Cavemannen Inlagd Maj 16, 2018 Dela Inlagd Maj 16, 2018 2 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: Klipper gr'smattan med sax Det är lågsäsong nu eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 16, 2018 Dela Inlagd Maj 16, 2018 1 minut sedan, skrev Cavemannen: Det är lågsäsong nu eller? hehe yes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 16, 2018 Dela Inlagd Maj 16, 2018 On 2018-05-11 at 17:10, skrev Enis: Dags för ett byte tycker jag enis Det lär du aldrig klara av för hon är mycket starkare än dig “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 19, 2018 Dela Inlagd Maj 19, 2018 Frugan planterar gurka, live and direct! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 19, 2018 Dela Inlagd Maj 19, 2018 Klart småfåglarna ska ha ett spabad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Maj 19, 2018 Dela Inlagd Maj 19, 2018 57 minuter sedan, skrev ellim63: Frugan planterar gurka, live and direct! Ett tips sätt en krage runt roten på plantan typ en avklippt plastkruka ca tre cm upp , De gillar inte att bli för blöta runt stammen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Maj 19, 2018 Dela Inlagd Maj 19, 2018 Så här har jag gjort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 Hon frågade om hon fick köra gräsklipparen. Undrar om det kommer att upprepas? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 (ändrad) Eftersom frugan har fullt upp vid huset i Thailand just nu Så blev jag så illa tvungen att leja bort gräsklippningen här hemma Ändrades Maj 21, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 Hon frågade om hon fick köra gräsklipparen. Undrar om det kommer att upprepas? Men hur kort är hon? eller luras bilden?Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 11 timmar sedan, skrev Peolito: Men hur kort är hon? eller luras bilden? Skickat från min iPhone med Tapatalk Det är nog lite lur. Kraftigt uppför just där så det blev lite konstig fotovinkel. Hon är väl ca 1,5 m gissar jag. Har aldrig kollmätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 22, 2018 Dela Inlagd Maj 22, 2018 Det är nog lite lur. Kraftigt uppför just där så det blev lite konstig fotovinkel. Hon är väl ca 1,5 m gissar jag. Har aldrig kollmätt. Som frugan då Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 22, 2018 Dela Inlagd Maj 22, 2018 Hon ser inte så lång ut på denna bild heller. Jag som håller i kameran så det är inte min grav hon fixar till. Nä, ska tydligen planteras sallad. Tja, då blir väl sniglarna glada i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nong Bua Inlagd Maj 23, 2018 Dela Inlagd Maj 23, 2018 Det är nästan inte lönt att plantera något här hemma. Mördarsniglarna får glädjefnatt i så fall. 😡 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 23, 2018 Dela Inlagd Maj 23, 2018 13 timmar sedan, skrev rolba: Hon ser inte så lång ut på denna bild heller. Jag som håller i kameran så det är inte min grav hon fixar till. Nä, ska tydligen planteras sallad. Tja, då blir väl sniglarna glada i alla fall. Hon planerar för ett framtida frånfälle 🤐 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 Lite nya bilder från byggmästaren. Nu har hon fyra hus och odlingsmark. Ska man kalla henne fastighetsmogul eller Brukspatrona?? Hojen har redan flyttat in ' Kollat in en ny dörr till vårt hus Sketaburkaen Detta blir nog bra och alla syskonen har någonstans att bo. Måla och fixa det siste får de göra själva. Hittills har det bara gått åt 250000 bath men det blir nog kanske 50000 till. Och JA!!!!! frugan betalar allt själv...............................med lite hjälp från mig men det är de värda tycker jag. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 26, 2018 Dela Inlagd Maj 26, 2018 Dagens fru är i ogräsrensartagen..fast just nu rast och vila på stället! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Maj 27, 2018 Dela Inlagd Maj 27, 2018 On 2018-05-25 at 20:41, skrev Kenneth4618: Lite nya bilder från byggmästaren. Nu har hon fyra hus och odlingsmark. Ska man kalla henne fastighetsmogul eller Brukspatrona?? Hojen har redan flyttat in ' Kollat in en ny dörr till vårt hus Sketaburkaen Detta blir nog bra och alla syskonen har någonstans att bo. Måla och fixa det siste får de göra själva. Hittills har det bara gått åt 250000 bath men det blir nog kanske 50000 till. Och JA!!!!! frugan betalar allt själv...............................med lite hjälp från mig men det är de värda tycker jag. 💪 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 (ändrad) Kört frugan till Vaksalatorg för dagens godisförsäljning. Hon är som en duracellkanin då hon drog till jobbet igår 05:00 och kom hem 9:30 för godistillverkning och har inte sovit sedan dess. Hon blir nog lite matt ikväll när vi ska på 50 årskalas Ändrades Juni 2, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 3, 2018 Dela Inlagd Juni 3, 2018 medans frugan jobbar och står i.... enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 3, 2018 Dela Inlagd Juni 3, 2018 En till som är utslagen efter ett tufft dygn “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 3, 2018 Dela Inlagd Juni 3, 2018 4 minuter sedan, skrev Kenneth4618: En till som är utslagen efter ett tufft dygn Ser ut att ha gått vilt till där med sänglampans skärm på sniskan, kanske tur man inte ser takkronan 555555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 3, 2018 Dela Inlagd Juni 3, 2018 1 timme sedan, skrev Soengsang: Ser ut att ha gått vilt till där med sänglampans skärm på sniskan, kanske tur man inte ser takkronan 555555 Har ingen takkrona utan där sitter det en trapets “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 3, 2018 Dela Inlagd Juni 3, 2018 Den "fina" gräsmattan med maskrosor som jag absolut inte fick klippa tidigare... Nu är inte blommorna gula utan bara fula pinnar å blad... så nu har gumman börjat rensningen... Finna lite att ta i... säkert flera hundra maskroser... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 3, 2018 Dela Inlagd Juni 3, 2018 24 minuter sedan, skrev samet: Den "fina" gräsmattan med maskrosor som jag absolut inte fick klippa tidigare... Nu är inte blommorna gula utan bara fula pinnar å blad... så nu har gumman börjat rensningen... Finna lite att ta i... säkert flera hundra maskroser... Var i Stockholm är det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu