Nakhon Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 Precis nyss, skrev ellim63: inbillar mig att smaken blir mer koncentrerad, ca 25% vätska försvinner ju vid soltorkning.. Innovativa idéer. Antog det skulle komma från en gubbe som dig. Vem annars här, för h-e! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 23 timmar sedan, skrev Nakhon: Innovativa idéer. Antog det skulle komma från en gubbe som dig. Vem annars här, för h-e! det är väl egentligen frugans grej o ett genuint thaistylerecept att marinera kött o sedan torka i solen........men visst är det fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 10 timmar sedan, skrev ellim63: det är väl egentligen frugans grej o ett genuint thaistylerecept att marinera kött o sedan torka i solen........men visst är det fantastiskt gott! Men hur blir det när du grillar då? Jag inbillar mig att det blir torrt då åxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 10 timmar sedan, skrev ellim63: det är väl egentligen frugans grej o ett genuint thaistylerecept att marinera kött o sedan torka i solen........men visst är det fantastiskt gott! Känner igen detta.Ibland när jag ska gå ut och sätta mig på våran inglasade altan så är bord och stolar upptagna av kött som ska torkas Gumman säger att det är perfekt att torka på altanen.Pga inglasningen så blir det extremt varmt där i solen. Bara att gilla läget he he. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 Frugan har planterat Cassava i tre dagar. Här kapas det innan plantering. Måste ju ha något som driver sågen. 35 rai har planterats i helgen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 36 minuter sedan, skrev rolba: Men hur blir det när du grillar då? Jag inbillar mig att det blir torrt då åxå. steks i olja, fantastiskt gott som öl-tilltugg.....heter moo dad deaw หมูแดดเดียว. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 frugan hade fullt upp även igår...... plantering av sommarblommor i rabatten ut mot gatan, astrar, tagetes, zinnia o lejongap! sen blev det att gräva o rensa ogräs i lilla landet.. för att sedan peta ner två squashplantor, senare ska även bönor växa här.......... sen ta in det marinerade köttet som har soltorkats över dagen.... men tro inte att jag låg på latsidan, jag skruvade upp en krok att hänga en ampel i.... bjuder väl på en bild på den andra ampeln..visst är det vackert! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 7, 2016 Dela Inlagd Juni 7, 2016 igår köpte vi ju ett gäng blomster o när vi kom hem blev det planteringsarbete för frugan........ o visst blev det fantastiskt fint! idag har uteplatsen skurats för imorgon kommer världens bästa Göran o hjälper oss att skruva ihop de nya utemöblerna o grillen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 Full swing på kärringa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 15 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: Full swing på kärringa Åfan har du bytt fru åxå ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 1 timme sedan, skrev kitungmakmak: Åfan har du bytt fru åxå Bytt fru va fan är det för fel på dig, ser du inte On på översta bilden!!! Den andra arbetar ju inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 Precis nyss, skrev Scandinaviancorner: Bytt fru va fan är det för fel på dig, ser du inte On på översta bilden!!! Den andra arbetar ju inte Mitt fel, jag kikade på den andra bilden. Solly... ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 Mitt fel, jag kikade på den andra bilden. Solly... Nu får du sluta kommentera överallt. Och börja lägga in lite bilder ?. Vill gärna se lite till dina txt. Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 13, 2016 Dela Inlagd Juni 13, 2016 Miss On handlar Heineken. Sen hem och blanda cement och lappa lite hål i vägen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 19, 2016 Dela Inlagd Juni 19, 2016 Miss on in action Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 19, 2016 Dela Inlagd Juni 19, 2016 frugan sår o planterar i landet, det blev lite sent i år men när det gäller thaigrönsakerna är det bara bra annars har dom lätt för att gå i blom! färdigt, bara att vattna men det gör vi i kväll....snart blir det en sväng ner på stan för en bit mat med passande dryck! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juni 22, 2016 Dela Inlagd Juni 22, 2016 Jobar för brödfödan. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 24, 2016 Dela Inlagd Juni 24, 2016 frugan mekar till en västerbottenpaj....... visst är det vackert o det doftar fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 24, 2016 Dela Inlagd Juni 24, 2016 det är en huslig käring man har! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 24, 2016 Dela Inlagd Juni 24, 2016 Miss On Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 26, 2016 Dela Inlagd Juni 26, 2016 Miss On igen hänger upp tiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juni 30, 2016 Dela Inlagd Juni 30, 2016 Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 4, 2016 Dela Inlagd Juli 4, 2016 Miss On med vattenslangen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juli 4, 2016 Dela Inlagd Juli 4, 2016 Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 4, 2016 Dela Inlagd Juli 4, 2016 15 minuter sedan, skrev Fritz: Va tusan mitt systembolag PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu