ellim63 Inlagd Oktober 30, 2014 Dela Inlagd Oktober 30, 2014 idag efter jobbet var det dags för frugan att plantera vitlök. dessa sorter hade inhandlats på plantagen.. frugan från sin bästa sida! färdigt, nu kan vi bara hoppas på god skörd nästa år! 2 bilder på årets skörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 3, 2014 Dela Inlagd November 3, 2014 (ändrad) Frugan är en redig rödskjorta https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=HrJzENQRS7o Ändrades November 3, 2014 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 3, 2014 Dela Inlagd November 3, 2014 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 3, 2014 Dela Inlagd November 3, 2014 Frugan är en redig rödskjorta https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=HrJzENQRS7o Något är knas med länken ?? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 3, 2014 Dela Inlagd November 3, 2014 (ändrad) Provar igen då Frugan som rödskjorta Trådstararen kallar sig Isaanbonde så denna passar nog bra Ändrades November 3, 2014 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd November 4, 2014 Dela Inlagd November 4, 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 9, 2014 Dela Inlagd November 9, 2014 Frugan fixar till bambuskotten som hon hämtat i djungeln. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 12, 2014 Dela Inlagd November 12, 2014 Den kniven får jag passa mig för BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 12, 2014 Dela Inlagd November 12, 2014 Den kniven får jag passa mig för 005.JPG Skulle du inte se snygg ut med en sådan blomma midskepps! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
turisten Inlagd November 12, 2014 Dela Inlagd November 12, 2014 Skulle du inte se snygg ut med en sådan blomma midskepps! Kanske inte så hälsosamt, men överlever man får man ett jäkligt snyggt ärr att visa upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 12, 2014 Dela Inlagd November 12, 2014 Krua Thai i förra veckan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 är man kort i rocken måste man tänka till lite! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 är man kort i rocken måste man tänka till lite! Och du hjälptte till med din längd, genom att ta fram kameran... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Och du hjälptte till med din längd, genom att ta fram kameran... Mvh. borje222 en fördel med att vara gift är ju att man inte behöver vara gentleman längre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 en fördel med att vara gift är ju att man inte behöver vara gentleman längre! Nä... min enda invändning var ett du borde ha gett henne en längre borste... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Nä... min enda invändning var ett du borde ha gett henne en längre borste... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd November 18, 2014 Dela Inlagd November 18, 2014 (ändrad) I år rostar vi kastanjer och säljer julgodis på Lisebergs julmarknad t.o.m 30 december. Ändrades November 18, 2014 av Jerker http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd December 12, 2014 Dela Inlagd December 12, 2014 Frugan sitter och analyserar på ett stekbord. Mvh jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd December 14, 2014 Dela Inlagd December 14, 2014 Frugan när hon inte har semester. Mvh nöjd man jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 14, 2014 Dela Inlagd December 14, 2014 frugan motar bort lite vattenväxter! sen tyckte hon det behövdes luftas både här o där... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd December 14, 2014 Dela Inlagd December 14, 2014 frugan motar bort lite vattenväxter! IMG_4778.JPG IMG_4779.JPG sen tyckte hon det behövdes luftas både här o där... IMG_4806.JPG Vilken vacker fru du Elim,kommer ni vara i närheten av Jomtien/Pattaya runt jul/nyår. Det vore kul att råkas. Hur som ha det då bra,nu ska jag gå ut på balkongen och lufta mig innan dygnsvilan. Mvh jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 14, 2014 Dela Inlagd December 14, 2014 Vilken vacker fru du Elim,kommer ni vara i närheten av Jomtien/Pattaya runt jul/nyår. Det vore kul att råkas. Hur som ha det då bra,nu ska jag gå ut på balkongen och lufta mig innan dygnsvilan. Mvh jrk vi anländer till den lilla pittoreska fiskebyn fjärde januari! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd December 14, 2014 Dela Inlagd December 14, 2014 vi anländer till den lilla pittoreska fiskebyn fjärde januari! Så är det i bland,men men vi bor ju inte så långt i från varandra vag sägs om en fika i Glanshammar någon gång? Mvh jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 15, 2014 Dela Inlagd December 15, 2014 vi anländer till den lilla pittoreska fiskebyn fjärde januari! Det kanske vi också gör “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 2, 2015 Dela Inlagd Januari 2, 2015 o här skrapas det kokos, svärmor ska göra några sötsaker! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu