Nemo Inlagd Juli 12, 2014 Dela Inlagd Juli 12, 2014 'Scandinaviancorner', on 10 Jul 2014 - 20:14, said: Kärringen i full swing med hackan. Underbar bild. Kolla in fotarbetet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maloon Inlagd Juli 12, 2014 Dela Inlagd Juli 12, 2014 Underbar bild. Kolla in fotarbetet. full sving.jpg Ta å lägg in nå bilder du åsså istället för att komma med skitkommentare hela jävla tiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Juli 13, 2014 Dela Inlagd Juli 13, 2014 Ta å lägg in nå bilder du åsså istället för att komma med skitkommentare hela jävla tiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 13, 2014 Dela Inlagd Juli 13, 2014 Dagens fru gör i ordning grillarna före partyt i kväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik T Inlagd Juli 13, 2014 Dela Inlagd Juli 13, 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik T Inlagd Juli 13, 2014 Dela Inlagd Juli 13, 2014 Oräsrensning i Dalarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Juli 14, 2014 Dela Inlagd Juli 14, 2014 Ta å lägg in nå bilder du åsså istället för att komma med skitkommentare hela jävla tiden Har du något speciellt önskemål ang bilder, eller duger det med vad som helst? Nu är det ju allmänt kännt att SC är sugen på att leda "karmaligan" (inget fel med att ha en hobby). Men när han nu för en gångs skull kommer med en riktigt bra bild som är värd en kommentar, så kommer det naturligtvis återigen ett nedlåtande inlägg från dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 14, 2014 Dela Inlagd Juli 14, 2014 Så ser frugan ut när hon ska rengöra muggen efter det jag vart där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juli 14, 2014 Dela Inlagd Juli 14, 2014 Så ser frugan ut när hon ska rengöra muggen efter det jag vart där. ImageUploadedByMaipenrai1405356509.492851.jpg Ingen våtdräkt? Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 14, 2014 Dela Inlagd Juli 14, 2014 Så ser frugan ut när hon ska rengöra muggen efter det jag vart där. ImageUploadedByMaipenrai1405356509.492851.jpg Måste vara fet avföring då det är Yes handdisk som kemiskt moteld /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 14, 2014 Dela Inlagd Juli 14, 2014 Måste vara fet avföring då det är Yes handdisk som kemiskt moteld /Enis Ja och den tar aldrig slut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 14, 2014 Dela Inlagd Juli 14, 2014 Så ser frugan ut när hon ska rengöra muggen efter det jag vart där. ImageUploadedByMaipenrai1405356509.492851.jpg Nån måste ju göra skitgörat, efter skitgörat. Modig tjej det, ingen gasmask. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 14, 2014 Dela Inlagd Juli 14, 2014 om man inte är tillräckligt lång... måste man tänka till! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 14, 2014 Dela Inlagd Juli 14, 2014 Ingen våtdräkt? Mvh BBJ Angående ingen våtdräkt i toaletten. Polarn och jag drog över till Helsingfors för ett halvår, tills vi skulle in i lumpen 1984.Det blev lite festande, dvs. varje dag from. ons-sön och jag kom visst två veckor försent till lumpen också. Hursomhelst efter en sedvanlig röjarkväll, så på morgonen när vi vakna med bakis så hade polarn bråttom in på toan, men jag slank in före. Sen fyllde jag hela botten med torrt dasspapper och fyllde lagret ovan med cirka 2 kg färsk hänt i veckan och gick ut utan att spola.Sen sa jag till han att varsågod det är ledigt. Efter ett tag gick jag bort till toan och undrade varför det inte kom några klagomål från han inifrån? Istället hörde jag märkliga ljud. Den jäkeln hade släpat in sina dykartuber och andades tack vare dom, så det led ingen nöd på honom då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 14, 2014 Dela Inlagd Juli 14, 2014 om man inte är tillräckligt lång... IMG_3468.JPG måste man tänka till! IMG_3469.JPG Och jag som i alla år trott att det hade vi pallar till för. Men vafan, fungerar det så kör på det. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 15, 2014 Dela Inlagd Juli 15, 2014 Har du något speciellt önskemål ang bilder, eller duger det med vad som helst? Nu är det ju allmänt kännt att SC är sugen på att leda "karmaligan" (inget fel med att ha en hobby). Men när han nu för en gångs skull kommer med en riktigt bra bild som är värd en kommentar, så kommer det naturligtvis återigen ett nedlåtande inlägg från dig. Va fan vet du din förbannade Slabba task!!!!!!!!!!!!!11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Juli 15, 2014 Dela Inlagd Juli 15, 2014 Va fan vet du din förbannade Slabba task!!!!!!!!!!!!!11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 20, 2014 Dela Inlagd Juli 20, 2014 Tar du och sätter slangen älskling? Javisst! Armerar du också? Givetvis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SanMakha Inlagd Juli 20, 2014 Dela Inlagd Juli 20, 2014 Va fan vet du din förbannade Slabba task!!!!!!!!!!!!!11 Hmm, slabba task? Lokalt från var? Sökte på nätet och hittade detta ett lokalt rockband från Landskrona HÖGT SPEL I TEATERPARKEN. Slabbtask på väg att erövra världen. Bandet som tränar en två gånger i veckan i Landskrona fick en chans att stå på en riktig scen på lördagens Rotrock Landskrona har ett bra musikklimat. Studieförbunden fostrar många musiker och flera av dem är på plats i Teaterparken på lördagen. Basisten i Slabbtask, Henrik Bondesson-Hvid är ganska nöjd med spelningen, även om trummisen var helt grön på det instrumentet. — Huvudsaken var att låtarna var snabba, säger Henrik Bondesson-Hvid. Och det kändes det som om de var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SanMakha Inlagd Juli 20, 2014 Dela Inlagd Juli 20, 2014 För övrigt så hände detta igår. Frugan gav mig 2,5 timmar rejäl massage, jag har köpt en riktig massagebänk, för min skull. Därefter middag. Som tack kunde inte den klåfingrige maken inte låta bli att leka med datorn utan gjorde frugan till en prinsessa. Undra just hur släkten i Chiang Rai tror att hon lever här i Svedala! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 frugan o dottern har gjort nån typ av thaikaka (khanom baa-bin), det roligaste var väl när frugan fick en klick varm kaksmet i dekolltaget o hon sprang runt i köket som en skållad höna.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SanMakha Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 frugan o dottern har gjort nån typ av thaikaka (khanom baa-bin), det roligaste var väl när frugan fick en klick varm kaksmet i dekolltaget o hon sprang runt i köket som en skållad höna.. Jag hoppas att du lät din svala tunga befria henne från den elaka kaksmeten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 frugan o dottern har gjort nån typ av thaikaka (khanom baa-bin), det roligaste var väl när frugan fick en klick varm kaksmet i dekolltaget o hon sprang runt i köket som en skållad höna.. kakan blev ju fin! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 27, 2014 Dela Inlagd Juli 27, 2014 (ändrad) frugan har fixat naglarna på dottern o hennes kompis! o så här blev resultatet! nu är dom redo för Östersund o storsjöyran! Ändrades Juli 27, 2014 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 27, 2014 Dela Inlagd Juli 27, 2014 Krabbfiske på gång Med vänlig hälsning walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu