Oregistrerad Inlagd December 31, 2013 Dela Inlagd December 31, 2013 Två fruar och en blivande i teamwork DSC05209.jpg Allah akhbar ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd December 31, 2013 Dela Inlagd December 31, 2013 Kan julstädar och Biby provar Lucia-munderingen, för några veckor sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 12, 2014 Dela Inlagd Januari 12, 2014 ett helt gäng bilder när frugan o halva släkten bakade cupcakes igår.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Kim Inlagd Januari 12, 2014 Dela Inlagd Januari 12, 2014 Både ananaspajen och cupcakes ser jättegoda ut!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 28, 2014 Dela Inlagd Januari 28, 2014 Ett par påsar popcorn och ett par bira så vart lunchen fixad Arbete var de ja När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Februari 8, 2014 Dela Inlagd Februari 8, 2014 Min fru på jobbet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 9, 2014 Dela Inlagd Februari 9, 2014 Smygfoto från balkongen, helt klart har frugan nått på g, bäst att jag inte går ner o lägger mig i Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Februari 12, 2014 Dela Inlagd Februari 12, 2014 Mina syskon var inte sena att sätta min hustru i arbete vid senaste sverigebesöket. Själv blev jag trött bara av att titta på så jag tog mig en lutare. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Februari 12, 2014 Dela Inlagd Februari 12, 2014 Mina syskon var inte sena att sätta min hustru i arbete vid senaste sverigebesöket. Själv blev jag trött bara av att titta på så jag tog mig en lutare. Fritz.. Missade du middagen ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 12, 2014 Dela Inlagd Februari 12, 2014 Mina syskon var inte sena att sätta min hustru i arbete vid senaste sverigebesöket. Själv blev jag trött bara av att titta på så jag tog mig en lutare. Sverigeresa 2011 064.JPGSverigeresa 2011 066.JPGSverigeresa 2011 069.JPGSverigeresa 2011 101.JPGSverigeresa 2011 105.JPGSverigeresa 2011 071.JPG Fritz.. Fan vilka gooa bilder, du den där Kavelgrisen... Tror du att du/hon/ni kan återskapa den i Lekstugestan?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 12, 2014 Dela Inlagd Februari 12, 2014 ser smaskigt ut! Det var den oxå Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Fan vilka gooa bilder, du den där Kavelgrisen... Tror du att du/hon/ni kan återskapa den i Lekstugestan?? Nu hängde jag inte med i svängarna vad du menar. Här är i alla fall ett par bilder från byns bagarstuga där det supergoda mjuka tunnbrödet bakades. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd Februari 20, 2014 Dela Inlagd Februari 20, 2014 Min käresta har tagit med sig lite kvälls jobb hem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Februari 20, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Februari 20, 2014 Här jobbas det hårt och tungt med skönhetssömnen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Februari 20, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Februari 20, 2014 (ändrad) Hon fick testa att riva Ändrades Februari 20, 2014 av Issanbonde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Februari 20, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Februari 20, 2014 fan fel hål. någon som kan snurra lite på bilden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 20, 2014 Dela Inlagd Februari 20, 2014 Nu hängde jag inte med i svängarna vad du menar. Här är i alla fall ett par bilder från byns bagarstuga där det supergoda mjuka tunnbrödet bakades. Sverigeresa 2011 068.JPGSverigeresa 2011 070.JPG Fritz.. Jo min fråga var om du tror att hon kan baka tunnbrödet i Pattaya? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Februari 20, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Februari 20, 2014 TÄNT VARE HÄR Där rök ett litet förråd.. TÄNT VARE HÄRRRRRRRRRRR Där rök gammla fina utedasset och vedboden TÄÄNT VAARE HÄÄRRRRRRRRRR Där rök gammla hönshuset.. Hon är bra eldig gumman min.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Februari 20, 2014 Dela Inlagd Februari 20, 2014 Jo min fråga var om du tror att hon kan baka tunnbrödet i Pattaya? Jag vågar f-n inte väcka henne nu och fråga när hon ligger och sover sin skönhetssömn, jag får återkomma. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Februari 20, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Februari 20, 2014 HUM nu har han laggt in en massa konstiga bilder igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stickan Inlagd Februari 20, 2014 Dela Inlagd Februari 20, 2014 Jag vågar f-n inte väcka henne nu och fråga när hon ligger och sover sin skönhetssömn, jag får återkomma. Koh Lahrn 017.JPG Fritz.. Förstår dig! Hon har ju kniven beredd på magen! Stickan Inte för dum för att förstå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Februari 21, 2014 Dela Inlagd Februari 21, 2014 Här jobbas det hårt och tungt med skönhetssömnen Thailand 07 024.jpg Helsike, mumier i Isaan. É ho på rymmen från Egypten... Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 10, 2014 Dela Inlagd Maj 10, 2014 frugan borstar första svenska färskpotatisen... o här är resultatet, fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 10, 2014 Dela Inlagd Maj 10, 2014 (ändrad) frugan borstar fö..rsta svenska färskpotatisen... IMG_2913.JPG o här är resultatet, fantastiskt gott! IMG_2914.JPG Nu blev man sugen. Måste leta upp i morgon Ändrades Maj 10, 2014 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 10, 2014 Dela Inlagd Maj 10, 2014 Nu blev man sugen. Måste leta upp i morgon Fruga?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu