JanGranis Inlagd Augusti 9, 2017 Dela Inlagd Augusti 9, 2017 Här arbetas det inte! Hon praktiserar en typisk thaivila och kollar film! Jag som svenne toffel får väl gå ut och ta hand om ogräset själv! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 9, 2017 Dela Inlagd Augusti 9, 2017 Hmmmmmm! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 18, 2017 Dela Inlagd Oktober 18, 2017 Arbete o arbete, typ av volontär är hon väl, här med vänner idag. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Oktober 18, 2017 Dela Inlagd Oktober 18, 2017 (ändrad) On 2017-07-31 at 06:24, skrev Moipenyang: Frugan trodde jag skulle hjälpa till o plana ut jorden. Jodå fast inte med fyllhacka,drog fram plånboken bara😊 Rätt av dig man ska ha maskiner inga spadar Ursäkta totalt fel tråd. Ändrades Oktober 18, 2017 av Dolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 18, 2017 Dela Inlagd Oktober 18, 2017 5 timmar sedan, skrev Dolle: Rätt av dig man ska ha maskiner inga spadar Ursäkta totalt fel tråd. Är Du en Fru? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Oktober 19, 2017 Dela Inlagd Oktober 19, 2017 (ändrad) 5 timmar sedan, skrev svampen: Är Du en Fru? Ser du dåligt Ändrades Oktober 19, 2017 av Dolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Oktober 19, 2017 Dela Inlagd Oktober 19, 2017 6 timmar sedan, skrev svampen: Är Du en Fru? Blev du sugen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nong Bua Inlagd Oktober 19, 2017 Dela Inlagd Oktober 19, 2017 Slit och släp i köket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 29, 2017 Dela Inlagd Oktober 29, 2017 Frugan är nöjd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Oktober 29, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 29, 2017 7 minuter sedan, skrev ellim63: Frugan är nöjd! Å du då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 29, 2017 Dela Inlagd Oktober 29, 2017 2 timmar sedan, skrev Issanbonde: Å du då? visst är jag nöjd, men i morgon är det jag som får rensa..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 29, 2017 Dela Inlagd Oktober 29, 2017 3 timmar sedan, skrev ellim63: Frugan är nöjd! Tack å lov så är Phat redan nöjd och har lagt ner svampplockandet för i år “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Oktober 29, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 29, 2017 12 kg idag! När ska detta sluta? 😦😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 29, 2017 Dela Inlagd Oktober 29, 2017 20 minuter sedan, skrev Issanbonde: 12 kg idag! När ska detta sluta? 😦😮 Brak jobbat isaanbonde jag plockade inte ett skit men frugan vispade ihop 43 kg idag enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Oktober 29, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 29, 2017 56 minuter sedan, skrev Enis: Brak jobbat isaanbonde jag plockade inte ett skit men frugan vispade ihop 43 kg idag enis Detta var sista dagen. Nu drar julhelvetet igång😦 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 11, 2017 Dela Inlagd November 11, 2017 Frugan kockar nudelsoppa.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 11, 2017 Dela Inlagd November 11, 2017 Världens bästa Livskamrat gör SomTam La in lite dis i Photoshop i Bilden vart Bra!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 12, 2017 Dela Inlagd November 12, 2017 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pakusa Inlagd November 14, 2017 Dela Inlagd November 14, 2017 Min dam ger lite provsmak på Kosta julmarknad.http://tomtensmandlar.quickbutik.com อิสานแมงกระพรุน ชุมแพ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 23, 2017 Dela Inlagd November 23, 2017 Frugan satte igång direkt efter jobbet igår, städa bakom spisen... Och idag kom Örebros bästa firma när det gäller vitvaror.. Ny spis med varmluft, dags att börja baka kanske.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd November 23, 2017 Dela Inlagd November 23, 2017 29 minuter sedan, skrev ellim63: Frugan satte igång direkt efter jobbet igår, städa bakom spisen... Och idag kom Örebros bästa firma när det gäller vitvaror.. Ny spis med varmluft, dags att börja baka kanske.. Den där kökslampan bjuder M33 8,000 för, han är på jakt efter en sån Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 23, 2017 Dela Inlagd November 23, 2017 Precis nyss, skrev Cavemannen: Den där kökslampan bjuder M33 8,000 för, han är på jakt efter en sån Öppnar inte PM från honom, det är ett jävla tjat... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd November 23, 2017 Dela Inlagd November 23, 2017 1 minut sedan, skrev ellim63: Öppnar inte PM från honom, det är ett jävla tjat... Han har förstått att du inte öppnar dem, därför han bad mig att fråga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 23, 2017 Dela Inlagd November 23, 2017 35 minuter sedan, skrev ellim63: Frugan satte igång direkt efter jobbet igår, städa bakom spisen... Och idag kom Örebros bästa firma när det gäller vitvaror.. Ny spis med varmluft, dags att börja baka kanske.. Bra där vred, touchpanel är djävulens påfund på en spis enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 23, 2017 Dela Inlagd November 23, 2017 Precis nyss, skrev Cavemannen: Han har förstått att du inte öppnar dem, därför han bad mig att fråga 8000 säger du, ett par långsjalar till o kanske jag kan övertala frugan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu