012 Såja, då har husbygge nr 2 gått igång, denna gång ska det bli tillräckligt stort och två våningar. Och frugan får jobba, det gillar jag Skönt att se riktiga kvinnor Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 13, 2012 Dela Inlagd November 13, 2012 Vill man ha en gräsklippare så måste man skaffa en gräsmatta först Frugan med lillasyster Frugan med den lillalillasyster Tyvärr kunde jag inte hjälpa till då jag saknar arbetstillstånd “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 13, 2012 Dela Inlagd November 13, 2012 VAKNA NU !! Era slöfockar Gräsmattan är här Typiskt, bara för att de sov bort flera timmar på dagen så blev det övertid men det blev ganska bra “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu