Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Februari 7 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 7 (ändrad) Svärmors hus 2003 till 2024 Ändrades Februari 7 av Kenneth4618 19 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 7 Dela Inlagd Februari 7 Undrar om eleverna fattar något av det hon försöker lära ut. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Mars 2 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 2 Frun grillar kycklinglever 15 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Mars 2 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 2 Frugan går igenom dagens räkenskaper. Jag får snällt vänta utanför 17 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Mars 16 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 16 dags att tillverka vårrullar å hon som klagar att jag varit i köket andra frun dvs jag åkte på diskarbetet enis 14 9 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 26 Dela Inlagd Maj 26 Nu har frun plockat svamp, men svärmor får rensa 🙂 9 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Maj 26 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 26 Frugan jobbar på en av våra farmer! Vilken energi! Hon är ju strax över 50 bast! 25 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Maj 28 Dela Inlagd Maj 28 (ändrad) fel Ändrades Maj 28 av thomas001 fel 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Maj 29 Dela Inlagd Maj 29 Trädgårdsarbete sade hon. 7 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Maj 31 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 31 Dagens fru efter trädgårdsarbete.. 💕 24 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 1 Dela Inlagd Juni 1 Där sitter hon, slavdrivaren, medans personalen får kämpa. 7 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 1 Dela Inlagd Juni 1 Ser att kvasten är parkerad för natten 😀 8 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juni 2 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 2 Nu har frugan planterat blommorna hon köpte igår, blev jättefint tycker jag! ❤️🌹❤️🙏❤️🇸🇪 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juni 4 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 4 Idag var det dags att få lite ordning på tomatplantorna som växer så det knakar, blev bra tycker jag! 💕🇸🇪 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juni 13 Dela Inlagd Juni 13 Då var det dags för lite trädgårdsarbete igen. 7 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 13 Dela Inlagd Juni 13 2 timmar sedan, skrev gorjos: Då var det dags för lite trädgårdsarbete igen. Här hemma är frugan i full gång med att ta hand om disken enis 8 10 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 13 Dela Inlagd Juni 13 Gav frugan ett tips 3 11 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Juni 13 Dela Inlagd Juni 13 51 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Gav frugan ett tips Redan gifta? 😄 1 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juni 15 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 15 Nu måste jag skryta lite över frugan, hon är för jäkla duktig på att plantera så det blir fint. Åsså hann hon plocka en bukett med vilda blomster.. underbart! ❤️🇸🇪❤️🙏❤️🇹🇭 24 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 15 Dela Inlagd Juni 15 1 minut sedan, skrev ellim63: Nu måste jag skryta lite över frugan, hon är för jäkla duktig på att plantera så det blir fint. Åsså hann hon plocka en bukett med vilda blomster.. underbart! ❤️🇸🇪❤️🙏❤️🇹🇭 Glöm inte det viktigaste, hon har en go gubbe. 7 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 15 Dela Inlagd Juni 15 2 minuter sedan, skrev MickeN: Glöm inte det viktigaste, hon har en go gubbe. 🙏🙏🙏 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 22 Dela Inlagd Juni 22 Ledig från jobbet så då sportar hon i stället här var det full sving. enis 8 10 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juni 30 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 30 Frugan tyckte att penséerna var på upphällningen så dom åkte i komposten.. Så det blev att köpa lite nytt, blev fint tycker jag! Det räckte till en kruka också! ❤️🇸🇪 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Juli 6 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 6 Hon kan göra annat än att sova Posera bland annat Engmans Kapell var på besök på Tennstopets innegård. /Enis 20 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... M33 Inlagd Juli 12 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 12 Letar arbete iallafall. 15 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu