Jump to content
IGNORERAD

Dagens fru (i arbete)

Issanbonde

Recommended Posts

'Scandinaviancorner', on 10 Jul 2014 - 20:14, said:

Kärringen i full swing med hackan.

Underbar bild. Kolla in fotarbetet.     :D

post-8930-0-37352100-1405160557.jpg

Dela på andra sajter

Underbar bild. Kolla in fotarbetet.     :D

attachicon.giffull sving.jpg

Ta å lägg in nå bilder du åsså istället för att komma med skitkommentare hela jävla tiden

Dela på andra sajter

Ta å lägg in nå bilder du åsså istället för att komma med skitkommentare hela jävla tiden

passifier.gif.pagespeed.ce.4LsapYv4zC.gi

Dela på andra sajter

Har du något speciellt önskemål ang bilder, eller duger det med vad som helst?   Nu är det ju allmänt kännt att SC är sugen på att leda "karmaligan" (inget fel med att ha en hobby). Men när han nu för en gångs skull kommer med en riktigt bra bild som är värd en kommentar, så kommer det naturligtvis återigen ett nedlåtande inlägg från dig.

Dela på andra sajter

Måste vara fet avföring då det är Yes handdisk som kemiskt moteld

/Enis

Ja och den tar aldrig slut :-)

Dela på andra sajter

om man inte är tillräckligt lång...

post-6750-0-19253600-1405372950_thumb.jp

måste man tänka till!

post-6750-0-86912100-1405372968_thumb.jp

:thumbsup:

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Ingen våtdräkt? :crazy:

Mvh

BBJ

:ironi:

Angående ingen våtdräkt i toaletten.

Polarn och jag drog över till Helsingfors för ett halvår, tills vi skulle in i lumpen 1984.Det blev lite festande, dvs. varje dag from. ons-sön och jag kom visst två veckor försent till lumpen också.

Hursomhelst efter en sedvanlig röjarkväll, så på morgonen när vi vakna med bakis så hade polarn bråttom in på toan, men jag slank in före.

Sen fyllde jag hela botten med torrt dasspapper och fyllde lagret ovan med cirka 2 kg färsk hänt i veckan och gick ut utan att spola.Sen sa jag till han att varsågod det är ledigt.

Efter ett tag gick jag bort till toan och undrade varför det inte kom några klagomål från han inifrån? Istället hörde jag märkliga ljud.

Den jäkeln hade släpat in sina dykartuber och andades tack vare dom, så det led ingen nöd på honom då. :rotfl:

Dela på andra sajter

kitungmakmak

om man inte är tillräckligt lång...

attachicon.gifIMG_3468.JPG

måste man tänka till!

attachicon.gifIMG_3469.JPG

:thumbsup:

Och jag som i alla år trott att det hade vi pallar till för. Men vafan, fungerar det så kör på det. ;)

ทีรัก

Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Har du något speciellt önskemål ang bilder, eller duger det med vad som helst?   Nu är det ju allmänt kännt att SC är sugen på att leda "karmaligan" (inget fel med att ha en hobby). Men när han nu för en gångs skull kommer med en riktigt bra bild som är värd en kommentar, så kommer det naturligtvis återigen ett nedlåtande inlägg från dig.

Va fan vet du din förbannade Slabba task!!!!!!!!!!!!!11

Dela på andra sajter

Va fan vet du din förbannade Slabba task!!!!!!!!!!!!!11

Hmm, slabba task? :dirol:   Lokalt från var? Sökte på nätet och hittade detta

ett lokalt rockband från Landskrona

HÖGT SPEL I TEATERPARKEN. Slabbtask på väg att erövra världen.

Bandet som tränar en två gånger i veckan i Landskrona fick en chans att stå på en riktig scen på lördagens Rotrock

Landskrona har ett bra musikklimat. Studieförbunden fostrar många musiker och flera av dem är på plats i Teaterparken på lördagen.

Basisten i Slabbtask, Henrik Bondesson-Hvid är ganska nöjd med spelningen, även om trummisen var helt grön på det instrumentet.

— Huvudsaken var att låtarna var snabba, säger Henrik Bondesson-Hvid. Och det kändes det som om de var

post-9424-0-98367500-1405869047.jpg

Dela på andra sajter

För övrigt så hände detta igår.

Frugan gav mig 2,5 timmar rejäl massage, jag har köpt en riktig massagebänk, för min skull.

Därefter middag.

Som tack kunde inte den klåfingrige maken inte låta bli att leka med datorn utan

gjorde frugan till en prinsessa.

Undra just hur släkten i Chiang Rai tror att hon lever här i Svedala!

post-9424-0-98058300-1405873600_thumb.jp

post-9424-0-53205900-1405873643.jpg

Dela på andra sajter

frugan o dottern har gjort nån typ av thaikaka (khanom baa-bin), det roligaste var väl när frugan fick en klick varm kaksmet i dekolltaget o hon sprang runt i köket som en skållad höna.. :ahh:  :crazy:

post-6750-0-63617700-1406391674_thumb.jp

post-6750-0-34509300-1406391692_thumb.jp

Dela på andra sajter

frugan o dottern har gjort nån typ av thaikaka (khanom baa-bin), det roligaste var väl när frugan fick en klick varm kaksmet i dekolltaget o hon sprang runt i köket som en skållad höna.. :ahh:  :crazy:

Jag hoppas att du lät din svala tunga befria henne från den elaka kaksmeten? :whistle:

Dela på andra sajter

kakan blev ju fin! :thumbsup:

post-6750-0-37904900-1406401213_thumb.jp

Dela på andra sajter

frugan har fixat naglarna på dottern o hennes kompis!

post-6750-0-74908300-1406485385_thumb.jp

o så här blev resultatet!

post-6750-0-73671900-1406485411_thumb.jp

nu är dom redo för Östersund o storsjöyran!

Ändrades av ellim63
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...