Scandinaviancorner Inlagd Juli 6, 2016 Dela Inlagd Juli 6, 2016 7 minuter sedan, skrev B747: Oklart i dagsläget.Men det blir så fort som möjligt. Kom tillsamman med Kycklingen till den 26 juli lite extra kalas då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juli 7, 2016 Dela Inlagd Juli 7, 2016 On 2016-07-04 at 15:55, skrev Fritz: Lappländsk frikyrka? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 20, 2016 Dela Inlagd Juli 20, 2016 frugan har skördat vattenspenat, ungefär 45 cm höga o planterades som frö 18 juni...... här var det 1 vecka efter sådd..... nu blir det pak boong fai daeng, (wokad vattenspenat med chili o ostronsås)! (bild från nätet nedan) själv firar jag ölets dag..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 20, 2016 Dela Inlagd Juli 20, 2016 On 2016-07-06 at 18:12, skrev Scandinaviancorner: Snart är man lika gammal som den här herren.. Även där ligger du i lä.Trots min hängbuk så är jag mindre fet än du Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 20, 2016 Dela Inlagd Juli 20, 2016 On 2016-07-06 at 18:40, skrev Scandinaviancorner: Vilken dag vilken månad och vilket år??? Januari-17 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 21, 2016 Dela Inlagd Juli 21, 2016 Frugan har gjort Chilikorv Mums! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 22, 2016 Dela Inlagd Juli 22, 2016 On 2016-07-20 at 18:35, skrev ellim63: frugan har skördat vattenspenat, ungefär 45 cm höga o planterades som frö 18 juni...... här var det 1 vecka efter sådd..... nu blir det pak boong fai daeng, (wokad vattenspenat med chili o ostronsås)! Var fick du tag i frö ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 22, 2016 Dela Inlagd Juli 22, 2016 1 timme sedan, skrev Alarik: Var fick du tag i frö ? Thailand! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 24, 2016 Dela Inlagd Augusti 24, 2016 nu är det full fart i köket... torskrygg med grönt o chili... o så bakas det typ hallongrottor fast med äpplemos o mandel...fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
skåneljungen Inlagd Augusti 25, 2016 Dela Inlagd Augusti 25, 2016 (ändrad) Frugan ute och kör sin traktor. För första gången. Hennes son som kör den annars tvingade henne att provköra. Ändrades Augusti 25, 2016 av skåneljungen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Augusti 27, 2016 Dela Inlagd Augusti 27, 2016 En månad kvar till flytt. Kärleken tycker vi ska börja nu. Självklart så fick man bistå. Men när Zlatan börjar har jag fått ledigt [emoji4] Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 28, 2016 Dela Inlagd Augusti 28, 2016 En månad kvar till flytt. Kärleken tycker vi ska börja nu. Självklart så fick man bistå. Men när Zlatan börjar har jag fått ledigt [emoji4] Tapatalkat Hon verkar sugen på att flytta [emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 2, 2016 Dela Inlagd September 2, 2016 frugan diskar krukor..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 2, 2016 Dela Inlagd September 2, 2016 En målande madamm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 2, 2016 Dela Inlagd September 2, 2016 27 minuter sedan, skrev ellim63: frugan diskar krukor..... Din fru verkar alltid vara så glad och så energisk! Hon ser verkligen ut att trivas med tillvaron. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 17 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Va fan är det du grillar, Anders En livboj? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 11, 2016 Dela Inlagd September 11, 2016 Visserligen inte fru utan bara flickvän... men kände att den hörde bättre hemma här än i Dagens Tjej... 555 Resultatet Pad Bai Kaprao Moo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 14, 2016 Dela Inlagd September 14, 2016 När hon upptäcker att jag smygtar foton och lägger upp på nätet under kategorin arbete... Så lär ju mina ben få jobba... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 14, 2016 Dela Inlagd September 14, 2016 När hon upptäcker att jag smygtar foton och lägger upp på nätet under kategorin arbete... Så lär ju mina ben få jobba... Har du eget hus på KohSamet?Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 14, 2016 Dela Inlagd September 14, 2016 32 minuter sedan, skrev Soengsang: Har du eget hus på KohSamet? Sent from my SM-A910F using Tapatalk Radhuslänga Vardagsrum, sovrum, toa, bösutrymme, kök, ca 50kvm Uteplats ca 15kvm Gatan utanför blir mer eller mindre som egen plats. Man kan parkera där om man så vill. Ingen genomfartstrafik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 14, 2016 Dela Inlagd September 14, 2016 Radhuslänga Vardagsrum, sovrum, toa, bösutrymme, kök, ca 50kvm Uteplats ca 15kvm Gatan utanför blir mer eller mindre som egen plats. Man kan parkera där om man så vill. Ingen genomfartstrafik. Nice...Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 14, 2016 Dela Inlagd September 14, 2016 då o då, ganska ofta blir jag imponerad av min fru som jobbar hela dagen o även tar hand om mig har så mycket energi att fixa mat fastän klockan är slagen.... revbensspjäll med squash o röd curry... en matlåda till frugan, samma till mor och resten till mig... o det var lika gott som det ser ut, vi hade en tanke att äta LCHF men frugan som var hungrig "thaistyle"hittade några riskakor till...fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 15, 2016 Dela Inlagd September 15, 2016 Hemma i Svedala så duger det fint att ta tröjan från strecket.... men inte i Thai... ne den skall strykas först! Har i alla fall fått henne att sluta stryka kalsongerna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 15, 2016 Dela Inlagd September 15, 2016 7 timmar sedan, skrev samet: Hemma i Svedala så duger det fint att ta tröjan från strecket.... men inte i Thai... ne den skall strykas först! Har i alla fall fått henne att sluta stryka kalsongerna Inget går upp mot pressveck på fillingarna Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 17, 2016 Dela Inlagd September 17, 2016 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu