Enis Inlagd Maj 30, 2021 Dela Inlagd Maj 30, 2021 Halv dag igår på Furuvik Heldag idag på Furuvik Nu ladda inför nya arbetsplatsen i morgon enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 2, 2021 Dela Inlagd Juni 2, 2021 dags att torka lax igen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 2, 2021 Dela Inlagd Juni 2, 2021 On 2021-05-30 at 18:33, skrev Enis: Halv dag igår på Furuvik Heldag idag på Furuvik Nu ladda inför nya arbetsplatsen i morgon enis En rymdöl! Var den god? 🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 2, 2021 Dela Inlagd Juni 2, 2021 On 2021-05-30 at 18:33, skrev Enis: Halv dag igår på Furuvik Heldag idag på Furuvik Nu ladda inför nya arbetsplatsen i morgon enis Verkar vara hennes vanligaste ställning ,oppsss Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 3, 2021 Dela Inlagd Juni 3, 2021 On 2021-05-30 at 18:33, skrev Enis: Halv dag igår på Furuvik Heldag idag på Furuvik Nu ladda inför nya arbetsplatsen i morgon enis Var det du som vann denna tävling? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 5, 2021 Dela Inlagd Juni 5, 2021 Nu ska det planteras blomster! 💕 🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 19, 2021 Dela Inlagd Juni 19, 2021 Det är en duktig fru man har, nu är det så underbart vackert! 💕 🇸🇪🌹 Åsså mekade frugan till varsin jordgubbsmojito, kan man hoppas att den är bra för ryggen.. Fantastiskt gott är det i alla fall! 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 10, 2021 Dela Inlagd Juli 10, 2021 Frugan skördade skuggmoreller.. fantastiskt gott! 💕 🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moipenyang Inlagd Juli 11, 2021 Dela Inlagd Juli 11, 2021 Paketerar färgade nudlar åt kompisen. 2 påsar/1 baht 😅 Frugan kommer upp i 800 påsar om dan så alltid nått i dessa tider. Dottern vill va med och göra fickpengar för skolan är stängd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moipenyang Inlagd Juli 11, 2021 Dela Inlagd Juli 11, 2021 Knappt ngn som vågar gå ut och handla mat nu ens, så jävla hispiga så de är rädda för folket från grannbyar säger hon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 11, 2021 Dela Inlagd Juli 11, 2021 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 12, 2021 Dela Inlagd Juli 12, 2021 Så där ja nu känner ni igen henne i hennes rätta element Giltigt förfall dock när hon kom till jobbet 09.00 var allt slut, så det blev till att preppa utav bara f@n. sedan ut med mer än 110 lunch ( lunch på detta ställe är hela À la carte plus två x-tra rätter över lunchen. sedan sätta igång att preppa igen så kvällsskiftet har bra förutsättningar hemgång 16.30 känns kanska skönt att vara statsanställd när hon berättar om sin vardag enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 15, 2021 Dela Inlagd Juli 15, 2021 (ändrad) När frugan diskar krukor då diskar hon rejält.. 🙏😄💕 Ändrades Juli 15, 2021 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Juli 17, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2021 ja då börjas det igen!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Juli 17, 2021 Dela Inlagd Juli 17, 2021 On 2021-07-12 at 17:49, skrev Enis: Så där ja nu känner ni igen henne i hennes rätta element Giltigt förfall dock när hon kom till jobbet 09.00 var allt slut, så det blev till att preppa utav bara f@n. sedan ut med mer än 110 lunch ( lunch på detta ställe är hela À la carte plus två x-tra rätter över lunchen. sedan sätta igång att preppa igen så kvällsskiftet har bra förutsättningar hemgång 16.30 känns kanska skönt att vara statsanställd när hon berättar om sin vardag enis Tycker själv att jag har en pisslön. Men när jag tänker efter vilken insats jag gör jämfört med kärringen så har jag säkert mer än jag förtjänar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 17, 2021 Dela Inlagd Juli 17, 2021 (ändrad) On 2021-06-03 at 10:04, skrev rolba: Var det du som vann denna tävling? Så jävla sant!!! Hoppas frugan trynar in snart så att jag kan få lite semester, ett par timmar iaf... EDIT... Precis när jag postade detta, fick jag höra "Darling your kid is hungry!!!" MVH Ändrades Juli 17, 2021 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 19, 2021 Dela Inlagd Juli 19, 2021 Frugan planterar om några blommor! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 19, 2021 Dela Inlagd Juli 19, 2021 140 lunch ut idag enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Juli 19, 2021 Dela Inlagd Juli 19, 2021 2 timmar sedan, skrev Enis: 140 lunch ut idag enis Starkt jobbat. En undran bara,ler aldrig din fru? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 19, 2021 Dela Inlagd Juli 19, 2021 44 minuter sedan, skrev berlitz: Starkt jobbat. En undran bara,ler aldrig din fru? Inte så lätt att le när man har monster att hantera sedan hon var 5-6 år. Hon har ett tungt ok att bära både som barn och vuxen med en förlorad son. idag en av hennes bättre dagar måste jag säga så jag fångade väl inte det ögonblicket då I min värd ser hon riktigt glad och nöjd ut på denna bild och har precis presterat sina barn och barnbarn för övriga personalen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 19, 2021 Dela Inlagd Juli 19, 2021 1 hour ago, Enis said: Inte så lätt att le när man har monster att hantera sedan hon var 5-6 år. Hon har ett tungt ok att bära både som barn och vuxen med en förlorad son. idag en av hennes bättre dagar måste jag säga så jag fångade väl inte det ögonblicket då I min värd ser hon riktigt glad och nöjd ut på denna bild och har precis presterat sina barn och barnbarn för övriga personalen enis Jag tycker iallafall att du fångade hur nöjd hon är väldigt väl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 20, 2021 Dela Inlagd Juli 20, 2021 Nu har frugan äntligen fått så i lådorna, som hon har längtat.. Tre sorters thaikål, koriander, ruccola och rädisor! ❤️🇸🇪🇹🇭 Hon skyddade sådden med nät, kålfjäril vill hon inte ha i odlingen.. Nu börjar det se ut som en djungel i uterummet, några blandade växter som frugan ska försöka odla inne.. fint och mysigt tycker jag! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 20, 2021 Dela Inlagd Juli 20, 2021 38 minuter sedan, skrev ellim63: Nu har frugan äntligen fått så i lådorna, som hon har längtat.. Tre sorters thaikål, koriander, ruccola och rädisor! ❤️🇸🇪🇹🇭 Hon skyddade sådden med nät, kålfjäril vill hon inte ha i odlingen.. Nu börjar det se ut som en djungel i uterummet, några blandade växter som frugan ska försöka odla inne.. fint och mysigt tycker jag! 💕 Nu gäller det att du har tungan rätt i mun efter något sött till kaffet😅 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 20, 2021 Dela Inlagd Juli 20, 2021 (ändrad) 12 minuter sedan, skrev måne: Nu gäller det att du har tungan rätt i mun efter något sött till kaffet😅 Fan, du hann före mig med den kommentaren......🤣🤣🤣 Ändrades Juli 20, 2021 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 20, 2021 Dela Inlagd Juli 20, 2021 2 timmar sedan, skrev måne: Nu gäller det att du har tungan rätt i mun efter något sött till kaffet😅 Vi ses på lördag, ska jag hämta er? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu