Issanbonde Inlagd Oktober 28, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 28, 2019 Enis ledig i dag😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaimoose Inlagd Oktober 28, 2019 Dela Inlagd Oktober 28, 2019 Frugan i arbete med älgbog. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 25, 2019 Dela Inlagd November 25, 2019 leverans av av div grisatteraljer som inte svenskar köper enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 17, 2020 Dela Inlagd April 17, 2020 (ändrad) 4 steps of yoga in fighting COVID-19 Step 5 all boss level crushed /Enis Ändrades April 17, 2020 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 27, 2020 Dela Inlagd April 27, 2020 Skaplig simultanförmåga Följer Thai-nyheterna på datorn, ”tittar” på thai-såpa på telefonen och tar en liten lutare samtidigt enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 27, 2020 Dela Inlagd April 27, 2020 1 timme sedan, skrev Enis: Skaplig simultanförmåga Följer Thai-nyheterna på datorn, ”tittar” på thai-såpa på telefonen och tar en liten lutare samtidigt Som om inte det var nog så är hon fotomodell också 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 27, 2020 Dela Inlagd April 27, 2020 2 timmar sedan, skrev Alarik: Som om inte det var nog så är hon fotomodell också 🙂 Ja det är i de där få mikrosekunderna man älskar henne som mest.... knäpptyst Sedan börjar munnen gå på för fullt igen Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 27, 2020 Dela Inlagd April 27, 2020 6 timmar sedan, skrev Enis: Skaplig simultanförmåga Följer Thai-nyheterna på datorn, ”tittar” på thai-såpa på telefonen och tar en liten lutare samtidigt enis Full koncentration Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 30, 2020 Dela Inlagd April 30, 2020 Får hoppas det räcker till dagens lunch 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 30, 2020 Dela Inlagd April 30, 2020 40 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Får hoppas det räcker till dagens lunch 🙂 Var fan kommer alla tomburkar ifrån? Du har väl heller aldrig köpt någon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 30, 2020 Dela Inlagd April 30, 2020 Precis nyss, skrev Alarik: Var fan kommer alla tomburkar ifrån? Du har väl heller aldrig köpt någon. Från hennes jobb. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 30, 2020 Dela Inlagd April 30, 2020 6 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Från hennes jobb. Så det är de som köper tomburkar. Ja, det förklarar ju det hela. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 Det är en duktig fru man har! 💖🌹 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 13, 2020 Dela Inlagd Juni 13, 2020 Frugan planterade astrar i svinottan så nu är rabatterna kompletta! 👍 Åsså pyntades fågelbadet med ett par dahlior.. Visst är det vackert! 💕🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 Åsså fixade frugan midsommarbuketten.. fantastiskt vackert! 🇸🇪❤️🇸🇪💖 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 (ändrad) 4 timmar sedan, skrev ellim63: Åsså fixade frugan midsommarbuketten.. fantastiskt vackert! 🇸🇪❤️🇸🇪💖 Har du nån tidsplan angående måla om huset ❤️ Ändrades Juni 19, 2020 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 On 2020-04-30 at 12:03, skrev Kenneth4618: Får hoppas det räcker till dagens lunch 🙂 Vart gäller tillgodokvittot man får från pantamera ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 2 timmar sedan, skrev Nakhon: Har du nån tidsplan angående måla om huset ❤️ Ingen aning faktiskt..🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 20, 2020 Dela Inlagd Juni 20, 2020 10 timmar sedan, skrev Tekkor: Vart gäller tillgodokvittot man får från pantamera ? Man kan sänka sina pant t.e.x Rädda barnen . Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juni 20, 2020 Dela Inlagd Juni 20, 2020 8 minuter sedan, skrev Amigo: Man kan sänka sina pant t.e.x Rädda barnen . Så att högsta hönset på Rädda Barnen kan få sin lön på ca 1500000 kronor om året plus alla andra förmåner. Tänk hu många andra parasiterar på de bidrag ni ger. Vill du bidra till välgörenhet starta eget projekt. Det gjorde vi. E. Dalin dåvarande ordförande för Rädda Barnen var sur på oss och ville att vi samarbetar och att pengarna. Vi har åstadkommit mer än RB skulle ha gjort med sina flera miljoner. ca 250000 sek går via de. NEJ TACK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 20, 2020 Dela Inlagd Juni 20, 2020 7 minuter sedan, skrev JJC: Så att högsta hönset på Rädda Barnen kan få sin lön på ca 1500000 kronor om året plus alla andra förmåner. Tänk hu många andra parasiterar på de bidrag ni ger. Vill du bidra till välgörenhet starta eget projekt. Det gjorde vi. E. Dalin dåvarande ordförande för Rädda Barnen var sur på oss och ville att vi samarbetar och att pengarna. Vi har åstadkommit mer än RB skulle ha gjort med sina flera miljoner. ca 250000 sek går via de. NEJ TACK finns det nåt i världen som Du tycker är bra o sköts rätt? Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juni 20, 2020 Dela Inlagd Juni 20, 2020 2 minuter sedan, skrev Amigo: finns det nåt i världen som Du tycker är bra o sköts rätt? Japp, Jätte mycket faktisk. Men jag gillar inte att människor som är tillsatta på sina politiska premisser roffar åt sig. Om du gillar det att tjänstemän och politiker parasiterar på dig så är det upp till dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 20, 2020 Dela Inlagd Juni 20, 2020 1 minut sedan, skrev JJC: Om du gillar det att tjänstemän och politiker parasiterar på dig så är det upp till dig. Var har jag skrivit så? Lägg inte ord på min mun, ord som jag varken sagt eller skrivit. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juni 20, 2020 Dela Inlagd Juni 20, 2020 1 minut sedan, skrev Amigo: Var har jag skrivit så? Lägg inte ord på min mun, ord som jag varken sagt eller skrivit. Jag lägger inte ord i mun på dig. Ursäkta mig om du uppfattar det så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 21, 2020 Dela Inlagd Juni 21, 2020 On 2020-06-19 at 22:08, skrev Tekkor: Vart gäller tillgodokvittot man får från pantamera ? OM det är likadant som vid Alelyckans återvinningsstation i Gbg (det ser iaf likadant ut), så kan man välja utbetalning i form av ett kvitto som funkar i många livsmedelsbutiker, tex ICA, COOP och Willys, kvittot gäller inte hos Lidl och nån annan kedja. När du handlar så måste du handla för hela beloppet på kvittot det går inte att få resterande kontant. Eller så kan du välja att få pantbeloppet insatt på ditt Paypal konto och därifrån kan du föra över pengarna till ditt bankkonto. Eller skänka dem till nån välgörenhetsorganisation. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu