Peter Hultgren Inlagd Juli 29, 2014 Dela Inlagd Juli 29, 2014 Frugan på suvvan o välkomnar nya dreamlinern, står någonstans i 8:an, har inte lyckats se var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moritz Inlagd Juli 30, 2014 Dela Inlagd Juli 30, 2014 Frugan på suvvan o välkomnar nya dreamlinern, står någonstans i 8:an, har inte lyckats se var. Inga munkar som är inne och kladda i taket i cockpit? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd Juli 30, 2014 Dela Inlagd Juli 30, 2014 Inga munkar som är inne och kladda i taket i cockpit? Det var det garanterat, men har inte frågat frugan då jag är ute på jobb o inte hemma i Bangkok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 31, 2014 Dela Inlagd Juli 31, 2014 när frugan kom hem från jobbet satte hon sig en stund i trädgården. med lite thaikakefika. o lite slösurfande! sen handtvättade hon lite kläder(varför vill fruntimmer ha kläder som måste handtvättas? ??) o hängde dessa! sen ringde hon upp fru måne o började rensa ogräs o så klippte hon bort lite vissnade blommor.fortfarande pratandes fru måne.. o nu har hon kommit in o fortfarande pratar hon med..ja ni vet vem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 31, 2014 Dela Inlagd Juli 31, 2014 när frugan kom hem från jobbet satte hon sig en stund i trädgården. med lite thaikakefika. IMG_3663.JPG o lite slösurfande! IMG_3661.JPG sen handtvättade hon lite kläder(varför vill fruntimmer ha kläder som måste handtvättas? ??) o hängde dessa! IMG_3666.JPG sen ringde hon upp fru måne o började rensa ogräs IMG_3665.JPG o så klippte hon bort lite vissnade blommor.fortfarande pratandes fru måne.. IMG_3667.JPG o nu har hon kommit in o fortfarande pratar hon med..ja ni vet vem. Är det det hon gör har inte sett frugan sen hon kom hem 16.30 men hon dyker väl upp när hon är hungrig Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Juli 31, 2014 Dela Inlagd Juli 31, 2014 när frugan kom hem från jobbet satte hon sig en stund i trädgården. med lite thaikakefika. IMG_3663.JPG o lite slösurfande! IMG_3661.JPG sen handtvättade hon lite kläder(varför vill fruntimmer ha kläder som måste handtvättas? ??) o hängde dessa! IMG_3666.JPG sen ringde hon upp fru måne o började rensa ogräs IMG_3665.JPG o så klippte hon bort lite vissnade blommor.fortfarande pratandes fru måne.. IMG_3667.JPG o nu har hon kommit in o fortfarande pratar hon med..ja ni vet vem. Du får ge henne ett par öronsnäckor innan hon får nackspärr. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 4, 2014 Dela Inlagd Augusti 4, 2014 Den observante ser att hon fått en brännskada som ser ut som en drottningkrona av kokande olja som runnit av ett bläck. Vad tror ni ringbudda.nu siar om att det betyder Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 4, 2014 Dela Inlagd Augusti 4, 2014 Den observante ser att hon fått en brännskada som ser ut som en drottningkrona av kokande olja som runnit av ett bläck. Vad tror ni ringbudda.nu siar om att det betyder Enis Är det verkligen en Thai dam du har fått fatt i som har såna otroligt stora läppar?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
windrode Inlagd Augusti 7, 2014 Dela Inlagd Augusti 7, 2014 Den observante ser att hon fått en brännskada som ser ut som en drottningkrona av kokande olja som runnit av ett bläck. Vad tror ni ringbudda.nu siar om att det betyder Enis Detta märke kan bara vara "ensbetydane" medGood luck --Chok dee mak mak.5555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 7, 2014 Dela Inlagd Augusti 7, 2014 jag har aldrig påstått att det varit en dans på rosor att vara gift med mig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Augusti 8, 2014 Dela Inlagd Augusti 8, 2014 jag har aldrig påstått att det varit en dans på rosor att vara gift med mig! Har du verkligen frågat om du får publicera denna underbara bild? Mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 9, 2014 Dela Inlagd Augusti 9, 2014 Har du verkligen frågat om du får publicera denna underbara bild? Mvh jodå, inga problem! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 9, 2014 Dela Inlagd Augusti 9, 2014 på schemat i dag stod det: rengöring av murarbaljor o förvaringslådor! frugan går inte att stoppa när hon väl kommer igång.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 10, 2014 Dela Inlagd Augusti 10, 2014 Bad frugan hämta lite pepparrot... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 14, 2014 Dela Inlagd Augusti 14, 2014 Miss On I full Swing Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Augusti 14, 2014 Dela Inlagd Augusti 14, 2014 Jajävlar, hoppas du var snäll igår kväll Annars had väl varit ditt ben eller pannben! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd September 1, 2014 Dela Inlagd September 1, 2014 Dags att lyfta tråden så den inte faller i glömska. Inte min fru men eftersom jag är singel postar jag en bild med tillstånd att publicera av en annans fru. Jag misstänker att högst upp på hennes önskelista är en eldriven tandborste. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 7, 2014 Dela Inlagd September 7, 2014 sopparna är färdigförvällda, nu är det kantarellernas tur! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 7, 2014 Dela Inlagd September 7, 2014 sopparna är färdigförvällda, nu är det kantarellernas tur! Och frugan vid spisen som vanligt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 7, 2014 Dela Inlagd September 7, 2014 Och frugan vid spisen som vanligt jepp, då är hon som lyckligast! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 7, 2014 Dela Inlagd September 7, 2014 jepp, då är hon som lyckligast! Nja?? Nu va du väl ändå lite orättvis mot dej själv?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 7, 2014 Dela Inlagd September 7, 2014 Nja?? Nu va du väl ändå lite orättvis mot dej själv?? trivs också bra vid spisen, speciellt med ett glas matlagningsvin i näven...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik T Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Min Fru i bakgrunden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 frugan rensar i ogräslandet! om ni undrar över betongsnigeln i förgrunden så fick jag den av min chef i 50-årspresent, hur ska man tolka det!?!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd Oktober 5, 2014 Dela Inlagd Oktober 5, 2014 Full fart i ved högen,, vi måste få nästa års (15-16) ved kluven å staplad innan det bär iväg till Thailand,, men strax färdig,, nån kväll till bara,,, Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu