Enis Inlagd December 24, 2016 Dela Inlagd December 24, 2016 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 24, 2016 Dela Inlagd December 24, 2016 (ändrad) On 2016-12-14 at 22:29, skrev skåneljungen: Nyvbliven fru i arbete Lågt!!!!!!!!!!!!! Ändrades December 24, 2016 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 24, 2016 Dela Inlagd December 24, 2016 Trötta efter två dagars shopping ? Vi har tydlig vandrat runt 17 km på två dar enl Jittras telefon “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd December 24, 2016 Dela Inlagd December 24, 2016 19 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Trötta efter två dagars shopping ? Vi har tydlig vandrat runt 17 km på två dar enl Jittras telefon Vad säger din telefon? Den funktion finns ju i de flesta nya telefoner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 24, 2016 Dela Inlagd December 24, 2016 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev JJC: Vad säger din telefon? Den funktion finns ju i de flesta nya telefoner. Ingen aning om jag har det i min telefon Ändrades December 24, 2016 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 24, 2016 Dela Inlagd December 24, 2016 26 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Trötta efter två dagars shopping ? Vi har tydlig vandrat runt 17 km på två dar enl Jittras telefon Vi promenerade 20Km om dagen när vi var på Teneriffa, Aya vägrade åka Taxi å gick mest runt å va arg för att jag gick för fort.. Men när hon hittade en j-a H-M då jäklar trampade hon på, jag hade fullt schå att hänga med. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd December 24, 2016 Dela Inlagd December 24, 2016 2 timmar sedan, skrev svampen: Lågt!!!!!!!!!!!!! Ja, på knä. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 27, 2016 Dela Inlagd December 27, 2016 Någon annans fru i arbete. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd December 27, 2016 Dela Inlagd December 27, 2016 26 minuter sedan, skrev rolba: Någon annans fru i arbete. Är det på riktigt? Frit.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 27, 2016 Dela Inlagd December 27, 2016 Precis nyss, skrev Fritz: Är det på riktigt? Frit.. Vet ej. Lånad bild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd December 28, 2016 Dela Inlagd December 28, 2016 Fläkten skall också få en jultvätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 28, 2016 Dela Inlagd December 28, 2016 (ändrad) Dagens barn i arbete, 6 år gammalt förvisso... Ändrades December 28, 2016 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd December 28, 2016 Dela Inlagd December 28, 2016 2 minuter sedan, skrev Soengsang: Dagens barn i arbete, 10 år gammalt förvisso... Hon kan ju ställa upp i Sveriges starkaste på TV och dra lastbilar snart "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SanMakha Inlagd Januari 1, 2017 Dela Inlagd Januari 1, 2017 On 2016-12-27 at 04:13, skrev rolba: Någon annans fru i arbete. Tja, vet man inte bättre så vet man inte. Hon är ju faktiskt idé rik. Undrar bara var hon fick stenarna ifrån? Trädgårdsgången? Äsch vad är väl lite sprickor i golvet mot en god middag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Januari 2, 2017 Dela Inlagd Januari 2, 2017 Dagens fru blir min då hon idag klarat Svenskt körkort The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 2, 2017 Dela Inlagd Januari 2, 2017 50 minuter sedan, skrev Thure: Dagens fru blir min då hon idag klarat Svenskt körkort Grattis till henne “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 2, 2017 Dela Inlagd Januari 2, 2017 1 timme sedan, skrev Thure: Dagens fru blir min då hon idag klarat Svenskt körkort Inte undra på att hon ser så glad ut. Stort grattis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Januari 2, 2017 Dela Inlagd Januari 2, 2017 2 timmar sedan, skrev Thure: Dagens fru blir min då hon idag klarat Svenskt körkort Stort grattis till henne ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 3, 2017 Dela Inlagd Januari 3, 2017 20 timmar sedan, skrev Thure: Dagens fru blir min då hon idag klarat Svenskt körkort Grattis till dig som kan ta dig ett glas och frugan kör! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 27, 2017 Dela Inlagd Januari 27, 2017 Frugan köpte och ansade till ett fång rosor att avnjuta i uterummet... Men gubben låg inte på latsidan utan sippade i full fart på en finöl.. Fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Januari 28, 2017 Dela Inlagd Januari 28, 2017 Dagens lunch är på g. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Februari 3, 2017 Dela Inlagd Februari 3, 2017 On 2017-01-27 at 23:27, skrev ellim63: Frugan köpte och ansade till ett fång rosor att avnjuta i uterummet... Ja, köper inte gubben hennes rosor till henne så fåt hon göra det själv....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 7, 2017 Dela Inlagd Februari 7, 2017 Frugan kan....envis är hon iaf... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 7, 2017 Dela Inlagd Februari 7, 2017 7 timmar sedan, skrev Soengsang: Frugan kan....envis är hon iaf... Nån måste ju hålla i kameran oxå Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 6, 2017 Dela Inlagd Mars 6, 2017 Frugan står vid spisen... Medans Jag sippar på en finöl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu