Kenneth4618 Inlagd Augusti 10, 2013 Dela Inlagd Augusti 10, 2013 Funderar på ett utekök precis som i Thailand men då får jag nog köpa en scoteroverall också annars blir det liiiite kallt på vintern “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 10, 2013 Dela Inlagd Augusti 10, 2013 Glöm inte att ge era fruar blommor i dag på mors dag ifall barnen skulle glömma det eller är för långt borta från henne. Finns inte mycket som är så uppskattat - det skulle vara guld i så fall fast mors dag i Thailand är väl den 12 augusti?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moritz Inlagd Augusti 11, 2013 Dela Inlagd Augusti 11, 2013 fast mors dag i Thailand är väl den 12 augusti?! Det går bra med vilken dag som helst och gärna flera Du har rätt, jag gick efter templets annons att de skulle fira på lördagen, i går, och det gick alldeles utmärkt. I morgon, är ju alla på jobbet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 11, 2013 Dela Inlagd Augusti 11, 2013 För vissa räcker det inte med 5 dagars vecka 2013-08-03 13.20.05.jpg 2013-08-03 13.21.58.jpg /GSt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 11, 2013 Dela Inlagd Augusti 11, 2013 Dags att inspektera grödorna igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 11, 2013 Dela Inlagd Augusti 11, 2013 Smög in med kameran vid gårdagskvällens godistillverkning DSC03873.jpg så ser det ut efter handgranatsattacken DSC03874.jpg DSC03875.jpg Säger som HC.....- Man tar sig för pannan Sök på "missanplass" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 11, 2013 Dela Inlagd Augusti 11, 2013 idag har frugan haft fullt upp... först visa respekt för Buddha.. sen gick ett par timmar till att göra kryddpasta för att göra sai oa (Chiang maikorv)... sen dags att göra lunch till sin älskling (bild finns i annan tråd)... sedan dags att ta sig an stryktvätten.... färdigt!! sen måste ju älsklingen ha lite i magen innan han åker till jobbet, så det blev en pastasallad med majs, rödlök, soltorkade tomater, oliver, fetaost o salami... o nu ligger hon på soffan o latar sig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 11, 2013 Dela Inlagd Augusti 11, 2013 idag har frugan haft fullt upp... först visa respekt för Buddha.. IMG_0077.JPG sen gick ett par timmar till att göra kryddpasta för att göra sai oa (Chiang maikorv)... IMG_0071.JPG sen dags att göra lunch till sin älskling (bild finns i annan tråd)... sedan dags att ta sig an stryktvätten.... IMG_0075.JPG färdigt!! IMG_0076.JPG sen måste ju älsklingen ha lite i magen innan han åker till jobbet, så det blev en pastasallad med majs, rödlök, soltorkade tomater, oliver, fetaost o salami... IMG_0079.JPG o nu ligger hon på soffan o latar sig... Hhrrmmm. Undrar vem det är som ligger på sofflocket? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Isan Rider Inlagd Augusti 15, 2013 Dela Inlagd Augusti 15, 2013 Grodan samt simmborgarmärket.. Långt innan du skrev detta gjorde hon en jätte insatts på min son.I just din pöl,pappa var och slog en tjing tjong.Helt plötsligt när jag tömmer blåsan som bäst hör jag hur bonden skriker,Matoom är under vattnet.Lin slänger av sig luren och dyker i med jeans och tröja på. Ni grabbar och tjejer på Bondi Beach,släng er i väggen........ni har inte en chans mot en Isan brud. Tack Lin,Matoom och jag pratar om det än idag. Ja ja hälsar till dig med M. Ja,som ni kanske märkt redan lider jag av DYSLEXI Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 19, 2013 Dela Inlagd Augusti 19, 2013 Varför inte tvätta ytterligare en gång på ännu lägre värme innan nästa foto? .....på ännu högre värme skulle det ju vara... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 23, 2013 Dela Inlagd Augusti 23, 2013 Blåbärsrensning med thaisåpa pågår just nu i denna stund “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Augusti 23, 2013 Dela Inlagd Augusti 23, 2013 Blåbärsrensning med thaisåpa pågår just nu i denna stund DSC03914.jpg 1000 +0 för den. Mvh jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 frugan förbereder sig för dagens attack mot ogräset i grönsakslandet.. strax före drabbningen... en bit på väg. sådärja, inte ett ogräs så långt man kan se.. o så skördade vi rödlöken.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 14, 2013 Dela Inlagd Oktober 14, 2013 frugan krattar löv så det står härliga till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 14, 2013 Dela Inlagd Oktober 14, 2013 frugan krattar löv så det står härliga till. Verkligen en flitig fru du har Det måste vara väldigt slitsamt för dig att hinna med och fotografera allt hon tar sig för..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 14, 2013 Dela Inlagd Oktober 14, 2013 Dags att inspektera grödorna igen. Odlar ni majja? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Oktober 14, 2013 Dela Inlagd Oktober 14, 2013 Odlar ni majja? Hade vi gjort det hade vi kört runt i en "rosa" Bentely inte in vit Toyota Vios. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd Oktober 15, 2013 Dela Inlagd Oktober 15, 2013 Tjejen fixar taket på min mors hus http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Oktober 15, 2013 Dela Inlagd Oktober 15, 2013 frugan krattar löv så det står härliga till. En enkel fråga: är det inte vettigare att låta löven ligga så att maskarna får dra ner dessa i jorden? Jag gör så till superpedant grannarnas förfäran.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd Oktober 15, 2013 Dela Inlagd Oktober 15, 2013 enligt damen är det fotot mycket bättre. http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 27, 2013 Dela Inlagd Oktober 27, 2013 frugan lagar sin favoritsvampkorg med silvertejp... sen tyckte hon att det är dags att rensa ut i badbyxlådan.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 jag tycker det är bra att frugan har en hobby att pyssla med på fritiden.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Frugans favoritjobb Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Bild 040.jpgFrugans favoritjobb den obligatoriska ficklampan är på plats ser jag Med vänlig hälsning walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 den obligatoriska ficklampan är på plats ser jag Den är väl där utifall att Måne(n) slocknar Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu