ellim63 Inlagd April 9, 2015 Dela Inlagd April 9, 2015 Jäklar va tidigt för nors? Här brukar man prata om att norsen går när björkarna knoppas och då bor vi ganska nära varandra. dom var tydligen fångade i köping fick jag reda på igår kväll! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 25, 2015 Dela Inlagd April 25, 2015 frugan vars influensa börjar gå över fixar moijito till mig o favoritdottern...fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd April 25, 2015 Dela Inlagd April 25, 2015 frugan vars influensa börjar gå över fixar moijito till mig o favoritdottern...fantastiskt gott! hoppas hon kryar på sig fort! Influensa är aldrig kul att råka ut för. Har du och dottern klarat er? Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 25, 2015 Dela Inlagd April 25, 2015 Hemhjälpen på väg ut på sockerfältet. Liiite rädd för solen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd April 25, 2015 Dela Inlagd April 25, 2015 Hemhjälpen på väg ut på sockerfältet. Liiite rädd för solen. Man får hoppas det är solen hon är rädd för och att beklädnaden inte har nåt med IS och annat böss med att göra! Men är nog ganska säker på att det är rädslan för att bli brun som avgör. Exxet blev rejält tråkad när vi kom till byn efter några månader på Koh Samui -89 Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 25, 2015 Dela Inlagd April 25, 2015 hoppas hon kryar på sig fort! Influensa är aldrig kul att råka ut för. Har du och dottern klarat er? Mvh Amja tack för omtanken, frugan insjuknade förra lördagen o jag kom hem från jobbet på onsdagsmorgon med 39 graders feber (jag har inte varit sjukskriven sista 8-10 åren) o så dottern som insjuknade på torsdagsmorgonen....så just nu är det frugan som är fräschast o servar mig o dottern! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd April 25, 2015 Dela Inlagd April 25, 2015 tack för omtanken, frugan insjuknade förra lördagen o jag kom hem från jobbet på onsdagsmorgon med 39 graders feber (jag har inte varit sjukskriven sista 8-10 åren) o så dottern som insjuknade på torsdagsmorgonen.så just nu är det frugan som är fräschast o servar mig o dottern! Då tror jag ni hade en lightversion! själv hör jag till riskgrupperna så jag fick vaccsin redani oktober. Bra när man är sjuk i skift så det alltid finns någon som fixar marktjänsten. Vad skulle man göra utan Margeritas! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 26, 2015 Dela Inlagd April 26, 2015 Efter en hård varm dag har hon fått ihop 140 Baht men hon är lycklig ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 26, 2015 Dela Inlagd April 26, 2015 Efter en hård varm dag har hon fått ihop 140 Baht men hon är lycklig ändå. 11149014_1436622753317425_1790228720_n.jpg 11124839_1436461530000214_1261780614_n.jpg Det var inte kartigt. Hemma får faktiskt daglönarna 300bht för en dags arbete inom jordbruket. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 26, 2015 Dela Inlagd April 26, 2015 Det var inte kartigt. Hemma får faktiskt daglönarna 300bht för en dags arbete inom jordbruket. De har något slags beting och hon är väl lite lat den lilla tjockisen nu när hon träffat sin drömprins. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 27, 2015 Dela Inlagd April 27, 2015 In uniform by work! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 27, 2015 Dela Inlagd April 27, 2015 Efter en hård varm dag har hon fått ihop 140 Baht men hon är lycklig ändå. 11149014_1436622753317425_1790228720_n.jpg 11124839_1436461530000214_1261780614_n.jpg Är nog gamla arkivbilder för att lugna sin tiiirak Rolba Hon sitter nog på 6:an och blir bjuden på å /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 27, 2015 Dela Inlagd April 27, 2015 Är nog gamla arkivbilder för att lugna sin tiiirak Rolba Hon sitter nog på 6:an och blir bjuden på å /Enis Mycket möjligt men eftersom hon är rätt kass på datorer så har hon fått till det bra för facebook säger att bilderna skickas från Khon Kaen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 1, 2015 Dela Inlagd Maj 1, 2015 (ändrad) Så har hon kommit hem glad och lycklig men frusen så jag får nog värma henne lite i natt ca 10 kg fick hon ihop idag Ändrades Maj 1, 2015 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Maj 1, 2015 Dela Inlagd Maj 1, 2015 Så har hon kommit hem glad och lycklig men frusen så jag får nog värma henne lite i natt DSC08276.jpg ca 10 kg fick hon ihop idag DSC08279.jpg Den där fisken ser ut som ID, den äter ju inte ens räven! En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 1, 2015 Dela Inlagd Maj 1, 2015 (ändrad) Den där fisken ser ut som ID, den äter ju inte ens räven! Försök förklara det för en thai. Hon äter all fisk utom Strömming, Lax och Torsk med mera Rättning! Hon gillar faktiskt rökt fisk Ändrades Maj 1, 2015 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Maj 1, 2015 Dela Inlagd Maj 1, 2015 Försök förklara det för en thai. Hon äter all fisk utom Strömming, Lax och Torsk med mera Rättning! Hon gillar faktiskt rökt fisk Jag vet. frugan fick upp några mörtar på mete. dom blev direkt grillade trots mina invändningar. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Maj 1, 2015 Dela Inlagd Maj 1, 2015 Den där fisken ser ut som ID, den äter ju inte ens räven! Jag kan inte tänka mig att det kan finnas andra anledningar än fördomar som gör att vi inte äter all fisk,vissa fiskar vill man inte äta för att dom innehåller massor av ben men annars går det nog att äta all fisk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Maj 4, 2015 Dela Inlagd Maj 4, 2015 Frugan pa ormjakt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 4, 2015 Dela Inlagd Maj 4, 2015 Monokel cobra!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 19, 2015 Dela Inlagd Maj 19, 2015 (ändrad) Fiskfärs på gång till midda sedan blev det thaigodistillverkning Ändrades Maj 19, 2015 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 19, 2015 Dela Inlagd Maj 19, 2015 Fiskfärs på gång till midda Vad är det för Haccp på den arbetsytan? /eNis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 19, 2015 Dela Inlagd Maj 19, 2015 Vad är det för Haccp på den arbetsytan? /eNis Nu är jag nog inte riktigt med ?? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 19, 2015 Dela Inlagd Maj 19, 2015 (ändrad) Vad är det för Haccp på den arbetsytan? /eNis Hazard Analysis Critical Control Point är en metod för att systematisk kontrollera att hälsofaror är under kontroll. Tydligen så är de det. Ingen blev sjuk Metoden bygger på följande 7 principer: Identifiering av hälsofaror Identifiering av kritiska hanteringssteg Bestämning av gränsvärden för varje kritiskt hanteringssteg Bestämning av övervakning av de kritiska hanteringsstegen Bestämning av åtgärder vid överskridande av gränsvärde Verifiering av att systemet fungerar och efterlevs Upprättning av dokumentation Ändrades Maj 19, 2015 av JJC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 19, 2015 Dela Inlagd Maj 19, 2015 Hazard Analysis Critical Control Point är en metod för att systematisk kontrollera att hälsofaror är under kontroll. Tydligen så är de det. Ingen blev sjuk Aha !! Den är nog närmare noll så det är säkert därför vi nästan aldrig är magsjuka i vår familj “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu